Maria Mena - Just hold me?quote:Op maandag 29 januari 2007 16:05 schreef Cavia2Win het volgende:
Ik zoek een nummer waar je een vrouw heel luid hoort zingen zegmaar: Tadaada Taadada Whoohoow.
Vorige zomer hoorde je dit nummer veel.
Het zou me verbazen als iemand het zou weten, maar alvast heel erg bedankt
Doet het niet echt.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Deze.
Niemand ?Er moet toch wel iemand zijn die hem kent
Hier wel...quote:
Het lijkt op een bewerking uit een stuk van de Carmina Burana, mss kun je daar wat mee?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:13 schreef EggsTC het volgende:
Deze.
Niemand ?Er moet toch wel iemand zijn die hem kent
Sarah - Labyrintquote:Op maandag 29 januari 2007 11:57 schreef soylent het volgende:
Ongooglebaar tot op heden, maar toch gezocht: Een sorta-eurodance/trance nummer, maar in het Nederlands. Een moppie zingt daarin reeds:
[..]
Ik heb het nou twee keer op de radio gehoord dus stel me niet teleur!!
Carmina Burana - O fortuna.. dat stuk is het niet, het gaat eigelijk meer om het eerste gedeelte. Thx anyway.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:32 schreef Misstique het volgende:
[..]
Het lijkt op een bewerking uit een stuk van de Carmina Burana, mss kun je daar wat mee?
Andre Hazes -- Een vriendquote:Op maandag 29 januari 2007 19:55 schreef Mexxus het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat ik wel eens hoor in de plaatselijke club. Het is een meezingnummer, nederlandstalig, en volgens mij van Hazes. Tenminste, het klinkt als de stem van Hazes. Wat erg opvallend is, is dat de DJ de muziek telkens even stopt en dan de hele club keihard "HOER!" roept. Da's eigenlijk het enige wat ik er van kan verstaan :-/. Iemand hier enig idee?..
Die heb ik als Mr. Pink - Mr. Pink (Artiest en naam van het liedje hetzelfde, serieus ja)quote:Op maandag 29 januari 2007 18:41 schreef sniel het volgende:
Ik zoek een dance-achtig nummer wat begon met een fragment uit Reservoir Dogs (briljante film trouwens): Why am I Mister Pink? 'Cause you're a faggot alright!
Ik hoorde 'm vanmiddag in M@W...
Jenn Cunetta - Come rain, come shinequote:Op maandag 29 januari 2007 20:21 schreef Cavia2Win het volgende:
[..]
Nee, helaas.
Het is meer heel vrolijk, tegen geschreeuw aan.
Ook niet, wel lieve dames in de clipquote:Op maandag 29 januari 2007 20:23 schreef donroyco het volgende:
[..]
Jenn Cunetta - Come rain, come shine![]()
Geen mic bij de hand [hebben we al vaker gedaan hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 20:29 schreef Cavia2Win het volgende:
[..]
Ook niet, wel lieve dames in de clip
Ik weet ook dat jullie niks hebben aan mijn beschrijving maar meer weet ik er ook niet van.
Een vrouw zingt heel hard : Tádada tádada whoowoow. (dit is dus echt de "tekst") ook meen ik iets te horen van: taking over you, maar dit weet ik niet zeker. Excuse moi voor brakke uitleg maar verder kom ik echt niet![]()
Haha da's eigenlijk niet zo'n heel slecht ideequote:Op maandag 29 januari 2007 20:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen mic bij de hand [hebben we al vaker gedaan hoor]
Dat maakt niet uit wie we te horen krijgenquote:Op maandag 29 januari 2007 20:35 schreef Cavia2Win het volgende:
[..]
Haha da's eigenlijk niet zo'n heel slecht ideeMaar dan is het wel mijn moeder die je straks te horen krijgt
![]()
En hoe upload je zoiets trouwens? Ik heb geen account of iets bij youtube/google video.
brb even m'n ma overhalen.![]()
mmm.. ik kom uit (na het horen ervan, blijft leukquote:Op maandag 29 januari 2007 20:44 schreef Cavia2Win het volgende:
Download link: http://www.sendspace.com/file/pk9igm
Alleen ze doet het vaut, ze doet 1x Tádada. het moet volgens mij 2x. Ik heb haar uitgelachen dus nu wil ze niet nog een keer
Geniaal dat nummerquote:Op maandag 29 januari 2007 20:49 schreef donroyco het volgende:
[..]
mmm.. ik kom uit (na het horen ervan, blijft leuk) op Armand van Helden - My my my...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |