abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:06:06 #276
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_46099051
Dat is dezeflde als Jeff Buckley Deze 'Halleluja' is een beetje treurig. Die ik bedoel is heel rustig, maar heel vrolijk...
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_46099145
Ik zoek de dance remix van shame shame shame shame on you, if you cant dance too.. staat op een hed kandi cd volgens mij ??!
pi_46099297
Nou lijkt me genoeg info.... lekker kopen dus..... lees ook nog ff de OP.....
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:15:36 #279
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_46099329
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef satecl het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een nummer op je computer hoort, en een dag daarna kan jehem niet meer vinden en weet je de naam niet meer Dat heb ik nu dus

Een heeeeeeel rustig relax nummer(always look on the brightside of life-style) en dan zingt hij wat en aan t eind van elke zin zegt ie Halleluja(geen Jeff Buckley)??

Iemand?
Ik heb hem gevonden 'Highwaymen - Michael (Row Your Boat Ashore)'
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 8 februari 2007 @ 11:53:51 #280
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_46100574
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 01:22 schreef RecomServ het volgende:
Ik heb een arabisch liedje gehoord op een website waarvan ik graag wil weten hoe dit nummer heet.

Luister

De kwaliteit van de wav file is helaas niet al te denderend. Dat is ook de reden dat ik graag de naam van de muzikant? en de titel van het nummer wil achterhalen... wie o wie kan mij helpen
Iemand? wil deze graag als betere kwaliteit verkrijgen... maar dan moet ik wel weten hoe dit nummer heet
www.wildpianoz.nl Wild Pianoz Show.
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_46101775
Mn arabisch is niet zo sterk, kun je die website niet contacten .. lijkt mij het snelst....
pi_46106616
Ik ben op zoek naar een nummer wat je redelijk vaak hoort tegenwoordig op bepaalde radiozenders. Ik heb gehoord dat het van ene "Carlos" is, maar ben 'm nog niet echt tegengekomen. Het nummer heeft een herkenbaar melodietje, wat herhaaldelijk gespeeld wordt in het nummer, door een panfluit....
My mission is to kill time, and time's to kill me in its turn. How comfortable one is among murderers.
  donderdag 8 februari 2007 @ 15:06:33 #283
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46107126
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 14:50 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat je redelijk vaak hoort tegenwoordig op bepaalde radiozenders. Ik heb gehoord dat het van ene "Carlos" is, maar ben 'm nog niet echt tegengekomen. Het nummer heeft een herkenbaar melodietje, wat herhaaldelijk gespeeld wordt in het nummer, door een panfluit....
Carlos - The Silmarillia 2007
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
  donderdag 8 februari 2007 @ 16:57:07 #284
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_46111115
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef jerver73 het volgende:
Mn arabisch is niet zo sterk, kun je die website niet contacten .. lijkt mij het snelst....
Mja... idd... had het zelf niet simpeler kunnen bedenken...

zojuist het mailtje verstuurt... als ik het antwoord heb, laat ik het hier wel weten..
www.wildpianoz.nl Wild Pianoz Show.
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_46111506
Ik zoek de naam van een nummer. Het wordt gezongen door een neger. Hier een stukje:

with the taste to make you stoned, there is no motherfucking other way that i show you how we roll . with the taste to make you scream

Weet iemand toevallig ook waar ik alle muziek van The DC Video (skateboarddvd) kan vinden?

Ik dank u!

Groetjes

Snever
pi_46112239
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Snever het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer. Het wordt gezongen door een neger. Hier een stukje:

with the taste to make you stoned, there is no motherfucking other way that i show you how we roll . with the taste to make you scream

Weet iemand toevallig ook waar ik alle muziek van The DC Video (skateboarddvd) kan vinden?

Ik dank u!

Groetjes

Snever
Beanie Sigel & Rell - Don't Realize

http://www.skimthefat.com/provideos/showvideo.cgi?videoID=123936&showsoundtrack=1
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_46114084
Ik zoek een nummer (beetje Cascade achtig met zo'n wijf erin) wat een remix is van

"everything's...........gonna be alright
everythihihinng's...........gonna be alright"..

snap je
pi_46114341
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een nummer (beetje Cascade achtig met zo'n wijf erin) wat een remix is van

snap je
Sweetbox - "Everything's Gonna Be Alright -reborn mss?
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_46114478
quote:
Mijn dank is wederom ontzettend groot

Kusje
pi_46114914
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Sweetbox - "Everything's Gonna Be Alright -reborn mss?
Nee het is een vrij recent nummer, ik heb het trouwens weer geweldig uitgelegd. De tekst komt niet in het nummer voor, alleen het deuntje na "everything's.....gonna be'alright...." (niet sweetbox)

ik zou totaal niet weten wat er gezongen word, iets met "take my hand and then....oooooooooooo" ;D
pi_46115666
Weet er iemand welk nummer Net5 momenteel onder het leader-filmpje van McLeod's Daughters heeft gemonteerd? Singer-songwriter-achtige mannenstem, heeft wel wat weg van Adam Duritz van de Counting Crows, ik versta alleen slecht wat er gezongen wordt. Iets van "Oh friend in love, oh friend in need" ?
brokenbranches | last.fm
No time to be void, or save up on life, you've got to spend it all.
  donderdag 8 februari 2007 @ 20:35:13 #293
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46118658
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Parvus het volgende:

snap je
Ken alleen Red Carpet - Alright (Brad Carter radio edit)
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_46120497
Ik zoek een instrumenteel nr, de hele tijd instrumenten en geen zang dus.
Dit lekker relaxend.
Beluister hem hier
Weet iemand het
pi_46120767
Ik hoorde vandaag op tv in een aankondiging voor blinde liefde op tien een nummer dat me heel bekend voorkomt, ik het refrein zingen ze ''lo-oooove'' het lijkt een beetje hier op: [download mp3].
Mijn moeder dacht dat het iets van 'love motion' heet maar daar vind ik dit niet op.

Iemand een idee?

[ Bericht 10% gewijzigd door WebJojo op 08-02-2007 21:42:13 ]
pi_46120851
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef woeeiiii het volgende:
Ik zoek een instrumenteel nr, de hele tijd instrumenten en geen zang dus.
Dit lekker relaxend.
Beluister hem hier
Weet iemand het
Ik denk

candy dulfer & dave stewart - lily was here
pi_46121035
ik zoek de hardstyle mix van The Fratellis - Chelsea Dagger, weet iemand wie deze gemixed heeft?
pi_46121172
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef jerver73 het volgende:

[..]

Ik denk

candy dulfer & dave stewart - lily was here
Bedankt dat was m
pi_46122867
Ik probeer het nog een keer...damn what was i drinkin?..

In het nummer zit DIT deuntje.
(dus het is een house achtige remix van dat origineel waar ze "it's gonna be...alright. Its gonna be-he-he....alright" zingen, wat niet in de remix voorkomt verder).

Vrij recentelijk nummer (op de radio gehoord) er zingt een meisje in, doet me een beetje denken aan Cascade.

Wat ze zing weet ik niet precies, maar het is iets van..

Take my chance and that's ... oooooooooo - en dan begint het deuntje.

iemand een idee?
  donderdag 8 februari 2007 @ 22:41:32 #300
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_46123522
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parvus het volgende:
Ik probeer het nog een keer...damn what was i drinkin?..

In het nummer zit DIT deuntje.
(dus het is een house achtige remix van dat origineel waar ze "it's gonna be...alright. Its gonna be-he-he....alright" zingen, wat niet in de remix voorkomt verder).

Vrij recentelijk nummer (op de radio gehoord) er zingt een meisje in, doet me een beetje denken aan Cascade.

Wat ze zing weet ik niet precies, maar het is iets van..

Take my chance and that's ... oooooooooo - en dan begint het deuntje.

iemand een idee?
Heb je mijn post hierboven al gelezen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')