Ik heb hem gevonden 'Highwaymen - Michael (Row Your Boat Ashore)'quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:55 schreef satecl het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je een nummer op je computer hoort, en een dag daarna kan jehem niet meer vinden en weet je de naam niet meerDat heb ik nu dus
Een heeeeeeel rustig relax nummer(always look on the brightside of life-style) en dan zingt hij wat en aan t eind van elke zin zegt ie Halleluja(geen Jeff Buckley)??
Iemand?
Iemand? wil deze graag als betere kwaliteit verkrijgen... maar dan moet ik wel weten hoe dit nummer heetquote:Op donderdag 8 februari 2007 01:22 schreef RecomServ het volgende:
Ik heb een arabisch liedje gehoord op een website waarvan ik graag wil weten hoe dit nummer heet.
Luister
De kwaliteit van de wav file is helaas niet al te denderend. Dat is ook de reden dat ik graag de naam van de muzikant? en de titel van het nummer wil achterhalen... wie o wie kan mij helpen
Carlos - The Silmarillia 2007quote:Op donderdag 8 februari 2007 14:50 schreef Leatherneck het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer wat je redelijk vaak hoort tegenwoordig op bepaalde radiozenders. Ik heb gehoord dat het van ene "Carlos" is, maar ben 'm nog niet echt tegengekomen. Het nummer heeft een herkenbaar melodietje, wat herhaaldelijk gespeeld wordt in het nummer, door een panfluit....
Mja... idd... had het zelf niet simpeler kunnen bedenken...quote:Op donderdag 8 februari 2007 12:29 schreef jerver73 het volgende:
Mn arabisch is niet zo sterk, kun je die website niet contacten .. lijkt mij het snelst....
Beanie Sigel & Rell - Don't Realizequote:Op donderdag 8 februari 2007 17:07 schreef Snever het volgende:
Ik zoek de naam van een nummer. Het wordt gezongen door een neger. Hier een stukje:
with the taste to make you stoned, there is no motherfucking other way that i show you how we roll . with the taste to make you scream
Weet iemand toevallig ook waar ik alle muziek van The DC Video (skateboarddvd) kan vinden?
Ik dank u!
Groetjes
Snever
Sweetbox - "Everything's Gonna Be Alright -reborn mss?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een nummer (beetje Cascade achtig met zo'n wijf erin) wat een remix is van
"everything's...........gonna be alright
everythihihinng's...........gonna be alright"..
snap je![]()
Mijn dank is wederom ontzettend grootquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Beanie Sigel & Rell - Don't Realize
http://www.skimthefat.com/provideos/showvideo.cgi?videoID=123936&showsoundtrack=1
Nee het is een vrij recent nummer, ik heb het trouwens weer geweldig uitgelegd. De tekst komt niet in het nummer voor, alleen het deuntje na "everything's.....gonna be'alright...." (niet sweetbox)quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sweetbox - "Everything's Gonna Be Alright -reborn mss?
Ken alleen Red Carpet - Alright (Brad Carter radio edit)quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:29 schreef Parvus het volgende:
Ik zoek een nummer (beetje Cascade achtig met zo'n wijf erin) wat een remix is van
"everything's...........gonna be alright
everythihihinng's...........gonna be alright"..
snap je![]()
Ik denkquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:29 schreef woeeiiii het volgende:
Ik zoek een instrumenteel nr, de hele tijd instrumenten en geen zang dus.
Dit lekker relaxend.
Beluister hem hier
Weet iemand het
Bedankt dat was mquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:38 schreef jerver73 het volgende:
[..]
Ik denk
candy dulfer & dave stewart - lily was here
Heb je mijn post hierboven al gelezen?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:25 schreef Parvus het volgende:
Ik probeer het nog een keer...damn what was i drinkin?..
In het nummer zit DIT deuntje.
(dus het is een house achtige remix van dat origineel waar ze "it's gonna be...alright. Its gonna be-he-he....alright" zingen, wat niet in de remix voorkomt verder).
Vrij recentelijk nummer (op de radio gehoord) er zingt een meisje in, doet me een beetje denken aan Cascade.
Wat ze zing weet ik niet precies, maar het is iets van..
Take my chance and that's ... oooooooooo - en dan begint het deuntje.
iemand een idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |