Je had de titel al bijnaquote:Op maandag 5 februari 2007 20:56 schreef Snever het volgende:
Mensen!
Ik hoorde net een nummer op Fok! radio waar ik al langer naar op zoek ben.
Het gaat zo:
Orlino, were you be i be
were you be i come
were you be i find you
Thanx mensen
Tja het is altijd even gokken als je het niet weet. Dan maak je er snel wat anders van.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:05 schreef MarBu het volgende:
[..]
Je had de titel al bijna![]()
Het is namelijk Royksopp - Poor Leno (en dus niet Orlino)
videoclip
Niet om lullig te doen, maar heb je speciale herinneringen aan dat nummer? Het lijkt namelijk net een achteruit gespeeld nummer.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
Niemand die me kan helpen?
http://media.putfile.com/ID-FUNK-TUNE
Ik zoek ook een nummer, iets met "I think it's so groovy, people are finaly getting together think
it's wonderful and all, people are finally getting together" (hippie nummer)
FRIEND AND LOVER - "Reach Out Of The Darkness"quote:Op maandag 5 februari 2007 21:06 schreef a-child-in-chains het volgende:
Ik zoek ook een nummer, iets met "I think it's so groovy, people are finaly getting together think
it's wonderful and all, people are finally getting together" (hippie nummer)
nee, het klinkt mij niet als een 'achteruit gespeeld nummer' in de oren.quote:Op maandag 5 februari 2007 21:46 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen, maar heb je speciale herinneringen aan dat nummer? Het lijkt namelijk net een achteruit gespeeld nummer.
Staan wel oudere reclames van Ierland op ster.nl, misschien heb je daar wat aanquote:Op maandag 5 februari 2007 22:41 schreef Joncho het volgende:
De muziek of soortgelijke muziek uit de reclame van 'Your very own Ireland'. Het staat niet op ster.nl helaas.
quote:Op maandag 5 februari 2007 22:14 schreef R34L-SIcK het volgende:
[..]
FRIEND AND LOVER - "Reach Out Of The Darkness"
Ow, enne, hoi BabblingBrook![]()
Beatbox - Dial M For Moquaiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:53 schreef qwaz het volgende:
Gisteravond ( 5-2-2007) was er op TMF een clip tussen 01:05-01:20 van een artiest.
In de clip loopt zo'n gast steeds met een radio op zijn schouder en de clip zelf gaat meer over jongeren ( 20-30 jarigen waarschijnlijk ) die je steeds in beeld ziet. Het is moeilijk uit te leggen maar je ziet veel slo-mo in de clip, beelden vertraagd aafgespeeld dus. De mensen in de clip doen niet echt veel, meer een relax clip. Het nummer is volledig "trance", geen vocals in ieder geval.
Als je de naam van de artiest op google in zou typen zul je waarschijnlijk ergggg veel hits krijgen die niets met de muziek te maken hebben, een veel gebruikte naam in de wereld dus.. alleen dan voor iets anders.
Wie oh wie kan mij helpen ?
Leo Sayer - Thunder in my heart (de remix-versie is met Meck) dacht ik zoquote:Op vrijdag 2 februari 2007 00:09 schreef Wexs het volgende:
ik zoek dat nieuwe nummer, beetje a la freddy mercury / . hoorde het vandaag nog op de radio maar ben het weer compleet kwijt.. Iemand??
Mika - Grace Kellyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:28 schreef Lov1 het volgende:
[..]
Leo Sayer - Thunder in my heart (de remix-versie is met Meck) dacht ik zohij doet mij ook altijd aan freddie mercury denken
Die misschien?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef -XX- het volgende:
Ahh ik heb em al!
The Fratellis
Chelsea Dagger![]()
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:12 schreef -XX- het volgende:
Ahh ik heb em al!
The Fratellis
Chelsea Dagger![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:23 schreef jerver73 het volgende:
Voor de vorm maar weer eens:
Die leuke getekende clip met die jongen en dat meisje en zo n leuk fluitdeuntje dat de hele tijd in je hoofd blijft zitten
peter, bjorn & john - young folks
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuh duh duh duh tuh duh duh tuh duh duh duh duh duh duh...en iets met sister overhere..
the fratellis - chelsea dagger
ook bekend van 3 fm serious request, claudia, giel beelen en alles wat maar met glazen huizen te maken heeft.
Uit de OP:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:30 schreef WWE-Freak het volgende:
wie heeft de videoclip van Gia Farrell voor de download.
Rapidsharetje mischien?
Veel dank....
N00bjequote:# Waar is dit topic niet voor bedoeld?
# Warez-requests (wie heeft dat-en-dat nummer voor mij op mp3?)
# 'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |