Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Heldquote:Op maandag 29 januari 2007 00:38 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=Ga_Kwa7K6v8
Superfunk -- Lucky Star
Nou, El_Rolando, nog eentje danquote:Op vrijdag 26 januari 2007 09:44 schreef chansadres het volgende:
Ik zoek een dancenummer wat een aantal jaren geleden is uitgekomen. In de videoclip, die gebruik maakte van computer animatie, zag je een mannetje een fastfood restaurant binnen lopen. En als hij daar de verkeerde deur binnenloopt ziet hij dat er stukjes vlees van een levende koe werd afgeschreven. Door het veranderen van de inputkanaal van hun videobrillen zien ze wat ze met hun doen en pakken ze alles terug. Uiteindelijk beland de eigenaar met een gouden tand in de vermaler. Als het mannetje dan met zijn hamburger wegloopt ziet hij de gouden tand in zijn hamburger zitten. Clip zit nog levendig in mijn hoofd maar hoe het het nummer?
Ik heb het nou twee keer op de radio gehoord dus stel me niet teleur!quote:Maar weet waar je aan begint
mijn hart is een labyrint.
wanneer je met me vrijt,
raak je de weg pas kwijt
Is waar .. maar we blijven het gewoon proberen , misschien heeft ie er ook wel 100 weggevangen .. who knows....quote:Op maandag 29 januari 2007 12:58 schreef DaFan het volgende:
Vorige topic draaide dat ook op niks op jerverKheb m nog een paar keer langs zien komen, in beide gevallen
Switch - A Bit Patchy ??? of is dat te makkelijkquote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef bartje518 het volgende:
Ik ben op zoek naar een western-achtig nummertje. Volgens mij is het tegenwoordig, of de laatste tijd een redelijke hit. Beetje cowboy-achtige muziek, hoor m vaker met uitgaan. Iemand een idee?
Hmm, das nu niet echt een cowboy-nummer?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Switch - A Bit Patchy ??? of is dat te makkelijk
Hmm, das nu niet echt een cowboy-nummer?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Rednex -- Cotton Eye Joequote:Op maandag 29 januari 2007 12:59 schreef bartje518 het volgende:
Ik ben op zoek naar een western-achtig nummertje. Volgens mij is het tegenwoordig, of de laatste tijd een redelijke hit. Beetje cowboy-achtige muziek, hoor m vaker met uitgaan. Iemand een idee?
Wat dacht je... Dat riep iemand in het vorige topic ook dus ik roep maar wat. Kerel dat is gewoon house en heeft geen ene reet te maken met wat die user bedoeltquote:Op maandag 29 januari 2007 13:07 schreef Koepert het volgende:
[..]
Neuh meer omdat een stuk of wat topics terug iemand ook vroeg naar "een nummer met zo'n cowboy-muziekje" en dat bleek dus Switch- A Bit Patchy te zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:56 schreef jackson het volgende:
[..]
Wat dacht je... Dat riep iemand in het vorige topic ook dus ik roep maar wat. Kerel dat is gewoon house en heeft geen ene reet te maken met wat die user bedoelt. Of jullie communiceren op een te hoog level voor mij
![]()
Dan vertel mij eens even hulptroep, welk nummer ik zoek. Heb m nog steeds niet gevonden nlquote:
Een cowboy-liedje gezongen door een man, dat kunnen er duizenden zijn natuurlijk! Geef eens wat meer info. Is het rock, dance, etc? En welke woorden komen er in voor?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:45 schreef bartje518 het volgende:
Dan vertel mij eens even hulptroep, welk nummer ik zoek. Heb m nog steeds niet gevonden nl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |