Ik zei al tegen mensen, "ja t is wel raar want.."quote:Op maandag 29 januari 2007 02:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd, ik vond het al zo raar dat je dat niet raar vondEerst bied ik aan om die foto te veranderen in een tekening en dan ga ik opeens allemaal pseudo bagger posten
Een bruidstaart en een dildo?quote:Op maandag 29 januari 2007 02:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Tsja, het was toch voornamelijk vanwege die topics. En omdat die ook voornamelijk in ONZ waren.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mensen, "ja t is wel raar want.."
En trouwens hè, waarom moest ik het ontgelden? Ik, met zonder naakt fotos, nog geen klein stukje tiet. Ik, die de cam vrijwel nooit aan heeft. Ik, di egeen topics maakt maar krijgt waar ik dus niets aan kan doen IK dus
Tssskquote:Op maandag 29 januari 2007 02:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Tsja, het was toch voornamelijk vanwege die topics. En omdat die ook voornamelijk in ONZ waren.
Bedankt mijnheerquote:Op maandag 29 januari 2007 03:01 schreef tho_Omas het volgende:
Gefelicteerd jongedame.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |