oohquote:
Nee, vega topicquote:Op maandag 29 januari 2007 00:31 schreef Tha-CheF het volgende:
Mag ik 5 friet, 2 zonder mayo!
5 frikandelen waarvan 2 speciaal,
6 vlees kroketten,
en een nasibal!?
een vega meisje dat duits spreekt!quote:
Kiik je uit dat je niet uitdroogt..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Kijk uit dat jullie niet uitdrogen met al dat geslijm, serieus, wat voegen jullie toe aan FOK! ? Niets en dan ook helemaal niets. Wat heeft zij gepresteerd, laat staan jullie. Wat geeft jullie ook maar enigzins het recht om kuttopics te openen en die vol te baggerenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kiik je uit dat je niet uitdroogt..![]()
Kayleigh..![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kijk uit dat jullie niet uitdrogen met al dat geslijm, serieus, wat voegen jullie toe aan FOK! ? Niets en dan ook helemaal niets, wat heeft zij gepresteerd, laat staan jullie wat jullie maar ook enigzins het recht geeft om kuttopics te openen en die vol te baggeren
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Niks, als je te laf bent voor discussie, flikker dan een eind op.
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]user. Sukkel, tief eens richting Finland
Dat ben jij eerder, aangezien je nog geen enkele keer een constructief tegenargument hebt kunnen opwerpen richting mijn argumentquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dat ben jij eerder, aangezien je nog geen enkele keer een constructief tegenargument hebt kunnen opwerpen richting mijn argument![]()
Kom maar terug als je volwassen bent![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:32 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]![]()
Kerel voordat jij haar op je pik hebt, ben ik een bejaarde.
En een 'constructief tegenargument' in ONZ.
.
Als jij eerst kanker krijgtquote:Op maandag 29 januari 2007 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
FLIKKER OP TE KANKEREN IN MIJN TOPIC AAP
Doei
Heb ik alquote:Op maandag 29 januari 2007 01:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als jij eerst kanker krijgt![]()
En wat 'voeg jij dan toe', op Fok! ?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..], geen excuus. Raar genoeg heeft ONZ nog enig niveau; maar dat zou jouw wel compleet ontgaan. Gek genoeg is Onzin serieuzer dan andere fora. Maar ach, als jij die kut user wilt blijven die dan ook geen enkele betekenis heeft en toevoegt op FOK!, dan mag je dat van mij blijven. Maar ga dan niet de users irriteren met kankerkuttopics, terwijl die juist wel iets toevoegen.
Hij tekent poppetjes in een bar, dohquote:Op maandag 29 januari 2007 01:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
En wat 'voeg jij dan toe', op Fok! ?![]()
Weblog, eerste posts waren in Miss Honey topic, check fobo, misschien herinner je het nog. Ik heb informatie verschaft over internet cultuur (niemand, maar dan ook niemand wist iets over 4chan op FOK!, voordat ik het hier postte, terwijl ze wel dingen gebruikten daarvan), ik help andere users met problemen qua electronica, ik geef advies, ik maak OP's, ga dadelijk ook voor meerdere topic OP's bewerken en verbetern, ik mag dadelijk strip maken voor weblog, schrijf verhaal voor FOK! en maak avatars en maak topics die nog ergens over gaan en niet slechts draaien om één regel en één plaatje.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:36 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
En wat 'voeg jij dan toe', op Fok! ?![]()
Hoe lang nogquote:
Dat is dan altijd nog 10 keer zoveel alsquote:Op maandag 29 januari 2007 01:36 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Hij tekent poppetjes in een bar, doh
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:39 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Weblog, eerste posts waren in Miss Honey topic. Ik heb informatie verschaft over internet cultuur, ik help andere users met problemen qua electronica, ik geef advies, ik maak OP's, ga dadelijk ook voor meerdere topic OP's bewerken en verbetern, ik mag dadelijk strip maken voor weblog, schrijf verhaal voor FOK! en maak avatars en maak topics die nog ergens over gaan en niet slechts draaien om één regel en één plaatje.
Ahh...jij bent natuurlijk de man hier....doe toch normaal man !quote:Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kijk uit dat jullie niet uitdrogen met al dat geslijm, serieus, wat voegen jullie toe aan FOK! ? Niets en dan ook helemaal niets. Wat heeft zij gepresteerd, laat staan jullie. Wat geeft jullie ook maar enigzins het recht om kuttopics te openen en die vol te baggeren?
Trieste users, zonde dat die op ONZ zitten![]()
Ik post in een kuttopic vol met baggerusers.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:41 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat ben jij voor hypocriet. Jij loopt nu een topic vol te baggeren. En je hebt toch zon hekel aan bagger?
dan zelf kuttopics openen.quote:
Als jullie normaal doenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ahh...jij bent natuurlijk de man hier....doe toch normaal man !![]()
Vecht dit lekker ergens anders uit...ik kom hier voor m'n lol...niet om anderen af te zeiken of hoogdravend gebral...kom op..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..], geen excuus. Raar genoeg heeft ONZ nog enig niveau; maar dat zou jouw wel compleet ontgaan. Gek genoeg is Onzin serieuzer dan andere fora. Maar ach, als jij die kut user wilt blijven die dan ook geen enkele betekenis heeft en toevoegt op FOK!, dan mag je dat van mij blijven. Maar ga dan niet de users irriteren met kankerkuttopics, terwijl die juist wel iets toevoegen.
Wie komt hier nou kotsen....laten we het op de man / vrouw spelen gewoon achterweg laten...dank uquote:Op maandag 29 januari 2007 01:45 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als jullie normaal doen![]()
Ik ben niet de man, maar ik kom wel op voor de andere mannen en vrouwen hier die dat wel zijn.
Daarom blijf ik ook anoniem doosquote:Op maandag 29 januari 2007 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Snap je het niet, hij krijgt nu heel veel aandacht, hihi
Je hebt gelijk ook...quote:Op maandag 29 januari 2007 01:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Snap je het niet, hij krijgt nu heel veel aandacht, hihi
Is het omdat je geen leven hebt?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Er is een reden waarom ik weblogger ben, er is een reden waarom ik al eerder moderator ben geweest op andere fora.
Je blijft anoniem omdat je aandacht steelt?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:50 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Daarom blijf ik ook anoniem doosDaarom zal ik nooit pics posten van mezelf
Ik wil geen aandacht, ik wil juist anonimiteit; ik wil dat mijn posts doorlezen en nadenken ipv alleen maar de camwhore uit te hangen en verder niks toevoegen. Er is een reden waarom ik weblogger ben, er is een reden waarom ik al eerder moderator ben geweest op andere fora. Het is jammer dat ik geslacht moest invoeren, ik heb al te veel verraden
![]()
Was ik alquote:Op maandag 29 januari 2007 01:51 schreef JediMindTricks het volgende:
Ben je nu trouwens eindelijk meerderjarig QB ?
Eeuh, jij speelde het op de man. Ik ben volgens mij de enige hier die het lef heeft om te posten wat ik wil. Dan krijg ik maar een ban, vrijheid van meningsuiting en die van een intellectuele discussie en tevens het handhaven ervan zijn de gemeensgoederen van onze hedendaagse Westerse maatschappij, een maatschappij waar duizenden voor zijn gestorven, waar ik bereid ben voor te sterven. En wat doen jullie? Jullie laten al die vrijheden links liggen, ipv posten jullie bagger en stront. Is dat hetgeen waar we voor hebben gevochten? Zodat we stront kunnen lullen? Laat me niet lachen. Inhoud boven alles, maar zo te zien praat ik tegen een groep mensen die dat niet hebben, behalve als iemand het erin stopt.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:47 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wie komt hier nou kotsen....laten we het op de man / vrouw spelen gewoon achterweg laten...dank u![]()
Nee, het is omdat ik net zoals vele andere internetusers weet dat het internet een steeds belangrijkere rol zal spelen in onze samenleving en dat je daarom ook bekender moet worden met het internet en diens cultuur, maar ach... Ignorance is bliss zeker.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:51 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Is het omdat je geen leven hebt?
Als er iemand een inhoudloze strontposter is, ben jij het welquote:Op maandag 29 januari 2007 01:53 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Eeuh, jij speelde het op de man. Ik ben volgens mij de enige hier die het lef heeft om te posten wat ik wil. Dan krijg ik maar een ban, vrijheid van meningsuiting en die van een intellectuele discussie en tevens het handhaven ervan zijn de gemeensgoederen van onze hedendaagse Westerse maatschappij, een maatschappij waar duizenden voor zijn gestorven, waar ik bereid ben voor te sterven. En wat doen jullie? Jullie laten al die vrijheden links liggen, ipv posten jullie bagger en stront. Is dat hetgeen waar we voor hebben gevochten? Zodat we stront kunnen lullen? Laat me niet lachen. Inhoud boven alles, maar zo te zien praat ik tegen een groep mensen die dat niet hebben, behalve als iemand het erin stopt.
Steel ik aandacht? Jij steelt juist aandacht van alle andere kwaliteitstopics. Topics waar je moeite voor moet doen, creatief voor moet zijn. Maar nee, je lult liever en zuigt liever dan dat je moeite ervoor moet doen. Serieus, ik weet niet hoe het zover heeft moeten komen, maar één ding weet ik zeker. Ik zal eindeloos tegen je kunnen lullen en dan nog, dan nog zul je niet eens de moeite, maar dan ook de moeite nemen om een betoog te schrijven wat langer is dan 6 regels en ook nog enigszins inhoud heeft.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:51 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je blijft anoniem omdat je aandacht steelt?Ah, okay.
Jaja, webblogger, oeh mod ergens, ja nee jij bent echt tof![]()
Wat, heb ik de mentale barriere van meer dan vier regels overschreden bij je? Heeft het aantal woorden paniek gezaaid in je hersenen?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Als er iemand een inhoudloze strontposter is, ben jij het wel![]()
Laten we maar ophouden, want ik bespeur een betonnen plaat voor een bepaald iemands gezicht..quote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Als er iemand een inhoudloze strontposter is, ben jij het wel![]()
Die moeite neem ik idd nietquote:Op maandag 29 januari 2007 01:56 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Steel ik aandacht? Jij steelt juist aandacht van alle andere kwaliteitstopics. Topics waar je moeite voor moet doen, creatief voor moet zijn. Maar nee, je lult liever en zuigt liever dan dat je moeite ervoor moet doen. Serieus, ik weet niet hoe het zover heeft moeten komen, maar één ding weet ik zeker. Ik zal eindeloos tegen je kunnen lullen en dan nog, dan nog zul je niet eens de moeite, maar dan ook de moeite nemen om een betoog te schrijven wat langer is dan 6 regels en ook nog enigszins inhoud heeft.
Nope, daar heb ik baggertopics als dit voor. Kwaliteits topics ga ik niet volbaggeren, dat laat ik wel aan jullie over.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Ga in je eigen topic verder zeiken moraalridder
Jij zegt in 40 regels minder als ik in een halve. En dat heeft het over inhoudquote:Op maandag 29 januari 2007 01:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wat, heb ik de mentale barriere van meer dan vier regels overschreden bij je? Heeft het aantal woorden paniek gezaaid in je hersenen?
Ik ook, en die plaat heet Queen_Bee en zo te zien moeten jullie nog een hoop leren.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:57 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Laten we maar ophouden, want ik bespeur een betonnen plaat voor een bepaald iemands gezicht..![]()
Je post weer geen enkel argument dat ondersteund is, wat moet ik hier nu mee? Hoe kan ik nu een discussie beginnen als je woordenschat nog kleiner is dan die van een éénjarige?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:58 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Jij zegt in 40 regels minder als ik in een halve. En dat heeft het over inhoud.
Hoop ik voor je dat je dat wel in de echte wereld doet, anders ben je nog lager dan een parasiet.quote:
Mijn ondersteunend argument is de 'inhoud' van de posts die je neerzet.quote:Op maandag 29 januari 2007 01:59 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Je post weer geen enkel argument dat ondersteund is, wat moet ik hier nu mee? Hoe kan ik nu een discussie beginnen als je woordenschat nog kleiner is dan die van een éénjarige?
Wanneer komt er inhoud in je posts? Wanneer post je eens iets creatiefs, je hebt toch wel enige creativiteit? Of ben je bang dat het niet goed genoeg is?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Wanneer komt er eens logica in je posts? En zinsopbouw? En what not
quote:Op maandag 29 januari 2007 02:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Hoop ik voor je dat je dat wel in de echte wereld doet, anders ben je nog lager dan een parasiet.
En dat is dat jullie baggerusers zijn en dat jullie niks toevoegen aan FOK!. Dus je bent het met me eens! Toppiequote:Op maandag 29 januari 2007 02:00 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Mijn ondersteunend argument is de 'inhoud' van de posts die je neerzet.
Eh ja, ik ben bangquote:Op maandag 29 januari 2007 02:00 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Wanneer komt er inhoud in je posts? Wanneer post je eens iets creatiefs, je hebt toch wel enige creativiteit? Of ben je bang dat het niet goed genoeg is?
Je hebt het nu zon beetje over wat zal het zijn, 90% van onz?quote:Op maandag 29 januari 2007 02:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
En dat is dat jullie baggerusers zijn en dat jullie niks toevoegen aan FOK!. Dus je bent het met me eens! Toppie![]()
Je hebt me tukquote:Op maandag 29 januari 2007 02:01 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
En dat is dat jullie baggerusers zijn en dat jullie niks toevoegen aan FOK!. Dus je bent het met me eens! Toppie![]()
Jullie ookquote:Op maandag 29 januari 2007 02:01 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]! Nee, ik ben op Fok net zoals ik irl ben
!!! Je neemt het allemaal iets te serieus jochie
Meh, jij bent al weken zo over mij bezig. Uitgemolken enzo.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jullie ook
Weet één ding wat ik als eerste heb gepost: alles wat ik post... MAAR DAN OOK ALLES.
Is ONZ.
Daarom lijkt mijn naam ook zoveel op Loki![]()
Ik heb genoeg getrolled, de reacties waren imho weer leuk. Leuker dan in mijn Waarom vrouwen langzaam zijn topics, daar waren de reacties minder heviger
Ow en gefeliciteerd; het is onzin, alle mensen die dit geloofden, besef dit:
Verwacht nooit, maar dan ook nooit een serieuze reactie van mij, ik ben the boy who cried wolf
Dus feli![]()
Je bent een triest mannetje, ik wens je echter ondanks dat veel geluk en liefde in je leven..want dat ben je blijkbaar veel tekort gekomen. Maar er gloort licht aan de horizon...zoek bepaalde oorzaken eens bij jezelf in plaats van bij een ander. Je bent iemand die zeurt over de splinter in andermans oog, maar de balk in zijn eigen oog niet ziet, maar dat geeft niet. Mensen zijn wezens die kunnen leren van hun fouten, uitzonderingen daargelaten. Bij deze wens ik je veel geluk en sterkte in deze grote leerschool, genaamd : het leven...quote:Op maandag 29 januari 2007 01:58 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Ik ook, en die plaat heet Queen_Bee en zo te zien moeten jullie nog een hoop leren.
OMFG mag ik je nu aanraken?quote:Op maandag 29 januari 2007 02:04 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Jullie ook
Weet één ding wat ik als eerste heb gepost: alles wat ik post... MAAR DAN OOK ALLES.
Is ONZ.
Daarom lijkt mijn naam ook zoveel op Loki![]()
Ik heb genoeg getrolled, de reacties waren imho weer leuk. Leuker dan in mijn Waarom vrouwen langzaam zijn topics, daar waren de reacties minder heviger
Ow en gefeliciteerd; het is onzin, alle mensen die dit geloofden, besef dit:
Verwacht nooit, maar dan ook nooit een serieuze reactie van mij, ik ben the boy who cried wolf
Dus feli![]()
Edit, en nu een essay schrijven![]()
Gelukkig kan ik een hoop lullen![]()
Idd, maar ik moest het doen om de geloofwaardigheid in stand te houden. Sorry als je er moeite mee had, je zult het wel gecompenseerd krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:05 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Meh, jij bent al weken zo over mij bezig. Uitgemolken enzo.
quote:Op maandag 29 januari 2007 02:07 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
OMFG mag ik je nu aanraken?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 02:05 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je bent een triest mannetje, ik wens je echter ondanks dat veel geluk en liefde in je leven..want dat ben je blijkbaar veel tekort gekomen. Maar er gloort licht aan de horizon...zoek bepaalde oorzaken eens bij jezelf in plaats van bij een ander. Je bent iemand die zeurt over de splinter in andermans oog, maar de balk in zijn eigen oog niet ziet, maar dat geeft niet. Mensen zijn wezens die kunnen leren van hun fouten, uitzonderingen daargelaten. Bij deze wens ik je veel geluk en sterkte in deze grote leerschool, genaamd : het leven...![]()
Het is nogal frapant als we eerst leuk foboen en je ineens zo gaat doen. Qua geloofwaardigheid kon je dat toch beter heel anders doenquote:Op maandag 29 januari 2007 02:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd, maar ik moest het doen om de geloofwaardigheid in stand te houden. Sorry als je er moeite mee had, je zult het wel gecompenseerd krijgen.
Idd, ik vond het al zo raar dat je dat niet raar vondquote:Op maandag 29 januari 2007 02:08 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Het is nogal frapant als we eerst leuk foboen en je ineens zo gaat doen. Qua geloofwaardigheid kon je dat toch beter heel anders doen
En ik heb btw bijna nooit mn cam aan![]()
Ik zei al tegen mensen, "ja t is wel raar want.."quote:Op maandag 29 januari 2007 02:10 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Idd, ik vond het al zo raar dat je dat niet raar vondEerst bied ik aan om die foto te veranderen in een tekening en dan ga ik opeens allemaal pseudo bagger posten
Een bruidstaart en een dildo?quote:Op maandag 29 januari 2007 02:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Tsja, het was toch voornamelijk vanwege die topics. En omdat die ook voornamelijk in ONZ waren.quote:Op maandag 29 januari 2007 02:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik zei al tegen mensen, "ja t is wel raar want.."
En trouwens hè, waarom moest ik het ontgelden? Ik, met zonder naakt fotos, nog geen klein stukje tiet. Ik, die de cam vrijwel nooit aan heeft. Ik, di egeen topics maakt maar krijgt waar ik dus niets aan kan doen IK dus
Tssskquote:Op maandag 29 januari 2007 02:15 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Tsja, het was toch voornamelijk vanwege die topics. En omdat die ook voornamelijk in ONZ waren.
Bedankt mijnheerquote:Op maandag 29 januari 2007 03:01 schreef tho_Omas het volgende:
Gefelicteerd jongedame.
Ik ookquote:Op maandag 29 januari 2007 13:08 schreef Jo0Lz het volgende:
M_M, ik sta niet achter alle inhoud in je posts, maar ik heb in tijden niet meer zò gelachen...
dat tweede plaatjequote:Op maandag 29 januari 2007 18:58 schreef zarGon het volgende:
Mensen die sirieuze discussies willen voeren in ONZ...
Verder gefeli Queen_Bee
bier
[afbeelding]
&
tieten
[afbeelding]
dat jaquote:
True...en anders gewoon in het rokershoekjequote:Op maandag 29 januari 2007 23:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Maakt neit uit, we gaan gewoon door. Kerst duur took 2 dagen
een soort 2e queensdayquote:Op maandag 29 januari 2007 23:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Maakt neit uit, we gaan gewoon door. Kerst duur took 2 dagen
vanaf nu welquote:
doe je mee?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:53 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat vind ik nou een goed plan
Nou ja, beter laat dan nooitquote:Op maandag 29 januari 2007 23:56 schreef DaveMasteR het volgende:
Gefeliciteerd, Queen_Bee!
[afbeelding]
word up!quote:
nee!quote:
BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDee BeeDeequote:
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:16 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]