oohquote:
Nee, vega topicquote:Op maandag 29 januari 2007 00:31 schreef Tha-CheF het volgende:
Mag ik 5 friet, 2 zonder mayo!
5 frikandelen waarvan 2 speciaal,
6 vlees kroketten,
en een nasibal!?
een vega meisje dat duits spreekt!quote:
Kiik je uit dat je niet uitdroogt..quote:Op maandag 29 januari 2007 00:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Kijk uit dat jullie niet uitdrogen met al dat geslijm, serieus, wat voegen jullie toe aan FOK! ? Niets en dan ook helemaal niets. Wat heeft zij gepresteerd, laat staan jullie. Wat geeft jullie ook maar enigzins het recht om kuttopics te openen en die vol te baggerenquote:Op maandag 29 januari 2007 01:16 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Kiik je uit dat je niet uitdroogt..![]()
Kayleigh..![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:23 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Kijk uit dat jullie niet uitdrogen met al dat geslijm, serieus, wat voegen jullie toe aan FOK! ? Niets en dan ook helemaal niets, wat heeft zij gepresteerd, laat staan jullie wat jullie maar ook enigzins het recht geeft om kuttopics te openen en die vol te baggeren
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:24 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Niks, als je te laf bent voor discussie, flikker dan een eind op.
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:25 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]user. Sukkel, tief eens richting Finland
Dat ben jij eerder, aangezien je nog geen enkele keer een constructief tegenargument hebt kunnen opwerpen richting mijn argumentquote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:30 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Dat ben jij eerder, aangezien je nog geen enkele keer een constructief tegenargument hebt kunnen opwerpen richting mijn argument![]()
Kom maar terug als je volwassen bent![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 01:32 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]![]()
Kerel voordat jij haar op je pik hebt, ben ik een bejaarde.
En een 'constructief tegenargument' in ONZ.
.
Als jij eerst kanker krijgtquote:Op maandag 29 januari 2007 01:33 schreef Queen_Bee het volgende:
FLIKKER OP TE KANKEREN IN MIJN TOPIC AAP
Doei
Heb ik alquote:Op maandag 29 januari 2007 01:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Als jij eerst kanker krijgt![]()
En wat 'voeg jij dan toe', op Fok! ?quote:Op maandag 29 januari 2007 01:34 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..], geen excuus. Raar genoeg heeft ONZ nog enig niveau; maar dat zou jouw wel compleet ontgaan. Gek genoeg is Onzin serieuzer dan andere fora. Maar ach, als jij die kut user wilt blijven die dan ook geen enkele betekenis heeft en toevoegt op FOK!, dan mag je dat van mij blijven. Maar ga dan niet de users irriteren met kankerkuttopics, terwijl die juist wel iets toevoegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |