"quote:Op maandag 29 januari 2007 00:22 schreef El_Rolando het volgende:
Edgar Davids, is dat een nieuw talent of zo?![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 00:20 schreef jna het volgende:
Die van mij komt uit het AD
[afbeelding]
besloeg gister de voorpagina van sportwereld
quote:Op maandag 29 januari 2007 07:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hier, zo klopt 'ie
onder welke steen kom jij vandaanquote:Op maandag 29 januari 2007 00:22 schreef El_Rolando het volgende:
Edgar Davids, is dat een nieuw talent of zo?![]()
een rood kruisje. die Edgar....quote:Op maandag 29 januari 2007 16:44 schreef -skippybal- het volgende:
Ik heb geen Edgar ava, maar wel een privefoto van na een ruzietje met z'n vrouw:
[afbeelding]
Edgar houdt niet van browsernoeps, dus tja...quote:
Ooohohoh... de kakkerlak kan zijn borst nat makenquote:Davids start in de basis tegen Feyenoord
Edgar Davids staat zondag in de basis als Ajax aantreedt tegen Feyenoord. De 33-jarige middenvelder keert na tien jaar terug in het shirt van de Amsterdammers. "Hij was echt aanwezig", zei een lovende Ten Cate.
De Ajax-trainer heeft met Davids in ieder geval een fitte speler toegevoegd aan zijn selectie. "We hadden woensdag toevallig een fitheidtest voor alle spelers gepland. Edgar zat op de dag van zijn presentatie al bij de drie besten. Hij is dus zeker fit genoeg om te spelen."
Ook over de speler Davids had Ten Cate veel positiefs te melden: "Hij is verbaal en fysiek heel sterk. Hij ging er hard in en dan hoop je dat de anderen meegaan. Dat gebeurde gelukkig ook."
Dit weekend kan Ajax opnieuw dichter in de buurt van koploper PSV komen, dat thuis nummer drie AZ ontvangt. Daar wilde de oefenmeester het echter nog niet over hebben: "Voor mij geldt op dit moment maar één scenario. En dat is winnen van Feyenoord", besloot Ten Cate.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:52 schreef opgebaarde het volgende:
* opgebaarde meldt
alleen is die niet echt duideliijk maar het is hem echt heur
Wow deze is helemaal in stijlquote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef EdgarDavids het volgende:
Ik meld me hier even.
kloontje?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 12:41 schreef EdgarDavids het volgende:
Ik meld me hier even.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |