Je woont toch niet in Bagdatquote:Op maandag 29 januari 2007 08:14 schreef freud het volgende:
[..]
Ik ben in een trek-kop-van-romp bui, dus wat je nu roept is gevaarlijk...
Wat is je nummer?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:36 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]graag gedaan hoor. Jammer dat je vergat je ISO terug te schroeven naar 400.
En van die film was een grapje...die zenden ze zo vaak uit dat het bijna zonde is van mijn geld om hem te kopen
Oja, voor ik het vergeet:
Naam topic
quote:
een heel gemakkelijkequote:
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:00 schreef An24 het volgende:
Vanmiddag maar eens Ameland fototjes uitzoeken. Maar eerst naar de deurwaader, ja ik! Toen mijn teentje brak heeft het ziekenhuis een vijf jaar oud adres gebruikt om de rekening naar te sturen, EN DIE KOMT NIET AAN HE...NEEE pfff.
In plaats van dat ze gewoon ff mijn huisarts bellen, wat heb ik namelijk verder in een ziekenhuis te zoeken![]()
quote:
je weet vast veel meer dan ikquote:Op maandag 29 januari 2007 10:52 schreef fotoloog het volgende:
Wat is je nummer?
Automatische beantwoorder: "Dit nummer is gebanned. U kunt het later proberen, of contact opnemen met de kloon van dienst, de verbinding wordt nu verbroken".quote:Op zondag 28 januari 2007 23:33 schreef fraubitch het volgende:
bel hem nu: 0900-SharkHelp
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:50 schreef freud het volgende:
[..]
Automatische beantwoorder: "Dit nummer is gebanned. U kunt het later proberen, of contact opnemen met de kloon van dienst, de verbinding wordt nu verbroken".
[..]
Automatische beantwoorder: "Dit nummer is gebanned. U kunt het later proberen, of contact opnemen met de kloon van dienst, de verbinding wordt nu verbroken".
Degene die verloorquote:
En ik hoor niet te verliezen....quote:
Hey, ik ben ook weer gestraft voor mijn geniale poolkunsten, ok?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:59 schreef An24 het volgende:
En ik hoor niet te verliezen....Niet afgemaakt te worden in ieder geval, verliezen mag, maar niet zo
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:00 schreef freud het volgende:
[..]
Hey, ik ben ook weer gestraft voor mijn geniale poolkunsten, ok?
en ok, het ging wel vreselijk lekker gisteren...
Hoe gaat het verder met je, gappie?quote:Op maandag 29 januari 2007 11:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
je weet vast veel meer dan ikalsof iemand het terug gaat lezen over 1 week of langer
quote:Op maandag 29 januari 2007 11:59 schreef An24 het volgende:
[..]
En ik hoor niet te verliezen....Niet afgemaakt te worden in ieder geval, verliezen mag, maar niet zo
![]()
![]()
Business as usual (lees: niks bijzonders, alles gaat zijn gangetje. Mag zelfs weer posten op dat ene forum waar ik gebanned wasquote:Op maandag 29 januari 2007 12:02 schreef fotoloog het volgende:
Hoe gaat het verder met je, gappie?
Mwah, ik moet nog tot oktober voordat ik uit de sanering ben.....ff volhouden dus...quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Business as usual (lees: niks bijzonders, alles gaat zijn gangetje. Mag zelfs weer posten op dat ene forum waar ik gebanned was)
Heb nu een nieuwe tak van fotografie 'ontdekt' het zgn party fotografie. Dat is best wel leuk om te doen maar daar valt ws geen cent in te verdienen. Wel handig voor het netwerken.
Hoe gaat het met jou eigenlijk?
[..]
kijk naar de PI.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:02 schreef fraubitch het volgende:
[..]![]()
snif
ik stuur je nog eens een spontaan sms'je
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:20 schreef fotoloog het volgende:
Mwah, ik moet nog tot oktober voordat ik uit de sanering ben.....ff volhouden dus...
Minder,maar vergeten kan ik het nietquote:Op maandag 29 januari 2007 12:55 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]dat zuigt.
Hou jij jezelf nog bezig met fotografie, of zelfs dat niet?
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:20 schreef PdeHoog het volgende:
Is het alweer weekendIk begin hier een vrijdagmiddag-gevoel te ontwikkelen
Jaquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 29 januari 2007 16:23 schreef freud het volgende:
GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP
Ik ga deze week eens puin ruimen in mijn huisquote:Op maandag 29 januari 2007 16:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaHelaas
Maar goed....komend weekend eens kijken of ik mijn kelder leeg kan krijgen
Opruimen die zooi
quote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga deze week eens puin ruimen in mijn huisHard nodig en het moet af voor zaterdagavond
quote:
Optimistquote:Op maandag 29 januari 2007 16:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Joh...als het mij lukt (en ik heb getuigen
) dan lukt het jou ook
Flyladyquote:Op maandag 29 januari 2007 16:46 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga deze week eens puin ruimen in mijn huisHard nodig en het moet af voor zaterdagavond
Hulp nodigquote:
Tof man...quote:Op maandag 29 januari 2007 20:47 schreef PdeHoog het volgende:
Zo....net 2x 7,5 meter UTP getrokken van router naar bureauKan eindelijk met twee PC's tegelijk werken zonder dat de kabels gigantisch strak gespannen staan
Jajaja...ben nu aan het kijken hoe ik wireless dicht kan schroevenquote:
IP hidden maken, WeP encryptie, alleen erkende MAC-adressen erin frotten en daarna WLAN uit zetten..quote:Op maandag 29 januari 2007 22:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jajaja...ben nu aan het kijken hoe ik wireless dicht kan schroevenOok leuk
Tijd om de FON-firmware eraf te flashen denk ik
Jajajajaja...ik ben geen WiFi-goeroe hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 22:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
IP hidden maken, WeP encryptie, alleen erkende MAC-adressen erin frotten en daarna WLAN uit zetten..![]()
Nog gefeli!quote:Op maandag 29 januari 2007 22:59 schreef nikky het volgende:
Ik kom even het nieuwe fotomodel showen. En TVPen natuurlijk.
[afbeelding]
Zoals te zien weet ze haar handje al duidelijk te roeren en past prima in de modellen klasse.
Volgens mij is dat de beste oplossingquote:Op maandag 29 januari 2007 22:15 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
IP hidden maken, WeP encryptie, alleen erkende MAC-adressen erin frotten en daarna WLAN uit zetten..![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |