ik moest een concert fotograferen maar het licht was zo slecht dat ik moest flitsen, maar omdat ik flitste werden de foto's fletsquote:
een ikke topicquote:
Check tis inderdaad nummer 9.quote:
Dus blijven de niet-grijze haren over...? De meeste mensen vinden dat positiefquote:Op zondag 28 januari 2007 23:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Check tis inderdaad nummer 9.
vandaag teveel aan nietsdoen gedaan![]()
En nu vallen m'n grijze haren ook al uit..![]()
welke progjes?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:29 schreef CocaColaLight het volgende:
Voor de ruis zijn er mooie progjes.
Dat gebeurt iedereen trouwens minimaal 1 keer dat je de iso niet aanpast.
Dus bel Shark.bait voor al uw fotografie problemen
zo.quote:
bel hem nu: 0900-SharkHelpquote:
Ik doe dat gewoon in Paint Shop Proquote:Op zondag 28 januari 2007 23:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
welke progjes?
ik heb trouwens op .jpg geschoten en niet op raw![]()
ow oke. die heeft martijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:33 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik doe dat gewoon in Paint Shop Pro
Als de rest maar zwart/donker blijft dan..quote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef WurM het volgende:
[..]
Dus blijven de niet-grijze haren over...? De meeste mensen vinden dat positief
truste WurMquote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef WurM het volgende:
[..]
Goed idee... Weltrusten (alvast?)
En voor de rest ook een goede nacht gewenst natuurlijk
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als de rest maar zwart/donker blijft dan..![]()
Wil geen Kojak uiterlijk voor mijn 35e![]()
Neat image of noise ninjaquote:Op zondag 28 januari 2007 23:32 schreef fraubitch het volgende:
[..]
welke progjes?
ik heb trouwens op .jpg geschoten en niet op raw![]()
Aanpassen, dan Grofkorreligheid van digitale camera verwijderen.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ow oke. die heeft martijn.
en welk bestandje dan?
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef Yoni het volgende:![]()
Ik ben ook weer thuisNiet dat ik daar wil zijn eigenlijk, maar goed...
Check...zo doe ik het ook, maar wel zo weinig mogelijk. Ik vind de scherpte er echt teveel van achteruit gaan. Maar goed, wellicht leer ik nieuwe dingen met de PS Meetquote:Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Aanpassen, dan Grofkorreligheid van digitale camera verwijderen.
Kost je wel iets scherpte, dat moet je dus compenseren.
Okeeeeee ik heb hem begrepen....geweldiggenoten dusquote:Op zondag 28 januari 2007 23:53 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ja wel hoorLaat ik het anders zeggen: ik wilde niet weg waar ik was
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:59 schreef An24 het volgende:
[..]
Okeeeeee ik heb hem begrepen....geweldiggenoten dus![]()
![]()
Probleem is alleen dat ik geen PS gebruik.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:49 schreef An24 het volgende:
[..]
Check...zo doe ik het ook, maar wel zo weinig mogelijk. Ik vind de scherpte er echt teveel van achteruit gaan. Maar goed, wellicht leer ik nieuwe dingen met de PS Meet![]()
Wat lievvquote:Op zondag 28 januari 2007 23:24 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ik moest een concert fotograferen maar het licht was zo slecht dat ik moest flitsen, maar omdat ik flitste werden de foto's flets
en dus belde ik Sharkieparkieen die hielp me zo goed
heb alleen zelf een blunder gemaakt en alle foto's op 800 iso geschoten
ben de iso vergeten terug te stellen en nu heb ik iets te veel ruis. maar verder zijn de foto's perfect
Shark![]()
en dat allemaal via de telefoonterwijl ik hem afhield van zijn film
![]()
Ik dit doet naar grote tevredenheid met Noiseware.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Aanpassen, dan Grofkorreligheid van digitale camera verwijderen.
Kost je wel iets scherpte, dat moet je dus compenseren.
Ik lees feest dus ik denk meteen trakterenquote:Op maandag 29 januari 2007 08:09 schreef freud het volgende:
Pfffffff, wat een klote nacht zeg! Werd om 0:30 ineens gebeld. Daarna werd er dus gelijk opgehangen, en ik kon echt met geen mogelijkheid meer slapen. Deed om een uur of 5:00 eindelijk mijn ogen dicht. Erg fijn als je wekker om 6:30 gaat... Wordt feest vandaag.
Ik ben in een trek-kop-van-romp bui, dus wat je nu roept is gevaarlijk...quote:Op maandag 29 januari 2007 08:12 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Ik lees feest dus ik denk meteen trakteren![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 08:09 schreef freud het volgende:
Pfffffff, wat een klote nacht zeg! Werd om 0:30 ineens gebeld. Daarna werd er dus gelijk opgehangen, en ik kon echt met geen mogelijkheid meer slapen. Deed om een uur of 5:00 eindelijk mijn ogen dicht. Erg fijn als je wekker om 6:30 gaat... Wordt feest vandaag.
Ja, met twee klontjes shock therapie graag om wakker te blijven...quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:24 schreef fraubitch het volgende:
ik moest een concert fotograferen maar het licht was zo slecht dat ik moest flitsen, maar omdat ik flitste werden de foto's flets
en dus belde ik Sharkieparkieen die hielp me zo goed
heb alleen zelf een blunder gemaakt en alle foto's op 800 iso geschoten
ben de iso vergeten terug te stellen en nu heb ik iets te veel ruis. maar verder zijn de foto's perfect
Shark![]()
![]()
Shark is goed en geweldigquote:Op zondag 28 januari 2007 23:24 schreef fraubitch het volgende:
![]()
God, hier nog een die er chronisch behoefte aan heeft.quote:
Is het zo erg met jequote:
Nou, dat God een behoefte had aan weekend was wel te merken. Hij maakte 1 dag rustdag en meteen vraten Adam en Eva van verboden appels, werd een tof reptiel gedoemd tot duivels dier en was het bloot rondrennen van die 2 kneuzen meteen aanleiding tot de eerste naaktreportage die de boeken inging..quote:Op maandag 29 januari 2007 10:15 schreef freud het volgende:
[..]
God, hier nog een die er chronisch behoefte aan heeft.
quote:
Omdat je het zo lief vraagtquote:Op maandag 29 januari 2007 10:30 schreef HMaster-II het volgende:
[..]doe jij effe een '9' plekken in de Topic titel??
![]()
Hoquote:Op maandag 29 januari 2007 10:29 schreef HMaster-II het volgende:
En een beetje inlezende hier, is hij Manager in de toko van PdeHoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |