quote:Op zondag 28 januari 2007 23:27 schreef GoldenBatt het volgende:
Maar ff Speciaal voor jou een nummer tijdelijk @ me FTP gezet
Aanschouw! De Dikke Lul Band - Dames Fiets Zadel Ruiker
Edit: Laat maar, ik was niet wakker. Moet maar eens naar bedquote:Op zondag 28 januari 2007 23:31 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Inderdaad geweldig nummer, maar welk nummer is dat nou niet van de dikke lul band.
die mag je wel komen ruiken we hebben een stuk of 15 zadels hierquote:Op maandag 29 januari 2007 10:29 schreef Darkwolf het volgende:
Ik moest meteen aan PAARDEN zadels denken toen ik de topic titel las!![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Is dit een raar iets of zijn er wel meerdere mensen die dit doen?
Waarom thuis?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:46 schreef QCC het volgende:
![]()
kan me er niks bij voorstellen, dat een zadel ruikt naar de doos van de vrouw die er net op heeft gezeten.. en om er vervolgens aan te gaan ruiken en je daarna stilletjes thuis te 'ontladen'![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:05 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ben zelf een vervent zadelruiker.
niet thuis, gewoon terplaatsen over het zadel heen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:46 schreef QCC het volgende:
![]()
kan me er niks bij voorstellen, dat een zadel ruikt naar de doos van de vrouw die er net op heeft gezeten.. en om er vervolgens aan te gaan ruiken en je daarna stilletjes thuis te 'ontladen'![]()
Je rijd paard? geil.quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef fraubitch het volgende:
[..]
die mag je wel komen ruiken we hebben een stuk of 15 zadels hier
mag je ze meteen daarna poetsen
DOH! I knew there was a catch! Damnit!quote:Op maandag 29 januari 2007 11:48 schreef fraubitch het volgende:
die mag je wel komen ruiken we hebben een stuk of 15 zadels hier
mag je ze meteen daarna poetsen
Ja uhhh erop dus he? Niet eronder, you perv!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |