quote:
Op zondag 11 februari 2007 22:42 schreef Diaan73 het volgende:Heey spiegelei, ik zie dat jullie en dag na ons gaan trouwen, we gaan dus een beetje gelijk op. Leuk hoor!!!
Ja, inderdaad, errug leuk om hier te lezen wat iedereen bezig houdt hahaha.
Ben vanmorgen naar de bruiswinkel geweest, was alleen van plan een korset te kopen en wat jurken te passen voor het model, want m'n moeder zou m'n jurk maken.... maar tja toed had ik een leuke jurk aan en de prijs viel ook erg mee en toen hebben we maar besloten dat we gek zijn om zelf een jurk in elkaar te zetten dus die hebben we besteld!
Wat kan het soms anders lopen zeg! Ik had ook 2 kleuren in gedachte voor de jurk, en nu is het toch wel wat anders geworden. Echt bizar. Ik ben wel blij dat ik ben gaan passen, op een model of zo aan een hanger zien die jurken er vaak echt niet uit (vind ik dan he) maar als je ze aan hebt is het toch heel anders.
Ben in iedergeval wel geslaagd en niet te vroeg, de jurk moet besteld worden en daarna nog aangepast worden; in de winkel zeiden ze dat het ws zo'n 3 maanden duurt voordat íe binnen is!
![]()
en ik trouw al 1 juni a.s.!! Maar goed het zou wel goed komen volgens die dames dus daar gaan we dan maar vanuit.
Heb overigens nog geen korset/torselet gekocht, die waren zo achtelijk duur (¤ 189,00) dan ik liever eerste zelf nog even kijk. Heb wel een stukje stof mee gekregen, kan ik achter pak van vriendlief aan en schoenen.
Hmm, het komt nu echt dichtbij zeg! Heb er wel zin in!