Die vent was gewoon een kei goeie songwriter. Een goeie muzikant was het niet. Ja, hij kon spelen, maar hij maakt nummers waar goeie artiesten iets heel leuks mee kunnen doen.quote:Op donderdag 29 maart 2007 20:12 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Tja, de man is nou eenmaal niet begenadigd met de meest briljante stem. Nou wordt dat ruimschoots gecompenseerd door z'n andere kwaliteiten natuurlijk, maar het is de perfecte artiest voor een cover.
quote:Op donderdag 29 maart 2007 21:07 schreef thettes het volgende:
Havana Affair van de RHCP. Origineel is van de Ramones.
De instrumentale Ukelele-versie van Jake Shimabukuro is ook de moeite waard...quote:Op donderdag 29 maart 2007 12:39 schreef MrBadGuy het volgende:
Maar niet beter dan het orgineel. Wat ik zelf een leuke cover van While My Guitar Weeps vind is deze:
http://www.youtube.com/watch?v=FC1EZcrZEIs
Eric Clapton op zang en Paul McCartney op achtergrondzang bij de Concert for George
Oke, bier heeft slechte invloed. Ik vond het al raar dat een Who fan 2 liedjes van the who, slechter kon vinden dan het origineel. Wat ben ik ook scheelquote:Op zondag 1 april 2007 18:44 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Origineel: Mose Alison - "Young Man Blues"
Versie van The Who - "Young Man Blues"
Origineel: Eddie Cochran - "Summertime Blues"
Versie van The Who - "Summertime Blues"
Die Bossa Nova cd is erg sterk he!quote:Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Het nummer "Love Will Tear Us Apart" (Joy Division) gecovered door Nouvelle Vague
Nouvelle Vague - Love will tear us apart (LIVE)
Aardige uitvoering, maar niet beter dan het origineel. (zegt iemand die niets met Joy Division heeft verder)quote:Op woensdag 4 april 2007 10:22 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Het nummer "Love Will Tear Us Apart" (Joy Division) gecovered door Nouvelle Vague
Nouvelle Vague - Love will tear us apart (LIVE)
Sinead O'Conner coverde ook alquote:Op woensdag 4 april 2007 22:52 schreef Deadline het volgende:
Stereophonics - Nothing compares to you, origineel van Sinead O'Conner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |