Aw..quote:
Geen idee, zet anders even wat youtube-linkjes neer, ik zou niet weten welk nummer dat isquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:05 schreef slaveloos het volgende:
geldt people everyday van arrested development wel als cover van everyday people van sly and the family stone?
Nee en ook niet met het 19de eeuwse soldatenlied (bekend voor de kijkers van 'Sharpe').quote:Op dinsdag 30 januari 2007 03:53 schreef Jordy-B het volgende:
't heeft geen toch verband met Led Zeppelins "Over The Hills And Far Away", hè
Dat is toch geen cover?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef vamos1 het volgende:
Placebo ft. David Bowie - Without you (i'm nothing)
Ik dacht van welquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:28 schreef Tokus het volgende:
Dat is toch geen cover?
ik zie niet in waarom Placebo zelfs hun album zou noemen naar een nummer wat een cover is.quote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:34 schreef vamos1 het volgende:
[..]
Ik dacht van wel![]()
Ik kan ook nergens terugvinden waar staat dat het geen cover is (logisch als dat niet zo is natuurlijk)![]()
Running up that hill is origineel van Kate Bushquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:25 schreef vamos1 het volgende:
Placebo - Running up that hill
Placebo ft. David Bowie - Without you (i'm nothing)
geen idee waar ik ze kan vinden (origineel of cover) so have fun
Das zou wel een vreemde logica zijn inderdaadquote:Op vrijdag 2 februari 2007 16:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik zie niet in waarom Placebo zelfs hun album zou noemen naar een nummer wat een cover is.
Deze ruleert die van Toto helemaalquote:Op maandag 29 januari 2007 07:35 schreef no1uknow het volgende:
While My Guitar Gently Weeps van de Beatles
While My Guitar Gently Weeps gecovered door Toto
Die van Toto vind ik dus veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |