killquote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Vast niet Miraaa.
Bovendien zou Nena Brian vermoorden als hij het zou doorvertellen, althans als hij het aan Bart zou vertellen.
[sneaky mode] kaartje sturen ??? [/sneaky mode]quote:Op zondag 28 januari 2007 22:08 schreef ruby het volgende:
Vast niet Miraaa.
Bovendien zou Nena Brian vermoorden als hij het zou doorvertellen, althans als hij het aan Bart zou vertellen.
En weer een regel down the drain.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:10 schreef BONG4002 het volgende:
Mochten er mensen willen gaan slapen dan kan dat aldus NL (waarschijnlijk gevraagd aan de redactie)
yepquote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef farceman het volgende:
Kom net thuis, is prison break al bekeken?
Jep, maar verder heb je iig niet veel gemistquote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef farceman het volgende:
Yep. Nena en Huub hebben het samen gekeken.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:13 schreef farceman het volgende:
Maakt het wat uit of Huub weet van 'de penetratie'?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:06 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ja ik merk het![]()
Oke, dan gaan we roddelen............huub is Brain aan het pesten c.q. jaloers aan het maken........maar weet hij van de escapade <=== netjes blijven heh.
van Nena en Brian ???
Ach het is gewoon een uitzondering op een regel voor een keertje. Ik snap niet dat die Huub dus weer zin heeft in een feestje en al weer aan de Baco's zit. Morgenochtend gaat de wekker weer vroeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef doesss het volgende:
[..]
En weer een regel down the drain.![]()
Dat krijg je met die junkies die hebben d'r rust nodig.![]()
Bedoel je nou de streamers?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef doesss het volgende:
[..]
Natasia staat weer te knabbelen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef avonne het volgende:
wat is dat voor herrie in de keuken?
het was toch idd 23.00 uur?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:12 schreef doesss het volgende:
[..]
Nou dat moeten jullie vooral doen de streams opslot gooien, dan kijkt er binnen een week niemand meer naar het TV programma.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Er zegt ook niemand dat dat wordt uigezonden.
Ff een gewetensvraag: We kunnen ook de streams op zwart gooien. Dan heb je alleen het TV programma. Via de streams kijk je mee met de regie en redactie, je kijkt mee hoe het programma gemaakt wordt. Lijkt me leuk. Veel leuker dan bijv. Die strenge streams van een niet nader te noemen andere reallife show.![]()
nee, niet vroeg.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach het is gewoon een uitzondering op een regel voor een keertje. Ik snap niet dat die Huub dus weer zin heeft in een feestje en al weer aan de Baco's zit. Morgenochtend gaat de wekker weer vroeg.
Uitzondering op de regel omdat het afgelopen nacht nogal laat werd met veel alcohol (en mss hier en daar een blow)quote:
Je ontkracht je eigen stellingquote:Op zondag 28 januari 2007 22:15 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Nou dat moeten jullie vooral doen de streams opslot gooien, dan kijkt er binnen een week niemand meer naar het TV programma.
Ik kijk alleen naar de streams, op TV zie je alleen een krijsende Natasia.
Jullie kunnen de naam beter veranderen in "De Natasia Show"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |