Ik mag jou niet, dan weet je dat vastquote:Op zondag 28 januari 2007 23:03 schreef Attitude het volgende:
ik dacht nog, dr komt weer een relletje hier
Ga toch lekker in PUB spelenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:07 schreef Attitude het volgende:
Dat is wederzijds, degenen die toen speelden vonden het goed dus ja... als iedereen goed vond, en dan komen jullie in 1 keer en vinden jullie niet goed. Mij best.
Dat zal dan -als Hawaii_Tim's voorspelling klopt tenminste- in deel 600 zijn dan.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:11 schreef Eltonno het volgende:
Goed, ik kom terug als het weer gezellig is..![]()
![]()
Waarvan drie keer door jou... andere mensen vroegen om sport of muziek, dus omdat je het zelf drie keer roept geldt dat voor de meerderheid?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Attitude het volgende:
4 keer voor sex gekozen dus trademarkie... ga je gang
Kan je dat geouwehoer niet via MSN doen? Of via de replyknop van CU2?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:17 schreef Attitude het volgende:
Lees het topic door naar alles wat er al gereageerd is. Alles liep lekker totdat iemand langskwam die niet tevreden mee was. Degenen die meespeelden vonden het goed. We reageren op elkaar en er was geen problemen. Heen en weer sarcastische opmerkingen die goed begrepen werden.
Jeejquote:Op zondag 28 januari 2007 23:06 schreef Eltonno het volgende:
+1 Yurithemaster
Je loopt net 10 topics mee en denkt dat je weet hoe het hier doorgaans gaat ?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:17 schreef Attitude het volgende:
Lees het topic door naar alles wat er al gereageerd is. Alles liep lekker totdat iemand langskwam die niet tevreden mee was. Degenen die meespeelden vonden het goed. We reageren op elkaar en er was geen problemen. Heen en weer sarcastische opmerkingen die goed begrepen werden.
je moet deze smilie gebruikenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:23 schreef RoofingBurner het volgende:
Precies, steek de hand in eigen boezem pedante 'houding'. Verdwijn uit de kennisquiz en laat ons met rust.![]()
ja nu nog 1quote:Op zondag 28 januari 2007 23:43 schreef DiviFilius het volgende:
Koninkrijk Holland ?
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:45 schreef DiviFilius het volgende:
Koninkrijk der verenigde Nederlanden ?
gvd zit ik er weer dichtbij en jat dadelijk iemand anders hem, gebeurd vakerquote:Op zondag 28 januari 2007 23:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
bijna maar dan net iets anders
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:57 schreef Eltonno het volgende:
Nou goh dan ga ik een puntje snoepen denkk ik verenigd koninkrijk der nederlanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |