ZIt is niet zo te flirtenquote:
Dab ken je S-F nog nietquote:
quote:
Waar ga je het allemaal over hebben ?quote:Op zondag 11 februari 2007 18:08 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jullie gaan wel luisteren vanavond hoor!
Weet ik niet.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Waar ga je het allemaal over hebben ?![]()
Nederlands talig voor meneer komt er aanquote:Op zondag 11 februari 2007 20:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zullen we er dan maar eens een leuk nederlandstalig muziekje doorheen gooien ?Maakt niet uit wat
Nog niet ingesteldquote:Op zondag 11 februari 2007 21:26 schreef no1uknow het volgende:
Stream is up at 96 kbps with 3 of 25 listeners (3 unique)
Huh, weer 96Ik dacht dat 'we' over waren gegaan naar 128 kb/s (mijn geniale idee jeweights).
Wel 3 luisteraars
Lekkerquote:Op zondag 11 februari 2007 22:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat een paupermuziek.
Ik ben nu al een tijdje zwaaar goed bezig!quote:
BAAANNN! BANNN!! BANNNN!!!! BANNNN!!!!quote:Op zondag 11 februari 2007 22:00 schreef no1uknow het volgende:
Roy zegt:
ik wou zeggen: Sander ik hou van je
Roy zegt:
maar er luisteren meer mensen![]()
![]()
Sander zegt:
je mag wel voor je gevoelens uitkomen hoor
21:00 uur toch ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 19:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ha vanavond! Ha! Radio! Ha Valentijn, rock plaatjes, dance plaatjes. Nog meer meuk. Luisteren dus.! Ha!
Doe maar 20:30.quote:
Moeten wij waarschijnlijk koptelefoon/oortjes in zekerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kan nog niet terug skypen maar uiteraard wel even kletsen met jullie
Winamp aanquote:
Die wordt ook altijd aangevraagdquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Afzuigkap het volgende:
Wij vragen bij deze een nummer aan
The Fratellies - Chelsea Dagger
En wat is dat voor een nummer ?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:39 schreef Afzuigkap het volgende:
Wij vragen bij deze een nummer aan
The Fratellies - Chelsea Dagger
Uhm, nou is ook een goed nummerquote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef duncannn het volgende:
[..]
Die wordt ook altijd aangevraagd
Een goed nummer.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En wat is dat voor een nummer ?![]()
Och dit nummerquote:
Sterv.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 20:47 schreef Zuen het volgende:
LEES DIT NIET.
Je zal gekust worden op de eerstkomende vrijdag door de liefde van je leven.
Morgen is de laatste dag van je leven.
Mits je dit bericht in drie andere topics plaatst, dan sterf je binnen twee dagen.
Kopieer en plak dit bericht om gered te worden.
Eensch, oja D_A, reminderquote:
Heftige shit, zit de stuiterern hierquote:
Leen mij watquote:Op zaterdag 17 februari 2007 21:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Heftige shit, zit de stuiterern hier
15 Maart.quote:
Tussen al die ICT-ertjes gaan stuiterenquote:
Na SKA Pquote:
Ach, ik denk dat de rest er beter mee kan stoppen, want er wordt alleen maar naar jou geluisterd en als ik het een keer vergeet is er geen haan die er naar kraait.quote:Op donderdag 22 februari 2007 17:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
maandag: vrij, wie weet wat voor jou?
dinsdag: B_BOY
woensdag: Christiaan
donderdag: vrij, wie weet wat voor jou?
vrijdag: MrNGm
zaterdag: Dark_Angelus
zondag: RoOoytjuh
Hoever klopt dit nog want ik heb de laatste 2 weken alleen maar mijn eigen show gehoord en de rest helemaal niet.
* meldtquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:59 schreef Dark_Angelus het volgende:
En dat is ééééén
Hoe laat begin jequote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:00 schreef Dark_Angelus het volgende:
Oh ik luister zelf ook denk
Dank je.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
Als ik zin heb, misschien krijg ik wel helemaal geen zin. maar ik wilde even peilingen trekken van hoe en wat. Ik ga me niet uitsloven waar niemand naar luistert
Jij bent liefquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |