Zondag van 8 tot 9quote:Op woensdag 31 januari 2007 10:41 schreef Frederiqueske het volgende:
*logt uit*
log wel weer in bij fatsoenlijke muziek hehe
wat voor muziek draai jij???quote:
Wat niet.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:58 schreef Frederiqueske het volgende:
[..]
wat voor muziek draai jij???
Zachte Gquote:Op woensdag 31 januari 2007 19:24 schreef Elvanera het volgende:
Vanavond maar weer eens luisteren
Naar de mooie zachte g van Chrisje
Idd, of dit is wat christiaan altijd luistertquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Alleen maar duitse muziek, geen gepraat
Dat er serieus iemand naar die teringherrie luistertsquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:35 schreef MrNGm het volgende:
Nee, dit is Radio Bendeleider... Met andere woorden, Christiaan draait vanavond waarschijnlijk niet, en ik zal maar niet wagen te gaan draaien
@ no1uknow: PM Dark_Angelus eventjes. Ik kan na 24 uur mijn berichten niet meer aanpassen.
Nee jij hebt een datequote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik kan nog niet garanderen dat de show vanavond doorgaat
Ach, we zien wel. Misschien dat ze wat later is dan kan het wel doorgaan en anders maar een uurtjequote:
Je vriendin opzij zetten voor een online radiodingquote:Op zaterdag 3 februari 2007 13:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach, we zien wel. Misschien dat ze wat later is dan kan het wel doorgaan en anders maar een uurtje
Niet 'de' vriendin maar 'een' vriendin.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 15:50 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je vriendin opzij zetten voor een online radioding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |