Hoe kom ik op de ONZ meet vrijdag 9 feb 2007quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:49 schreef moemoe het volgende:
Door de reservering voor een bepaalde tafel die \'\'vol\'\' is kan het overkomen alsof mensen niet welkom zijn. ONZ/bagger meets verlopen altijd een beetje rommelig, uiteindelijk eet iedereen ergens anders en zit zeer zeker niemand alleen aan een tafel.
De 1 gaat liever bij de Mc Donald\'s eten, de ander in een restaurant, sommige gaan naar een shoarma tent... Dit alles is een beetje afhankelijk van je budget, we kunnen niet in ieders portemonnee kijken. De reservering vooraf in Stairway is omdat de ervaring leert dat het daar vrij snel vol zit, zeker op een vrijdag avond. MAAR je hoeft hier dus niet heen, er zijn nog vele andere plaatsen. Bij de Stairway gaan nu zo\'n 10 mensen eten waarvoor ook een tafel is gereserveerd, er komen als het goed is zo\'n 50 mensen. Dus nog 40 andere mensen over waarmee ergens anders gegeten kan worden.
De meet is voor iedereen, dus voel je niet bijgesloten, het is altijd wel een beetje een chaos :\'). Over het algemeen komt iedereen na het eten terug in de Stairway en dus weer nader tot elkaar..
jammerquote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef Stofje het volgende:
Nee, ik denk het niet, remlof.
i did, en die smerige kont is er ook uitquote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef -skippybal- het volgende:
Who fucked with my fish??!!
Koekenbakkerquote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
i did, en die smerige kont is er ook uit
Je komt niet binnenquote:
Je komt niet binnenquote:
IK was stoned en m;n pa was pokeren.quote:
Komt yvonne Oversight op TVquote:
Kun je nou niet één dag nuchter blijven, hmm?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:57 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
IK was stoned en m;n pa was pokeren.
Denk t nietquote:
Sukkelquote:Op zondag 28 januari 2007 23:01 schreef pc-fr34k het volgende:
AU! IK was vergeten dat ik een kastdeur open had staan die op hoofdhoogte is, loop er zo met m'n neus tegenaan! Nu zit er een streep op m'n neus..
Alleen als je allochtoon bent, iedere meet moet zijn knuffelallochtoon hebben.quote:
Jeeeejquote:Op zondag 28 januari 2007 23:04 schreef longinus het volgende:
[..]
Alleen als je allochtoon bent, iedere meet moet zijn knuffelallochtoon hebben.![]()
M'n zelfgemaakte waterpijp werkt goed. Geen tabak, gewoon wiet een aansteker en water.quote:
PDL ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:05 schreef Stofje het volgende:
MoChe komt toch ook?
Ik hóóp het, geen meet zonder haar positieve uitstraling, zonder haar innemende glimlachquote:Op zondag 28 januari 2007 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Komt meistiertje trouwens?
Uiteraard. Mei-stiertje is altijd het zonnetje van de dagquote:Op zondag 28 januari 2007 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Ja hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 23:06 schreef pc-fr34k het volgende:
Wil jij niet mijn antwoord wegkapenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:08 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Uiteraard. Mei-stiertje is altijd het zonnetje van de dag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |