abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52499205
Veel schrikmomenten?
pi_52505072
Iemand die ik ken die hem al heeft gezien, zegt dat alle schrikmomenten al in de trailer zitten.
I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
pi_52642329
ff een TVP voor deze film. Volgende week maar eens in de bios aanschouwen
pi_52705939
Lauwe film, echt wel vetjes
pi_52710430
Ik ben eigenlijk geen een keer geschrokken, vond het zeker wel een kicke film om te zien. Maar de 7,6 beoordeling op imdb.com vind ik ook weer een beetje aan de overdreven kant. Iedereen die van het genre horror/thriller houdt zal er zeker geen problemen mee hebben om deze film te bekijken. Wat ik wel een beetje storen vond was dat het van moment naar moment over schoot. Ook de veranderingen in de kamer vond ik soms een beetje een vaag. Maar voor mij haalt die wel gewoon een 6 uit 10
[14.gif]
  maandag 27 augustus 2007 @ 16:08:14 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_52729381
Ik ga er donderdag heen.
Net kaartjes gereserveerd

Mijn vriendin en ik zagen de trailer in de bioscoop, we keken elkaar aan en we zeiden tegelijk "daar gaan wel heen!"

Sowieso zijn John Kusack en Samuel L Jackson vet
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_52758200
ik ging stuk bij ons, was vrijdag in de Munt, weet ook niet, was eenmalig?

Maargoed, de trailer van de film kwam als voorstukje, dus veel mensen ineens onrustig enzo, trailertje klaar, staat er een gast op voor me:

Nou de film was leuk, Mazzels
pi_52827545
Ja hoor, en zo juist gezien, vermakelijk en interessant king verhaal! Het einde vond ik echt goed, en had mij echt te pakken. Hier en daar had de film nog wat last van enkele plot holes, maar die vallen in het niets door het interessante verhaal en de acteerprestaties van Cusack. Kortom wel een aanradertje!

Ik vind achteraf alleen dat ik al 'te veel' in de trailers heb gezien, qua 'schrikmomenten' of plotselingen situaties, maar des ondanks nog voldoende van deze film kunnen genieten. Thumbs up voor Hafström
pi_52838206
zie trailer nu pas zeker film om te kijken in bios.
pi_52842774
ik ga morgen
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_52857977
Heb de film vorige week gezien, best aardig. Leuk einde ook wel. Maar ik verklap niks
#geen
pi_52883995
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 15:02 schreef Tim86 het volgende:
ik ga morgen
inmiddels gezien, was met een paar mensen, zowel horror als niet horror fans en zowel King als niet King fans en iedereen vond hem goed eigenlijk..

Alleen het laatste stuk vond ik persoonlijk iets tegenvallen hoewel ik met dit verhaal zelf ook geen enkel goed einde had kunnen bedenken..misschien is er wel het maximale uitgehaald..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_52884980
Gisteren gezien, vond het begin erg spannend tot het moment dat er daadwerkelijk iets gebeurde in de kamer. Daarna verloor het mn aandacht, geheel tot het eind. Beetje saai. Had er veel meer van verwacht.
Whatever I want.
  zondag 2 september 2007 @ 10:32:00 #40
92823 RuneRose
Tony, de zieke pony!
pi_52885811
Ik ga vanavond! Lekker avondje bioscoop, deze week nog niet geweest en heb er zin in.
pi_52885941
Ik heb de film gisteravond gezien. Mooie film.
pi_52886028
* heeft boek gelezen en film gezien.

De film begint goed, alleen een beetje afgeraffeld einde.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
  maandag 3 september 2007 @ 00:43:30 #43
51286 w00h00
Digital man!
pi_52906875
net thuis, lijpe shit.

Al vond ik het in het begin wel subtiel later te overdreven.
  maandag 3 september 2007 @ 13:57:07 #44
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_52915749
Was wel okay. Ik vond hem toffer dan ik verwacht had. Was er heen met mijn intreekinderen en dat was best lachen.

Uiteindelijk waren we het er wel over eens dat hij gespoofd dient te worden door South Park!
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  maandag 3 september 2007 @ 15:42:35 #45
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_52918454
Hij begint wel leuk maar daarna word het toch echt te vaag in die hotelkamer mijns inziens
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_52923531
als je die fillm gaat zien moet je NIET de trailer checken!!!
its hard for an empty bag to stand up right
pi_52933027
Ik vond hem tegenvallen.. inderdaad doordat je alles al ziet in de trailer. Slecht hoor.

Aardig matig. Jammer.

Ocean's 13 is ook al zo'n flop.
pi_52933149
Ik kijk al jaren niet meer naar trailers, zeker bij actie en horror is dat de absolute killer van je kijkgenot. Dus tegenwoordig zit ik lekker met mijn iPod op en oogjes dicht te wachten tot de film begint.

Ik vond 1408 een goede film, heel sterk begin, beetje over the top tegen het einde. Ik was waarschijnlijk helemaal lyrisch geweest als het de regiseur was gelukt om iets langer het moment uit te stellen van ´oh dat is het truukje´.
pi_52933592
Beviel mij anders uitstekend. Ik heb hem bekeken naar aanleiding van de trailer maar die was ik toch alweer "vergeten" bij het zien van de film. Boeit mij eigenlijk niet zo veel. Maar goed ik kan dan ook goede films gemakkelijk meerdere keren bekijken en het gaat mij ook niet zo om het "schrikken".
  dinsdag 4 september 2007 @ 17:06:58 #50
37221 Ceriel
Rustig aan, hoor.
pi_52940101
Ik vond het ook een zeer vermakelijke film. Veel credits ook naar John Cusack die zijn rol werkelijk symphatiek neerzet. Het wordt allemaal wel een beetje veel van het 'goede' naarmate de film vordert, maar voor een ieder die van een onderhoudende spannende thriller houdt toch zeker een aanrader!
Every Not Is Truething
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')