Jij kent het verhaal dus, vind je dat de trailer al te veel laat zien? heb namelijk al het gevoel dat het plot zowat verklapt wordtquote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef Locusta het volgende:
Ik heb net 3 dagen geleden (ofzo) het verhaal gelezen! Vond het ook best wel een eng verhaal eigenlijk
Staat in de bundel "Alles is eventueel"
Ben erg benieuwd, trailer ziet er goed uit!
Toevallig heb ik die bundel ook pas gelezen en daaruit vond ik dit verhaal eigenlijk een van de verhalen die minder geschikt zijn om verfilmd te worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef Locusta het volgende:
Ik heb net 3 dagen geleden (ofzo) het verhaal gelezen! Vond het ook best wel een eng verhaal eigenlijk
Staat in de bundel "Alles is eventueel"
Ben erg benieuwd, trailer ziet er goed uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+ BlaBlub O+
Ik kom net van de sneak en zoals ik eerder aangaf was hij te zien.En wat hij zegt klopt het is geen horror maar meer een thriller en er zitten soms wel komische stukjes inquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef Lassekjus het volgende:
Heb hem gezien.
Was wel aardig... totaal geen horror oid, meer thriller.
Het verhaal is rasechte horror. Hoe dat in deze film is uitgewerkt kan ik niet vertellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:59 schreef Tim86 het volgende:
hmmm ik had de reacties die ik hier zie niet verwacht..had echt een horror verwacht...
Ben wel benieuwd naar de film maar de trailer is dus aardig misleidend begrijp ik? (zoals zo vaak..)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 36% gewijzigd door The_Forcer op 19-08-2007 12:09:59 ]I remember little things you hardly ever do
Tell me why, I don't know why it's over
I remember shooting stars, the walk we took that night
I hope your wish came true, mine betrayed me
Vertel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:03 schreef The_Forcer het volgende:
Ik denk dat deze film te veel eng is, en het verhaal gewoon echt aan alle kanten niet klopt.
-edit- Ik had gelijk.![]()
inmiddels gezien, was met een paar mensen, zowel horror als niet horror fans en zowel King als niet King fans en iedereen vond hem goed eigenlijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |