Oh, zijn die er? Welke dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:00 schreef knowall het volgende:
En er zijn trouwens al winkels die kinderen weigeren. Ga daar dan heen.
Het liefst samen met de bejaarden, ook geen geringe irritatiefactor tijdens de boodschappen.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef m@x het volgende:
En wanneer moeten de werkende moeders dan gaan winkelen?
Seksshops en coffeeshops hebben inderdaad nog wel eens een leeftijdsgrens.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:06 schreef knowall het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom daar nooit. Maar het schijnt dat ze bestaan.
De werkende moeders dumpen hun kroost tijdens het werken ook ergens. De dag dat zij gaan winkelen kunnen ze dat ook doen. Verder zou het mogelijk zijn om speciale winkelkinderdagverblijven op te richten. Hier kunnen kinderen dan tijdens het winkelen verblijven (Net zoals bijvoorbeeld de IKEA een dergelijke voorziening heeft).quote:Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef m@x het volgende:
En wanneer moeten de werkende moeders dan gaan winkelen? Dat zijn ook hardwerkende belastingbetalende volwassen burgers die wel eens naar een winkel moeten om iets te kopen. Je kan moeilijk altijd je kinderen thuislaten als je wilt gaan winkelen.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:07 schreef Isegrim het volgende:
De werkende moeders dumpen hun kroost tijdens het werken ook ergens. De dag dat zij gaan winkelen kunnen ze dat ook doen. Verder zou het mogelijk zijn om speciale winkelkinderdagverblijven op te richten. Hier kunnen kinderen dan tijdens het winkelen verblijven (Net zoals bijvoorbeeld de IKEA een dergelijke voorziening heeft).
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef Alicey het volgende:
De werkende moeders dumpen hun kroost tijdens het werken ook ergens. De dag dat zij gaan winkelen kunnen ze dat ook doen. Verder zou het mogelijk zijn om speciale winkelkinderdagverblijven op te richten. Hier kunnen kinderen dan tijdens het winkelen verblijven (Net zoals bijvoorbeeld de IKEA een dergelijke voorziening heeft).
Een uurtje per dag zou inderdaad ook een goed begin zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:09 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik roep dit al járen, maar werd tot op heden altijd voor imbeciel uitgemaakt.
Een dag per week zou een optie zijn, maar een vast tijdstip per dag behoort natuurlijk ook tot de mogelijkheden. Echt, ze zouden een pilot moeten draaien, en tot de conclusie komen dat er markt voor is. Er zijn tenslotte ook goeddraaiende kindervrije hotels, waar mensen zeer bewust heen gaan.
Voornamelijk noodzaak, denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een uurtje per dag zou inderdaad ook een goed begin zijn.![]()
Zijn er hier trouwens moeders die kunnen uitleggen waarom ze hun kroost meenemen, die duidelijk geen plezier heeft aan het winkelen van hun moeder?
Dat is relatief.quote:
En sindsdien is het er een ramp. Zeurende blagen die er geen hol aanvinden, en dit niet onder stoelen of banken steken. Invoeren weer die leeftijdsgrens! Een kind heeft uberhaupt niets in een groothandel te zoeken.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef freako het volgende:
Vroeger was er bij de Makro een leeftijdsgrens van 12 jaar, maar volgens mij is dat niet zo lang geleden juist afgeschaft.
Dan gaan die op de tijdstippen dat ze wél welkom zijn...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Sjakie01 het volgende:
En wat nu als die kinderen zelf kleren nodig hebben?
http://www.wehkamp.nlquote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus jij wilt kinderen in centra's weigeren omdat ze een middagje winkelen (naar mijn inziens de meest achterlijke bezigheid) van je verneuken?![]()
Dankunnen ze die op 1 van de 6 kinderwinkeldagen kopen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Sjakie01 het volgende:
Dus jij wilt kinderen in centra's weigeren omdat ze een middagje winkelen (naar mijn inziens de meest achterlijke bezigheid) van je verneuken?![]()
[/quote
ja
[quote]
Het is denk ik maar hoe zwaar je er aan tilt. Overal waar ik kom, erger ik mij aan kinderen.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Waar doen jullie eigenlijk boodschappen....ik heb nog nooit last gehad van kinderen, laat staan 'kinderterreur'....
\quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Waar doen jullie eigenlijk boodschappen....ik heb nog nooit last gehad van kinderen, laat staan 'kinderterreur'....
Waar woon jij?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Het valt me niet eens op dat ze er zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Het is denk ik maar hoe zwaar je je er aan tilt. Overal waar ik kom, erger ik mij aan kinderen.
'quote:
Om jullie te pesten. Dat lijkt me logischquote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een uurtje per dag zou inderdaad ook een goed begin zijn.![]()
Zijn er hier trouwens moeders die kunnen uitleggen waarom ze hun kroost meenemen, die duidelijk geen plezier heeft aan het winkelen van hun moeder?
Mij ook niet. En vallen ze wel op, dan is dat meestal in vrolijke zin.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het valt me niet eens op dat ze er zijn.
Dan ligt jouw irritatiegrens gewoon een stuk hoger.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef Isabeau het volgende:
Het valt me niet eens op dat ze er zijn.
appie hein?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef Isabeau het volgende:
Nee, daar zou ik me niet aan ergeren. Ik zou hoogstwaarschijnlijk "arm kind" denken.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dan ligt jouw irritatiegrens gewoon een stuk hoger.
Jij ergert je er als vrouw zijnde ook niet aan dat kleine kinderen ook altijd uitgebreid hun plasje aangemoedigd door mams met deur open op het damestoilet moeten doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |