Linksbuiten ja, dus goede cijfers en hij heeft een geweldige trap+voorzet.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:46 schreef Luco het volgende:
[..]
Ziet er niet echt denderend uit voor een spits...
Mooie manier om aan de PL te wennen bij Newcastle. Gaat hij over 2 jaar naar Arsenal.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:48 schreef cultheld het volgende:
Babel gaat echt niet naar Newcastle, die zit met Arsenal in zijn hoofd.
Denk het ook iddquote:Op zondag 28 januari 2007 22:48 schreef cultheld het volgende:
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat Babel niet past bij een 4-3-3, dat is toch wel duidelijk. Vanwge zijn acties kan hij het nog leuk maken maar zijn rendement is nou niet al te hoog en die Luque kan de voorzetten geven die Klaas mist.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:51 schreef RayMania het volgende:
Babel is goed, Luque ook, maar Babel is jonger. Blijven dus.
4-3-3 is niet heilig hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, het gaat erom dat Babel niet past bij een 4-3-3, dat is toch wel duidelijk. Vanwge zijn acties kan hij het nog leuk maken maar zijn rendement is nou niet al te hoog en die Luque kan de voorzetten geven die Klaas mist.
Precies.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:50 schreef VoreG het volgende:
Mooie manier om aan de PL te wennen bij Newcastle. Gaat hij over 2 jaar naar Arsenal.
Heerenveen en Utrecht uit anders nietquote:
Kan ook met Leo en Hunter, of de Mul en Hunter(die speelde toen)quote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Heerenveen en Utrecht uit anders niet.
Denk ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef stefmans het volgende:
Babel zal wel bijtekenen.
Martin mag de boete betalenquote:Maandag medische keuring, dinsdag presentatie Davids
Edgar Davids zal maandag medisch worden gekeurd bij Ajax. Dat bevestigde Ajax technisch directeur tegenover RTV Noord-Holland. Indien Davids de keuring goed doorstaat, is het de bedoeling dat hij dinsdag wordt gepresenteerd als nieuwe aanwinst.
En als Arsenal nou ook nog even een bod doet voor de deadline wat rond de 10 miljoen ligt, dan mag ie van mij best wel weg.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:48 schreef cultheld het volgende:
Als Henry erbij zitquote:Op zondag 28 januari 2007 23:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als Arsenal nou ook nog even een bod doet voor de deadline wat rond de 10 miljoen ligt, dan mag ie van mij best wel weg.
10 miljoen + van Persie ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:09 schreef Radegast het volgende:
[..]
En als Arsenal nou ook nog even een bod doet voor de deadline wat rond de 10 miljoen ligt, dan mag ie van mij best wel weg.
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:11 schreef VoreG het volgende:
[..]
"Van Persie is een kakkerlak die mot ik niet, 010"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |