als jij het zegt...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef PumpingsoaB het volgende:
Ja die mensen wilde jou 'showtje' ook echt zien
Leuk grapje.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef PumpingsoaB het volgende:
jouwquote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef PumpingsoaB het volgende:
U hebt gezocht op suecidele:quote:Op zondag 28 januari 2007 22:07 schreef jors het volgende:
suecidele
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:04 schreef Stofje het volgende:
Ik weet wat je bedoeld, maar als je het woord niet kent, moet je 'm misschien ook maar niet gebruiken.
Dude. Zeg dan gewoon niks.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:04 schreef Stofje het volgende:
Ik weet wat je bedoeld, maar als je het woord niet kent, moet je 'm misschien ook maar niet gebruiken.
Die zoon die naast z'n naakte moeder op de bank zit.quote:
Dure woorden bestaan niet...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:38 schreef Stofje het volgende:
Eh, naja, grammatica is wat anders dan dure woorden gebruiken die je niet kent, hmm?.
quote:
Pedoquote:Op maandag 29 januari 2007 06:58 schreef slakkie het volgende:
Preuts hoor. Een echte vent laat zien waar die van gemaakt is
Ik had ook leuke buurmeisjes vroeger, was leuk wakker worden soms, 2 sets heerlijke melkfabrieken. Helaas zijn ze verhuisd..
Dan was je er bij in gaan wonen?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
PedoAls het mijn dochter zou zijn, was ik ook verhuisd.
![]()
Als zij < 16 zouden zijn had ik je gelijk gegeven, ze waren zeker > 24 jaar oud.quote:Op maandag 29 januari 2007 10:09 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
PedoAls het mijn dochter zou zijn, was ik ook verhuisd.
![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
U hebt gezocht op suecidele:
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is. Kijk ook eens bij de zoekinstructies.
Hmm, via google dan?
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=suecidele&meta=
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |