klikkerdeklikquote:Op maandag 23 april 2007 08:52 schreef ImmovableMind het volgende:
[..]
Broedt de Slechtvalk in dat gebied? Het zijn namelijk voornamelijk wintervogels.
GENIAAL! het musje past zomooi bij die kleuren van die dakpannen. heel mooi.quote:Op donderdag 26 april 2007 17:45 schreef MarBu het volgende:
Ik heb zelf geen bijzondere vogel, maar deze (behoorlijk oude?) huismus kwam wel heel mooi dichtbij:
[[url=http://xs314.xs.to/xs314/07174/PICT11472_edit_thumb.jpg]afbeelding][/url]
(klikbaar voor groter)
Dank je.....quote:Op zondag 29 april 2007 20:04 schreef Schanulleke het volgende:
Onderste is een Carolina eend. Een van oorsprong Noord-Amerikaanse soort die hier wel wordt gehouden en als escape voorkomt.
Mooi!quote:Op woensdag 2 mei 2007 01:52 schreef Ouwesok het volgende:
rode wouw
[afbeelding]
weliswaar met valkeniersbandjes, maar toch
1. is de Zwarte kroonkraanvogel (West-Afrika)quote:Op woensdag 2 mei 2007 11:25 schreef Ynske het volgende:
1. Iemand enig idee wat dit voor vogel is?
[afbeelding]
2. En deze?
[afbeelding]
jah goed hequote:Op woensdag 2 mei 2007 20:10 schreef pea4fun het volgende:
ynske, wat heb je die papegaaien mooi scherp, jammer dat ze de verkeerde kant op vliegen
dank jequote:je eerste pinguin vind ik het mooist, leuke houding en lekker scherp
@Ymke, ik zie een kruisjequote:de laatste 2 plaatjes zijn volgens mij allebei kraanvogelsoorten.
Ik ben er ook wel blij mee, dus hier nog een keerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 08:51 schreef Werewolf het volgende:
pea, (cross)post je schitterende vogeltje uit het wedstrijd topic eens hier.
Vind hem echt geweldig!
Telelensje denk ik eerderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 21:37 schreef KaMo het volgende:
Hoe doen jullie dit? Stil sluipen?
Dus niet te doen met mijn Sony Cybershot?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |