abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45766103
Ik weet gelijk weer waarom ik nooit meer in deze topics kwam. Wat een kansloos gezeik weer.
pi_45766104
Hou er nou maar mee op, mensen verschillen.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:57:13 #178
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_45766112
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:55 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een ongelooflijk onzinnige discussie hierboven zeg.

Ik eet, slaap, drink, droom en weet ik veel wat nog meer allemaal AJAX.

Als het slecht gaat ben ik niet te genieten voor m'n omgeving, m'n humeur wordt er simpelweg door bepaalt.

Elke wedstrijd sta ik de zingen, springen en schreeuwen voor mijn Mokumse trots.

Ik ben een Amsterdamse jongen en in hart en nieren Ajacied. Maar heb geen haat tegen Feyenoord.. Wel heb ik soms een hekel aan die club, maar het woord haat gaat veeeeel te ver.

Ga mij nu niet vertellen dat ik geen Ajacied ben.

Vaak zijn het juist die boertjes (hoe dichter bij Rotterdam ze wonen, hoe erger) die met die DIEP TRIESTE 1000 procent anti-kakkerlakken shirts lopen als we NIET tegen die havenslaafjes spelen.

Ik haat Feyenoord niet, ik hou van AJAX.
Snap ik, maar gaat sympatie niet een beetje ver?
pi_45766114
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:56 schreef Riro het volgende:
Als je het rivaliteits gevoel bij Ajax en feyenoord niet hebt, heb je gewoon een heel andere beleving en heeft het geen zin om er over te discussieren omdat je elkaar toch nooit gaat begrijpen.

Die mensen komen waarschijnlijk gewoon echt voor het (mooie) voetbal en niet voor de rest eromheen.
Rivaliteit is iets anders dan haat

Verder sluit ik me aan bij Passie gedreven.
pi_45766134
quote:
Als je het rivaliteits gevoel bij Ajax en feyenoord niet hebt, heb je gewoon een heel andere beleving en heeft het geen zin om er over te discussieren omdat je elkaar toch nooit gaat begrijpen.

Die mensen komen waarschijnlijk gewoon echt voor het (mooie) voetbal en niet voor de rest eromheen.
rivitaliteits gevoel is er natuurlijk wel. En de strijd zal er altijd zijn. Maar niet zo extreem als jullie die Leonardo niet moeten omdat ie van feyenoord komt .

Tuurlijk is het heel belangrijk om boven feyenoord te eindigen maar verder niets.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:57:57 #181
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_45766140
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:57 schreef Riro het volgende:

[..]

Snap ik, maar gaat sympatie niet een beetje ver?
Zijn er nog FOK!kers bij je langsgeweest, voor die meeting?
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_45766152
quote:

Als het slecht gaat ben ik niet te genieten voor m'n omgeving, m'n humeur wordt er simpelweg door bepaalt.

Elke wedstrijd sta ik de zingen, springen en schreeuwen voor mijn Mokumse trots.

Ik ben een Amsterdamse jongen en in hart en nieren Ajacied. Maar heb geen haat tegen Feyenoord.. Wel heb ik soms een hekel aan die club, maar het woord haat gaat veeeeel te ver.

Vaak zijn het juist die boertjes (hoe dichter bij Rotterdam ze wonen, hoe erger) die met die DIEP TRIESTE 1000 procent anti-kakkerlakken shirts lopen als we NIET tegen die havenslaafjes spelen.

Feyenoord? Hou ik me niet zo mee bezig. Ik hou van AJAX, fuck de rest.
Mooie woorden, vooral de laatste.
  zondag 28 januari 2007 @ 18:58:56 #183
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_45766172
quote:

'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 28 januari 2007 @ 18:58:59 #184
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_45766177
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Zijn er nog FOK!kers bij je langsgeweest, voor die meeting?
Haha, nee niemand komen opdagen
  zondag 28 januari 2007 @ 18:59:02 #185
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_45766181
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:57 schreef koemleit het volgende:

[..]

rivitaliteits gevoel is er natuurlijk wel. En de strijd zal er altijd zijn. Maar niet zo extreem als jullie die Leonardo niet moeten omdat ie van feyenoord komt .

Tuurlijk is het heel belangrijk om boven feyenoord te eindigen maar verder niets.
Ik wil niet alleen boven Feyenoord eindigen, ik wil ze het liefst daar ook nog bij vernederen.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_45766185
quote:

Feyenoord? Hou ik me niet zo mee bezig. Ik hou van AJAX, fuck de rest.
Mooi gezegd.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zondag 28 januari 2007 @ 18:59:44 #187
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_45766205
quote:
Er is natuurlijk een verschil tussen gezonde rivaliteit en haat.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_45766231
Jammer van je edit, door_passie_gedreven. De door StarGazer gequote opmerking was het mooist.
  zondag 28 januari 2007 @ 19:02:23 #189
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_45766275
quote:
Op zondag 28 januari 2007 18:59 schreef dantes_inferno86 het volgende:

[..]

Er is natuurlijk een verschil tussen gezonde rivaliteit en haat.
Ja oke, ik voel ook geen haat , maar sympatie (zoals Pizzakoppo zegt) gaat gewoon veel te ver.

En het is niet zo dat ik me met feyenoord bezig hou, maar als ze tegen ons spelen wil ik ze het liefst vernederen en als er een speler naar ons komt met een feyenoord verleden ga ik hem niet gelijk als een held binnenhalen, nee .
pi_45766282
Grappige is juist dat bij Ajacieden de liefde voor Ajax puur bij de club of Amsterdam zijn oorsprong vindt. Bij andere clubs (Feyenoord, PSV, FC Utrecht, ADO Den Haag, FC Groningen, AZ, etc.) worden ze vooral fan omdat ze Ajax zo haten.

Er zijn weinig (geen?) mensen die Ajax-fan zijn omdat ze Feyenoord zo haten. Nee, omdat ze van Ajax houden!

Laten wij daarom niet tot het niveau van bovenstaande provincieverenigingen vervallen. Laat het zoals het altijd geweest is: wij houden van Ajax, wat de rest doet kan ons niks schelen.
Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
××× Twee belevingen, één passie: AFC Ajax Amsterdam ×××
F-Side Amsterdam, since 1976 ××× AFCA Ultra's VAK 410, since 2001
pi_45766287
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:00 schreef Roeni3 het volgende:
Jammer van je edit, door_passie_gedreven. De door StarGazer gequote opmerking was het mooist.
Inderdaad, ik quote een beetje te laat.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_45766320
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:02 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Grappige is juist dat bij Ajacieden de liefde voor Ajax puur bij de club of Amsterdam zijn oorsprong vindt. Bij andere clubs (Feyenoord, PSV, FC Utrecht, ADO Den Haag, FC Groningen, AZ, etc.) worden ze vooral fan omdat ze Ajax zo haten.

Er zijn weinig (geen?) mensen die Ajax-fan zijn omdat ze Feyenoord zo haten. Nee, omdat ze van Ajax houden!

Laten wij daarom niet tot het niveau van bovenstaande provincieverenigingen vervallen. Laat het zoals het altijd geweest is: wij houden van Ajax, wat de rest doet kan ons niks schelen.
Tuurlijk heb je gelijk, maar je kan niet ontkennen dat ook jij tijdens een Ajax-feyenoord een ander gevoel hebt en meer scheld op spelers van de tegenstanders toch?

En ff over dat gezonde rivaliteit en haat, ik ga mensen echt niet slaan ofzo hoor

Gezonde haat heb ik
pi_45766338
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:00 schreef Roeni3 het volgende:
Voor jou dan nog een keer:

Bijsluiter: sportieve prestaties AFC Ajax essentieel voor humeur van deze persoon.
pi_45766350
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:

[..]

Tuurlijk heb je gelijk, maar je kan niet ontkennen dat ook jij tijdens een Ajax-feyenoord een ander gevoel hebt en meer scheld op spelers van de tegenstanders toch?
dit is niet wat je daarstraks zei
pi_45766353
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:03 schreef Jasza het volgende:

[..]

Eens. Maar dat heet volgens mij rivaliteit, geen haat toch? In Rotterdam is het seizoen goed als ze 8e eindigen en Ajax 9e. Andersom niet.
pi_45766380
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:04 schreef koemleit het volgende:

[..]

dit is niet wat je daarstraks zei

Ik ben nog altijd wel Ajacied omdat ik van Ajax hou hoor
pi_45766427
Maargoed laten we erover ophouden, iedereen is pro Ajax hier als het goed is
pi_45766468
Nouja.. Af en toe heb je wel eens andere klanten ertussen lopen.
AFC Ajax - SS Lazio
  zondag 28 januari 2007 @ 19:10:44 #199
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_45766519
quote:
Debuut Rosenberg bij Werder Bremen
Markus Rosenberg heeft vandaag in de thuiswedstrijd tegen Hannover zijn debuut gemaakt bij Werder Bremen. 'Rosi', zoals zijn nieuwe bijnaam luidt, kwam in de 83ste minuut in het veld voor Diego. Werder won met 3-0, dankzij goals van Borowski, Almeida en Mertesacker.
Rosi
Was die hier al langsgekomen?
pi_45766552
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:10 schreef Riro het volgende:

[..]

Rosi
Was die hier al langsgekomen?
Rosi
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: