quote:Op zondag 28 januari 2007 20:15 schreef jorienvdherik het volgende:
Stam is wel oud aan het worden zeg, wat een fouten maakt die gozer.
Bij milan deed die dat echt nooit , ja alleen bij psv-milan![]()
Nou zeg, alsof jij altijd alles goed doet.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie hem net dingen fout doen in de samenvatting zeg....
Dan zul je wel balen dat hij volgende week geschorst is.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:16 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ik zie hem net dingen fout doen in de samenvatting zeg....
Nah, ik vind Vlaar beter dit seizoen dan stam...quote:Op zondag 28 januari 2007 20:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Nou zeg, alsof jij altijd alles goed doet.
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nah, ik vind Vlaar beter dit seizoen dan stam...
ergste is hij meent het waarschijnlijk ook nog serieus.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Het kan raar klinken maar ik deel de mening van Jorien wel. Vlaar is erg stabiel en niet op fouten te betrappen. Stam maakt steeds meer knullige fouten (tenminste van wat ik zie in de samenvattingen). Stam zal voor het team wel belangrijker zijn omdat hij spelers kan coachen.
Schrijft 'ie een normale reactie, komt er zoiets achteraan.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Freak187 het volgende:
[..]
![]()
Feyenoord speelt 4 niveau's lager, hoe kan je dat vergelijken?
Vlaar heeft mindere spelers om zich heen dan Stam, dus wie doet het dan beter?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:27 schreef Freak187 het volgende:
[..]
![]()
Feyenoord speelt 4 niveau's lager, hoe kan je dat vergelijken?
Tja, je verwacht toch geen serieuze reactie op jou geblaat?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
je mening bestaat alleen maar uit smiles ?![]()
quote:Debuut Rosenberg bij Werder Bremen
Markus Rosenberg heeft vandaag in de thuiswedstrijd tegen Hannover zijn debuut gemaakt bij Werder Bremen. 'Rosi', zoals zijn nieuwe bijnaam luidt, kwam in de 83ste minuut in het veld voor Diego. Werder won met 3-0, dankzij goals van Borowski, Almeida en Mertesacker.
Jezus man wat zijn jullie voor een volk. De ene dag kan het 30 graden zijn en de dag erna kan het vriezen. PSV verliest een keer en meteen is Koeman weer een slechte trainer. Voor de winterstop heeft hij het anders toch aardig goed gedaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:32 schreef DrDentz het volgende:
Ronald Koeman is bij PSV weer goed op weg een van oorsprong goede ploeg af te breken, ik zie de competitie nog wel kantelen bovenin.. zeker met
<--- erbij![]()
Hoeveel heeft Vlaar gespeeld? Hoeveel goals heeft Feyenoord tegen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:26 schreef Vakkie_W het volgende:
Het kan raar klinken maar ik deel de mening van Jorien wel. Vlaar is erg stabiel en niet op fouten te betrappen. Stam maakt steeds meer knullige fouten (tenminste van wat ik zie in de samenvattingen). Stam zal voor het team wel belangrijker zijn omdat hij spelers kan coachen.
En wat kan jij daarover zeggen dan? Sta jij wel elke week bij de trainingen?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jezus man wat zijn jullie voor een volk. De ene dag kan het 30 graden zijn en de dag erna kan het vriezen. PSV verliest een keer en meteen is Koeman weer een slechte trainer. Voor de winterstop heeft hij het anders toch aardig goed gedaan.
En wie weet kan Davids wel helemaal niet meer voetballen, of kwam je dagelijks op de training van Tottenham? Hij had daar namelijk geen basisplek.
Word zo moe van die gasten die met de waan van de dag weer wat anders vinden.
Onnodige kutopmerking.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:34 schreef koningdavid het volgende:
OMG, wat een dag.![]()
Ik was vanmiddag weg, dus ik kon de wedstrijd niet zien.
Totaan de samenvatting net bij De Wedstrijden wist ik niet wat de uitslag, maar teringggggg wat spannend. Bij de 3-2 van Leo was er zo'n vreugde-uitbarsting dat ik spontaan vergeten was dat ik een spierverrekking heb in mijn nek, ik opspringen enzo....![]()
Ik heb zoveel pijn nu, maar het kan me niet boeien.
AJAX![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die goals tegen liggen ook echt aan Vlaarquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hoeveel heeft Vlaar gespeeld? Hoeveel goals heeft Feyenoord tegen?
De belachelijkste opmerking van vandaag
Gast...quote:
Dus nou roepen omdat Stam 1 wedstrijd slecht speelt dat Vlaar (quote:Op zondag 28 januari 2007 20:37 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Die goals tegen liggen ook echt aan VlaarJe speeld een wedstrijd met 11 man. Weet jij wel dat een bal rond is?
Niets, daarom zeg ik er ook niets overquote:Op zondag 28 januari 2007 20:36 schreef Messenga het volgende:
[..]
En wat kan jij daarover zeggen dan? Sta jij wel elke week bij de trainingen?
Ja hoor dat basseren we op deze wedstrijdquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Vakkie_W het volgende:
PSV verliest een keer en meteen is Koeman weer een slechte trainer.
Ik weet wel een oplossing. Oprotten.quote:Word zo moe van die gasten die met de waan van de dag weer wat anders vinden.
Seizoen Club Wedstrijden Goalsquote:Op zondag 28 januari 2007 20:29 schreef TornadoDK het volgende:
hij maakt amper fouten, maar toch hebben ze al ruim 40 tegengoals. of ligt het een supertalent bahia, alles kunner timmer of aan waarom speelt hij niet al lang in oranje green.
Stam werd binnen gehaald als een verlosser. Ik had eerlijk gezegt meer verwacht van Stam dan dat hij dit seizoen heeft laten zien.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus nou roepen omdat Stam 1 wedstrijd slecht speelt dat Vlaar () beter is?
Reageer niet op hem, hij is feyenoord en psv fan tegelijk, best zwak tochquote:
Hey ik DENK het he. Zeg niet dat het zeker gaat gebeuren ofzoquote:Op zondag 28 januari 2007 20:35 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jezus man wat zijn jullie voor een volk. De ene dag kan het 30 graden zijn en de dag erna kan het vriezen. PSV verliest een keer en meteen is Koeman weer een slechte trainer. Voor de winterstop heeft hij het anders toch aardig goed gedaan.
En wie weet kan Davids wel helemaal niet meer voetballen, of kwam je dagelijks op de training van Tottenham? Hij had daar namelijk geen basisplek.
Word zo moe van die gasten die met de waan van de dag weer wat anders vinden.
Neequote:
Het gaat er niet om om wat jij verwacht, het gaat om wat je zegtquote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Stam werd binnen gehaald als een verlosser. Ik had eerlijk gezegt meer verwacht van Stam dan dat hij dit seizoen heeft laten zien.
Stam heeft gemiddeld meer persoonlijke fouten gemaakt dan Vlaar dit seizoenquote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het gaat er niet om om wat jij verwacht, het gaat om wat je zegt
Ow oke, volgende week zondag beter dan maar hequote:Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee![]()
Helaas niet, mijn nek trekt die kerkstoelen op dit moment nogal slecht denk ik.
ik hou me niet zo bezig met feynoord. maar dan al zeggen dat hij beter is dan stam???quote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Seizoen Club Wedstrijden Goals
2006/07 Feyenoord 8 1
Vlaar heb pas 8 wedstrijden gespeeld dit seizoen![]()
Jouw avaterquote:Op zondag 28 januari 2007 20:38 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dus nou roepen omdat Stam 1 wedstrijd slecht speelt dat Vlaar () beter is?
Rot toch op, pannekoek. Ron Vlaar is niet goed genoeg voor de Top 3 en daarom speelt hij bij jullie.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Stam heeft gemiddeld meer persoonlijke fouten gemaakt dan Vlaar dit seizoen
Ja tochquote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rot toch op, pannekoek. Ron Vlaar is niet goed genoeg voor de Top 3 en daarom speelt hij bij jullie.
Ja weer een zeer nuttig bijdrage. En dan maar klagen dat de Feyenoorders jullie topic verzieken.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:44 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Rot toch op, pannekoek. Ron Vlaar is niet goed genoeg voor de Top 3 en daarom speelt hij bij jullie.
Als die maar niet tegen ons speelt. die gozer heeft wat met Feyenoordquote:Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef Longmen het volgende:
Zo was er even uit...
Netjes van Ajax, met name de 2e helft. En tja KJ moet denk vrezen voor zn basisplaats. Hij was bijzonder matig vandaag. Met Leo en Babel liep het een stuk beter de 2e helft...
En dat baseer jij op samenvattingen? Of op de 8 wedstrijden waarin Vlaar meegespeeld heeft?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Gemiddeld meer, wat is dat nou weer voor een uitspraak?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:40 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |