Omdat ze nep zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap ECHT niet waarom veel mensen 5 minuten voor het einde al weggaan bij wedstrijden.
Met jou kan ik praten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Weer die kansloze discussie over welke supporter het 'beste' is. Laat iedereen het toch op zijn eigen manier beleven. Ik was ook niet al te gelukkig met Leo maar geef hem de kans om te bewijzen dat hij van waarde kan zijn voor Ajax. Eigen spelers uitfluiten doe ik nooit.
Spelers fluit ik nooit uit, hij mag van waarde zijn door goed te voetballen maar een held zal hij never en nooit worden voor mequote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef Suijk het volgende:
Weer die kansloze discussie over welke supporter het 'beste' is. Laat iedereen het toch op zijn eigen manier beleven. Ik was ook niet al te gelukkig met Leo maar geef hem de kans om te bewijzen dat hij van waarde kan zijn voor Ajax. Eigen spelers uitfluiten doe ik nooit.
Dat snap ik ook niet.. Soms denk ik echt dat ze de uitgangen 5 minuten voor tijd maar moeten sluiten..quote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik snap ECHT niet waarom veel mensen 5 minuten voor het einde al weggaan bij wedstrijden.
Was jij trouwens niet degene die het vorige topic opende met de ijzersterke TT: KKMADURO OPROTTEN!!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Spelers fluit ik nooit uit, hij mag van waarde zijn door goed te voetballen maar een held zal hij never en nooit worden voor me![]()
Ik heb in al die tijden dat ik naar Ajax ga ook maar 2 helden gehad, dus dan moet er wel heel veel gebeuren om dat te worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:13 schreef Jasza het volgende:
[..]
Spelers fluit ik nooit uit, hij mag van waarde zijn door goed te voetballen maar een held zal hij never en nooit worden voor me![]()
Schandalig is het. Alleen bij Ajax - psv bleef het vol tot het eind.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:11 schreef Aanvoerder het volgende:
Heerlijk hoe Henk altijd kan juichen.quote:
Ik kom uit '87, en mijn Ajax-helden zijn denk ik alleen Litmanen en Chivu.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb in al die tijden dat ik naar Ajax ga ook maar 2 helden gehad, dus dan moet er wel heel veel gebeuren om dat te worden.
Aub zeg, dat is dus een hele andere situatie hequote:Op zondag 28 januari 2007 18:14 schreef wolferl het volgende:
Zou Johan Cruijff ook een kakkerlak zijn bij jullie?
Ik vind het fantastisch dat Leo tot nu toe iedereen de mond heeft gesnoerd.
Bergkamp?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:15 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik kom uit '87, en mijn Ajax-helden zijn denk ik alleen Litmanen en Chivu.
Bergkamp is een held. Maar ik heb nooit bewust meegemaakt bij Ajax, dus voor mij persoonlijk is het geen Ajax-held. Maar dat Bergkamp een magistrale voetballer is daar is iedereen het wel over eens.quote:
Dan vind je me maar triest, ik moet hem nietquote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef koemleit het volgende:
zeg Jasza doe es niet zo zielig zeg.
"een hekel aan iemand hebben omdat ie bij feyenoord gevoetbald heeft"
Voor Haarlem @ supp. home voor het eerst die 100 mooiste doelpunten van Bergkamp gezien. Zag alleen maar doelpunten van Arsenal, maar wat een genot om te kijken naar die speler.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef S-Two het volgende:
[..]
Bergkamp is een held. Maar ik heb nooit bewust meegemaakt bij Ajax, dus voor mij persoonlijk is het geen Ajax-held. Maar dat Bergkamp een magistrale voetballer is daar is iedereen het wel over eens.
Aan hem kunnen jullie een voorbeeld nemen, hij is tenminste iemand met zelfrespect en hij houdt van z'n club.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:17 schreef koemleit het volgende:
zeg Jasza doe es niet zo zielig zeg.
"een hekel aan iemand hebben omdat ie bij feyenoord gevoetbald heeft"
De hoeveelheid haat naar feyenoord is een afspiegeling van de liefde voor ajax? Rot eens heel snel op jijquote:Op zondag 28 januari 2007 18:19 schreef dlebrok het volgende:
[..]
Aan hem kunnen jullie een voorbeeld nemen, hij is tenminste iemand met zelfrespect en hij houdt van z'n club.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |