Dat bedoel ik dus precies in 1 zinnetje.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Prachtig weer om te zien hoe ajax supporters zijn. Leo nu al een held noemenGeen clubgevoel?
Gelukkig ergerden er zich ook al een aantal Ajacieden aan hier.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:02 schreef Vakkie_W het volgende:
Prachtig weer om te zien hoe ajax supporters zijn. Leo nu al een held noemenGeen clubgevoel?
Ach die mensen die dat roepen zullen wel niet eens een seizoenskaart hebben (hoop ik voor jullie).quote:Op zondag 28 januari 2007 18:03 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus precies in 1 zinnetje.
Heb je helemaal gelijk in, als hij gewoon lekker speelt en zoals vandaag beslissend is boeit het mij geen flikker dat hij een feyenoord verleden heeftquote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja de spelers van je eigen team kakkerlak noemen, dát is pas echt clubgevoel, lekker lang boos blijven over alles, lekker lang iemand "haten" omdat ie een feyenoord verleden heeft...
Nee hem meteen een HELD noemen... Daar straalt veel clubgevoel vanaf! Of kom jij naar het stadion om naar een leuke wedstrijd te kijken?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ja de spelers van je eigen team kakkerlak noemen, dát is pas echt clubgevoel, lekker lang boos blijven over alles, lekker lang iemand "haten" omdat ie een feyenoord verleden heeft...
Niet iedereen is zo fanatiek kennelijk hequote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee hem meteen een HELD noemen... Daar straalt veel clubgevoel vanaf! Of kom jij naar het stadion om naar een leuke wedstrijd te kijken?
Ja, vreemd he?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Nee hem meteen een HELD noemen... Daar straalt veel clubgevoel vanaf! Of kom jij naar het stadion om naar een leuke wedstrijd te kijken?
Jij bent dus typisch zo'n supporter die 5 minuten voor de wedstrijd het stadion in komt en op zijn vaste stoeltje gaat zitten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:06 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in, als hij gewoon lekker speelt en zoals vandaag beslissend is boeit het mij geen flikker dat hij een feyenoord verleden heeft
Oei, volgens mij ben jij een stoere die hard supporter hé? Iemand die het hart wel op de goede plek heeft in tegenstelling tot de vele supporters met de huisvader mentaliteit?quote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jij bent dus typisch zo'n supporter die 5 minuten voor de wedstrijd het stadion in komt en op zijn vaste stoeltje gaat zitten.
10 minuten voor tijd weggaan waarschijnlijk ook maargoedquote:Op zondag 28 januari 2007 18:08 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jij bent dus typisch zo'n supporter die 5 minuten voor de wedstrijd het stadion in komt en op zijn vaste stoeltje gaat zitten.
Zijn mislukkende acties soms, er gaan soms 4 mislukkingen aan een succesvolle actie vooraf.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:43 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zou HtC als reden hebben om Leonardo nog geen basisplaats te geven?
Tja dat heb je met spelers die de confrontatie wel aangaan natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zijn mislukkende acties soms, er gaan soms 4 mislukkingen aan een succesvolle actie vooraf.
Gelukkig zat jij vanmiddag wel in het stadionquote:Op zondag 28 januari 2007 18:07 schreef Jasza het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo fanatiek kennelijk he![]()
Dan hebben we een ander clubgevoel dusquote:Op zondag 28 januari 2007 18:09 schreef De_Ananas het volgende:
Ja het is gek het beste voor je club voor te hebben zeg
Anders denk je ff aan de club en niet aan 1 speler![]()
Als ie goed is speelt ie, als ie slecht is speelt ie niet.
Kakkerlak of geen kakkerlak
Clubgevoel is het beste voor je club voorhebben, hoe, dat maakt niet uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:10 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan hebben we een ander clubgevoel dus![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |