LaTrappe Quadrupel is in ieder geval het beste Nederlandse speciaalbier. Voor de rest is het nog even te moeilijk kiezen. Westvleteren heb ik nog niet op, maar staat wel bovenaan m'n lijstje, alhoewel ik nu zie dat ie op ratebeer.com is verstoten door Närke Kaggen Stormaktsporter (wel met veel minder stemmen). Maar ik ben een beetje huiverig voor de oververtegenwoordiging van imperial stout biertjes bij ratebeer.com.quote:
Gollem, In de Wildeman en het Arendsnest in A'dam.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 04:20 schreef hannekethemaster het volgende:
weet iemand nog leuke speciaalbierencafe's in NL?
'T Moordgat in Arnhemquote:Op vrijdag 11 mei 2007 04:20 schreef hannekethemaster het volgende:
de zotte in a'damquote:Op vrijdag 11 mei 2007 04:20 schreef hannekethemaster het volgende:
Dat is de gefilterde Duvel, toch?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 18:22 schreef OFfSprngr het volgende:
Overigens moet iedereen die van Duvel houd een keer kijken of je aan de groene variant kan komen, die worden alleen verkocht in speciale bierwinkels en in cafes rond de brouwerij in Mortgat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |