Vind Karakter en de Bok eigenlijk beter dan de GrandPrestige, wil niet zeggen dat die ook erg lekker is.. Ook de trippel is heerlijk.quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:23 schreef BoereKool het volgende:
De Herton-Jan Grand Prestige doet het hem voor mij!
[afbeelding]
zelf ben ik een groot Weizen liefhebber; maar die van Grolsch kon me niet echt overtuigen. Er gaat toch niets boven een echt Duits Weizen (naturtrüb van het vatquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Dr.Aart het volgende:
Voor mij gaat er niets boven een goed koude Grolsch Weizen[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:09 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
Brugse Trippel
bij mij in de buurt nauwelijks meer te koop omdat hij niet verkocht wordtquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:19 schreef Dr.Aart het volgende:
Voor mij gaat er niets boven een goed koude Grolsch Weizen[afbeelding]
Ga lekker in Twente wonen!quote:Op donderdag 1 februari 2007 18:21 schreef borisz het volgende:
[..]
bij mij in de buurt nauwelijks meer te koop omdat hij niet verkocht wordt![]()
* Weird- sluit zich daar bij aanquote:Op donderdag 1 februari 2007 18:08 schreef Tha_Butcha het volgende:
* Tha_Butcha verlangt nu alweer naar warme terrasjes, korte rokjes en bier *zucht*
Hij is heerlijkquote:Op donderdag 1 februari 2007 02:44 schreef Toet het volgende:
Verder binnenkort ook maar eens oude kriek van 3 Fonteinen proberen, zag hem gisteren nog staan
ja native bierquote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Is er nu al een definitie van speciaal bier?
"speciaal bier" is denk ik gewoon "niet-pilsener".quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Is er nu al een definitie van speciaal bier?
tja, dat dacht ik ook al, maar dat betekend dat Lager en zwaar bier, helles, export, kolsch enzo ook allemaal speciaal bier zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:50 schreef slaveloos het volgende:
[..]
"speciaal bier" is denk ik gewoon "niet-pilsener".
Of dat ook een definitie is weet ik niet maar ik denk gezien de antwoorden dat dat waar de meesten het over hebben.
ik denk dat dat in het kader van dit topic zeker waar is, "alles wat anders is dan heinekengrolschamstelbrand etc" is speciaal bier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tja, dat dacht ik ook al, maar dat betekend dat Lager en zwaar bier, helles, export, kolsch enzo ook allemaal speciaal bier zijn.
Tja, voor veel mensen is bier=pilsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:27 schreef slaveloos het volgende:
[..]
ik denk dat dat in het kader van dit topic zeker waar is, "alles wat anders is dan heinekengrolschamstelbrand etc" is speciaal bier.
Kölsch eigenlijk, dat is een uilenzeik wat men in Keulen brouwt en drinkt, flikkerlimonade (Schwulenbrause) noemen ze het in Düsseldorf. Het is een bier van hoge gisting http://nl.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6lschquote:en wat is kolsch?
vandaar dat ik het niet kenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, voor veel mensen is bier=pils
[..]
Kölsch eigenlijk, dat is een uilenzeik wat men in Keulen brouwt en drinkt, flikkerlimonade (Schwulenbrause) noemen ze het in Düsseldorf. Het is een bier van hoge gisting http://nl.wikipedia.org/wiki/K%C3%B6lsch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |