oh ja, nog niet helemaal wakker naar het speciaalbieren menu van gister (brand, witkap pater triple, rochefort 8 en deugniet)quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef schatje het volgende:
LIF >>> CUL
Vanzelfsprekend.quote:Op zondag 28 januari 2007 17:22 schreef TrenTs het volgende:
Duvel, PUNT. Dat vind ik niet, dat is zo.
Ten Dolen!!! Ja!!! Dat is lang geleden....er is hier in het dorp 1 cafe wat dat schonk, ik ga van de week echt ff checken of ze dat nog steeds hebben uit het vat. Heerlijk!quote:Op zondag 28 januari 2007 18:36 schreef Roolio het volgende:
Nou dat wil ik ook wel weten. Ik heb er al aardig wat op maar ik vind tot nog toe Ten Dolen Blond het lekkerst. Al moet ik zeggen dat ik een normale Grolsch nog steeds lekkerder vind. Maar dat weegt natuurlijk niet op tegen de charme van een avondje speciaalbiertjes proberen.
Of Rose-bier, ook zo'n typisch vrouwenbiertje. Heerlijk zomers op het terras!quote:
Dat is toch geen speciaalbier??quote:Op zondag 28 januari 2007 22:09 schreef Serendips het volgende:
Wieckse Witte doet het voor mij. Proost!
[afbeelding]
wat is precies speciaalbier dan?quote:
Het was wachten op die reactie. Geef jij dan maar eens een definitie van 'speciaalbier'.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:36 schreef Duvel het volgende:
Dat is toch geen speciaalbier??
Nummer 1 hierquote:Op zondag 28 januari 2007 23:17 schreef Marsepein het volgende:
En op 2, Guinness van de tap:
[afbeelding]
Gatver, Guinness, dat smaakt naar hele oude koffie...quote:Op zondag 28 januari 2007 23:17 schreef Marsepein het volgende:
Op 1, de Westmalle trippel:
[afbeelding]
En op 2, Guinness van de tap:
[afbeelding]
quote:
wat lullnquote:
herfstbokquote:
Heineken is pilsener, dat is geen speciaalbier. Dat is dus geen goede vergelijking. Als je de definitie wilt verbinden aan het commerciële karakter van een bepaald bier kun je die begripsomschrijving nooit helemaal sluitend krijgen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:04 schreef Duvel het volgende:
Weet ik veel wat een speciaalbier is? Maar als een product zoals Wieckse bijna bij iedere dorpskroeg te krijgen is, vind ik het niet heel erg speciaal. Stel dat ik Heineken mijn favoriete speciaalbier vind, dan kijk je toch ook raar op?
daar vind ik nou net weinig smaak aanzitten.quote:Op maandag 29 januari 2007 12:13 schreef Litpho het volgende:
Elfde Gebod.
Ik denk dat het duidelijk is dat Heiniken een pilsner is, de vraag is: Wat is speciaalbier? Alles andere dan pils?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:03 schreef Serendips het volgende:
[..]
Heineken is pilsener, dat is geen speciaalbier. Dat is dus geen goede vergelijking. Als je de definitie wilt verbinden aan het commerciële karakter van een bepaald bier kun je die begripsomschrijving nooit helemaal sluitend krijgen.
Mocht je dan eens in Düsseldorf zijn, ga naar Brouwerij/cafe Ürige, die hebben het bitterste bier van Duitsland, heerlijk verfrissend.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 09:57 schreef DaDude1987 het volgende:
Zelf hou ik van de wat bittere bieren![]()
Anders had ik ze er wel bij gezetquote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:32 schreef Frollo het volgende:
Ik zie dat Orval, Maredsous
en La Chouffe
al genoemd zijn? Mooi, dat scheelt mij weer typen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |