Wat is het verschil tussen 'tot 20%' en 'maximaal 20%'?quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:48 schreef nietzman het volgende:
[..]
Maximaal 20% dus. Verschilt per hardware, ADC hoeft niet per definitie het meest goedkoop te zijn.
Tot = tot en met 19%; maximaal is inclusief 20%quote:Op woensdag 31 januari 2007 09:44 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 'tot 20%' en 'maximaal 20%'?
Pro dingenquote:Op woensdag 31 januari 2007 10:00 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Op de Pro dingen 10 procent zie ik nu
ohwquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:38 schreef super-muffin het volgende:
MacBook Pro, Mac Pro Cinema Display
quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:41 schreef super-muffin het volgende:
En mooier, sneller, en de MacBook Pro tiept veel lekkerder dan de MacBook.
Ik ben nog steeds maar wat blij met m'n 1st gen MBP 1.83 GHz uit maartquote:Op woensdag 31 januari 2007 13:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
MacBookPro is en blijft gewoon een erg geile laptop
Een Apple product kun je imho het beste gelijk na de eerste update kopen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 13:32 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Wanneer kan je het beste een Macbook kopen? Wanneer zijn precies de updates?
Alt e voor é heb ik nu gevonden maar niet hoe ik een ë moet krijgen...quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:51 schreef Xilantof het volgende:
alt + e
en dan nog eens op de e rammen zorgt voor "é"
zo doet de alt+ een letter, nog meer dingetjes, probeer maar.
alt+uquote:Op woensdag 31 januari 2007 20:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Alt e voor é heb ik nu gevonden maar niet hoe ik een ë moet krijgen...
Nope, krijg ik üquote:
Alt U en dan een e?quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nope, krijg ik ü
Language: Engels
Format: Nederlands
Ah, my bad..quote:
De enige reden om te w88 zou Leopard zijn. Als je nu een MB koopt, komt ie nog met Tiger. Persoonlijk zou ik me om beide niet druk maken en dat ding gewoon halen. Tiger is een geniaal OS en de core2duo een meer dan uitstekende processor.quote:Op woensdag 31 januari 2007 21:11 schreef Linc_The_Sink het volgende:
Product MacBook
Recommendation: Neutral - Mid product cycle
Last Release November 08, 2006
Days Since Update 84 (Avg = 204)
Heeft dus ook geen zin om te wachten![]()
Ik had weer zoiets van, ik denk vast te moeilijk met het werken met een Apple en dat is altijd zo geweest, blijkbaar nu weer te makkelijk. Maar geef eerlijk toe, echt handig is het niet...quote:Op woensdag 31 januari 2007 22:07 schreef Xilantof het volgende:
[..]!
ik dacht dat je dat wel door zou hebben!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |