quote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik het in het engels veel natuurlijker vind, aangezien Steve Jobs die beslissingen heeft genomen. In het Nederlands krijgt ik het gevoel alsof ik niet met het orgineel bezig ben, slechts een kopie. Alsof er iets niet klopt.
Welke?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:47 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik geen Mac zou hebben, ik op dit moment nog eerder Ubuntu Linux zou installeren om m'n day-to-day computerdingen te doen dan Windows XP. God, wat erger ik me aan die gele kut-ballonnetjes die maar aan je kop blijven zeuren over alles wat los en vast zit.
Om maar wat te noemen, het eindeloze gezeur over updates. Zo heb ik hier een computer staan die maar door blijft zeuren of ik IE7 wil installeren, de hele dag door. Je wordt er gewoon niet goed van..quote:
Je kan erom lachen, maar mijn OSX is ook Engelstalig. Werkt gewoon makkelijker. Niet hoeven te vertalen van NL naar EN op fora, irc, google etc.quote:
Ik denk dan ook dat er vooral gelachen word om Geksens debiele reden.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:52 schreef slakkie het volgende:
Je kan erom lachen, maar mijn OSX is ook Engelstalig. Werkt gewoon makkelijker. Niet hoeven te vertalen van NL naar EN op fora, irc, google etc.
Kwestie van 1 keer aangeven dat je niet wil updaten en dat je niet weer op de hoogte gehouden wil worden van die update.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om maar wat te noemen, het eindeloze gezeur over updates. Zo heb ik hier een computer staan die maar door blijft zeuren of ik IE7 wil installeren, de hele dag door. Je wordt er gewoon niet goed van..
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef Geqxon het volgende:
Omdat ik het in het engels veel natuurlijker vind, aangezien Steve Jobs die beslissingen heeft genomen. (...)
Dan doe je iets fout. Hij vroeg het bij mij één keer, daarna nooit meer. Of wacht, laat me raden. Je blijft op annuleren drukken, zodra het dingetje in beeld komt, de godganse dag door. Als je nou gelijk op het vinkje drukt, wat er ook bijstaat, ben je er vanaf. Maar nee, XP zeurt de hele dag.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Om maar wat te noemen, het eindeloze gezeur over updates. Zo heb ik hier een computer staan die maar door blijft zeuren of ik IE7 wil installeren, de hele dag door. Je wordt er gewoon niet goed van..
Ik druk op het kruisje van de pop-up. Dat is toch heel normaal als je iets weg wilt hebben? Dat is wel zoals het in OS X werkt. Kruisje > Weg. En dus niet:quote:Op zondag 28 januari 2007 22:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dan doe je iets fout. Hij vroeg het bij mij één keer, daarna nooit meer. Of wacht, laat me raden. Je blijft op annuleren drukken, zodra het dingetje in beeld komt, de godganse dag door. Als je nou gelijk op het vinkje drukt, wat er ook bijstaat, ben je er vanaf. Maar nee, XP zeurt de hele dag.
1 2 3 4 | showPopup(): showKruisje(); } |
Je hebt volkomen gelijk. Je hebt de popup weggehaald. Weg is weg!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik druk op het kruisje van de pop-up. Dat is toch heel normaal als je iets weg wilt hebben? Dat is wel zoals het in OS X werkt. Kruisje > Weg. En dus niet:
[ code verwijderd ]
Ach, icoontjes kan je vervangen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef nietzman het volgende:
Okay, tot mijn uiterste verbazing in blijkt het Ps3-beta icoontje dus wél de definitieve te zijn.
Dan hebben ze zo'n mooi programma, en dan zo'n achterlijk icoontjequote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef nietzman het volgende:
Okay, tot mijn uiterste verbazing in blijkt het Ps3-beta icoontje dus wél de definitieve te zijn.
http://photoshopnews.com/(...)ive-suite-app-icons/quote:Op zondag 28 januari 2007 22:41 schreef nietzman het volgende:
802.11nquote:Op zondag 28 januari 2007 01:28 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wat is er zo goed aan die designrouter? Waarom is die 180euro waard tov een linksys van bijvoorbeedl 100euro?
Persoonlijk vind ik MiMo een grotere stap vooruit dan 300Mbps (real throughput)quote:Op zondag 28 januari 2007 23:12 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is nog sneller dan de bedraade verbinding!
- wilt u zien wat er nieuw is in windows xpquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |