abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45767830
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dat is een onjuiste gevolgtrekking.
Neehoor, het is de zelfde kromme en ongefundeerde gedachtenkronkel.
  zondag 28 januari 2007 @ 19:57:25 #202
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_45767892
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:51 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dat is een onjuiste gevolgtrekking.
Waarom is die onjuist?
lege ton
  zondag 28 januari 2007 @ 20:00:51 #203
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_45768000
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:55 schreef Elseetje het volgende:

[..]

Neehoor, het is de zelfde kromme en ongefundeerde gedachtenkronkel.
Omdat jouw redenering er vanuit gaat dat alle geloven exact hetzelfde zijn. Dat is gewoon liberale onzin.

Zo van: als het met zoogdieren zo gaat, dan is dat met insecten ook het geval.
pi_45768003
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:46 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Dat is ook correct. De islam is èèn geheel. Er zijn verschillende stromingen, maar dat is voor diegene die graag wenst te puzzelen en zichzelf wijs wil maken dat de islam ongevaarlijk is door verdeeldheid.
Abu Zayd is een andere mening toegedaan.
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:01:29 #205
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45768021
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Omdat jouw redenering er vanuit gaat dat alle geloven exact hetzelfde zijn. Dat is gewoon liberale onzin.

Zo van: als het met zoogdieren zo gaat, dan is dat met insecten ook het geval.
Zou je in willen gaan op mijn reactie op dat artikel? Het hele: wat nu?
  zondag 28 januari 2007 @ 20:02:54 #206
93744 Finder_elf_towns
pi_45768060
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Apropos het volgende:

[..]

Abu Zayd is een andere mening toegedaan.
Hoe formuleerde hij het dan?
pi_45768169
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Omdat jouw redenering er vanuit gaat dat alle geloven exact hetzelfde zijn.
Dat is precies dezelfde redenering als zeggen dat er maar één islam is. Dat jij het niet kan hebben dat er niet één islam is, betekend niet dat mijn redenering geen steek houdt. Het is allebei kortzichtig en dom om te zeggen, en dus een valide vergelijking.
pi_45768239
Hun idee van de Islam is überhaupt al fout. Dus als hun dat Islam OOK nog eens als representatief zien voor de rest zijn ze DUBBEL fout bezig.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:08:53 #209
93744 Finder_elf_towns
pi_45768269
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Zou je in willen gaan op mijn reactie op dat artikel? Het hele: wat nu?
Ik denk dat de "oplossing" vanzelf komt aanwaaien. Indien van niet: dan worden wij als Europeanen verdrongen en omdat de moslims uitsluitend de Koran reproduceren zullen wij daarbij ook worden vergeten.
pi_45768368
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:02 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Hoe formuleerde hij het dan?
Die hield het erop dat, door middel van een dynamischer interpretatie van de Koran, menig euvel verholpen zou kunnen worden. (Dit als voorlopig antwoord, ik ga even op zoek naar meer.)
  zondag 28 januari 2007 @ 20:12:44 #211
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45768400
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:53 schreef Floripas het volgende:
Dan verrijzen er in delen van Rotterdam - net als in jouw wijk - dus minaretten. Vind je dat dan ook acceptabel?
Die minaretten die komen er nu toch ook al? Het is het gevolg van de huidige discriminatoire politiek.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zondag 28 januari 2007 @ 20:13:39 #212
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45768437
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Ik denk dat de "oplossing" vanzelf komt aanwaaien. Indien van niet: dan worden wij als Europeanen verdrongen en omdat de moslims uitsluitend de Koran reproduceren zullen wij daarbij ook worden vergeten.
Wat is die oplossing dan? En als die toch komt aanwaaien, waarvoor al die moeite dan?
En ik laat me niet zomaar verdringen - door niemand.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:13:50 #213
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45768450
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:42 schreef Boze_Appel het volgende:
Wil je ook van kerken en andere religieuze gebouwen af?
Ik heb het over welstandscommissies.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:14:14 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45768466
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:12 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Die minaretten die komen er nu toch ook al? Het is het gevolg van de huidige discriminatoire politiek.
Maar dat vroeg ik niet. Zou jij er bezwaar tegen hebben?
  zondag 28 januari 2007 @ 20:16:47 #215
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45768557
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:48 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat de Islam 1 geheel is, is gewoon echt pertinente onzin. Dat er gevaar schuilt in religieuze fundamentalisten is dan wel weer heel erg waar.
http://www.trouw.nl/dever(...)e_islam_bestaat_niet
  zondag 28 januari 2007 @ 20:18:36 #216
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45768621
quote:
Ja, dat is dat opinie-artikel van Anne-Marie Delcambre weer.
Ga nu eens in op mijn reactie erop?
  zondag 28 januari 2007 @ 20:18:55 #217
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45768630
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Apropos het volgende:
Die hield het erop dat, door middel van een dynamischer interpretatie van de Koran, menig euvel verholpen zou kunnen worden. (Dit als voorlopig antwoord, ik ga even op zoek naar meer.)
Dat zou inderdaad wijs zijn, maar je tast wel de kern van de islam aan. Migranten moeten uit het groepsdenken en "jij liegen over islam, islam=vrede" getrokken worden, maar dan moet de kraan wel eerst goed en grondig dicht.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:20:47 #218
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45768685
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:18 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad wijs zijn, maar je tast wel de kern van de islam aan. Migranten moeten uit het groepsdenken en "jij liegen over islam, islam=vrede" getrokken worden,
Hoe wilde je dat bereiken dan?
  zondag 28 januari 2007 @ 20:28:08 #219
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45768921
quote:
Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef Floripas het volgende:
Wil je alle moslims dwingen hun geloof af te leggen?
Nee, maar met een grondige secularisering de islam weer terug achter de huis- of moskeedeur duwen. En een migratiebeleid dat gebaseerd is op het aantrekken van hoogopgeleiden.
quote:
Dan ben je natuurlijk niet veel beter dan de moslim doe jou zijn/haar normen en waarden probeert op te leggen. Wil je tegen gematigde moslims zeggen: "Jij bent geen moslim" en ze van je vervreemden?
Dit is moeilijk, en dat laatste lijkt me contra-prodcutief maar wel waar. We moeten denk ik de oplossing vinden door de politieke component van de islam in te dammen, en af te scheiden van de religieuze. Dat in combinatie met een nieuw, streng migratiebeleid en secularisering.

Dat betekent dus ook dat we de herchristelijking van de samenleving en het hernieuwde triomfalisme van geloven geen politieke ruimte moeten geven. Het nieuwe kabinet is dus een verkeerd signaal, vrees ik.
quote:
Genoeg geluld, ik wil weleens beleid horen dat er voor zou zorgen dat er daadwerkelijk minder islamofascisme in de wereld komt.
Lijkt me onmogelijk: het islamisme zal gewoon moeten falen, en weg moeten ebben. Ondertussen lijkt me indammen de beste oplossing, zoals eerder beschreven.
quote:
Bush' bommen werken evident niet, dit soort artikelen hebben ook hun debatwaarde wel gehad.
Daar ben ik nog niet van overtuigd. Het zal het islamisme geen goed doen als bommen op Saoedi-Arabie de geldstroom doen opdrogen. En Iran is nog zo'n los eindje. het artikel is relevant omdat er nog steeds mensen zijn die kennelijk geloven in meerdere versies van de islam.
quote:
Mijn vraag: wat nu?
Door blijven hameren op het gevaar van het beleid dat nu islamisme eerder aanmoedigt dan ontmoedigt.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:31:54 #220
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45769062
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:20 schreef Floripas het volgende:
Hoe wilde je dat bereiken dan?
Streng migratiebeleid, eruit gooien wie zich niet gedragen kan, en verder eens goed kijken naar de Amerikaanse melting pot, al vrees ik dat de islam die in de weg staat.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:39:59 #221
93744 Finder_elf_towns
pi_45769393
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:11 schreef Apropos het volgende:

[..]

Zoiets vereist een "echte" dialoog waar er sprake is van communicatie en niet een "ware" dialoog (copyright Tariq Ramadan) waar de moslim de ongelovige wijs maakt wat de islam inhoud.

Het probleem is dat iets in de geest van een echte dialoog al een tijdje geleden succesvol gesaboteerd is door radicale "anti-racisten" en radicale aanhangers van de "multi-cultuur" omwille van het in stand houden van verschillen. Het is niet meer mogelijk, vergeet het.
pi_45769567
quote:

[..]

Dat is ook correct. De islam is èèn geheel. Er zijn verschillende stromingen, maar dat is voor diegene die graag wenst te puzzelen en zichzelf wijs wil maken dat de islam ongevaarlijk is door verdeeldheid.
Dit soort redenaties getuigt van zo ontzettend weinig interesse voor de islam, van zoveel onwetendheid en een gebrek aan ook maar enige wil tot inzicht. Het is een totaal verkeerde voorstelling van zaken en ik ga er vanuit dat je dat ook wel weet. Het is een beetje knutselen met woorden: als je wilt kan je alles op deze manier voorstellen maar je weet best dat je niet alle moslims onder dezelfde noemer kan plaatsen.

Dan moet je dat met christenen ook doen en dan ga je er dus vanuit dat Ab Harrewijn en Bas van der Vlies in feite niet van elkaar verschillen.
pi_45769639
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:39 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Zoiets vereist een "echte" dialoog waar er sprake is van communicatie en niet een "ware" dialoog (copyright Tariq Ramadan) waar de moslim de ongelovige wijs maakt wat de islam inhoud.

Het probleem is dat iets in de geest van een echte dialoog al een tijdje geleden succesvol gesaboteerd is door radicale "anti-racisten" en radicale aanhangers van de "multi-cultuur" omwille van het in stand houden van verschillen. Het is niet meer mogelijk, vergeet het.
Dat willen jullie ook helemaal niet. Wat jullie willen is zoveel mogelijk ellende, aanslagen en rumoer. Walgelijk.

Ook zo'n vreselijke bekrompen racistische geest als die druiloor van een PJO die niet toe wil geven wat zijn ware aard is maar wel vol in de aanval gaat op Aboutaleb puur omdat hij Marokkaan en moslims is. Walgelijk.

Denk echt maar niet dat jullie soort een poot aan de grond krijgt hier omdat die Beethoven met zijn clubje nou wat zeteltjes heeft.
pi_45769695
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:

[..]

Jij bent echt bang he

Wees eens een kerel in plaats van het witte angstige wezeltje uit te hangen. Praat gewoon met mensen in plaats van je te verstoppen. Kan je best
  zondag 28 januari 2007 @ 20:50:09 #225
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45769815
quote:

[..]

Zelfs in dat geval blijven er open einden; 'de Islam' blijft hoe dan ook een begrip wat lastig valt af te kaderen. Wat te denken van Druzen, die een geloof aanhangen dat oorspronkelijk afstamt van het sjiisme, maar dat bijvoorbeeld is beinvloed door het Platonisme en door veel moslims niet als islamitisch wordt beschouwd? Of van Alevieten, die er een religieuze - door de islam beinvloede - levensbeschouwing op nahouden die veel raakvlakken met het Westers humanisme vertoont, en die uberhaupt geen moskeeën kennen? 'De Islam' is simpelweg een zeer abstract en interpretatie-afhankelijk begrip.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:51:40 #226
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45769862
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:45 schreef SCH het volgende:
Dat willen jullie ook helemaal niet. Wat jullie willen is zoveel mogelijk ellende, aanslagen en rumoer. Walgelijk.
Integendeel. Ik wil het allemaal oplossen, maar ben realistisch genoeg om te weten dat het niet kan: de multiculideologen willen dat helemaal niet. Die willen "shiny happy people holding hands", maar creeren een apartheidsstaat.
quote:
Ook zo'n vreselijke bekrompen racistische geest als die druiloor van een PJO die niet toe wil geven wat zijn ware aard is maar wel vol in de aanval gaat op Aboutaleb puur omdat hij Marokkaan en moslims is. Walgelijk.
Ik hak in op Aboutalib omdat hij iemand die cabaretiers bedreigt niet wil aanpakken. Omdat hij een januskop heeft. De islam is trouwens een geloof, geen betiteling voor een ras.
quote:
Denk echt maar niet dat jullie soort een poot aan de grond krijgt hier omdat die Beethoven met zijn clubje nou wat zeteltjes heeft.
Wat wil je hiermee zeggen? De tijd en de demografische ontwikkeling geven me gelijk hoor. Het wordt Beiroet hier.
pi_45770040
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:51 schreef PJORourke het volgende:
Het wordt Beiroet hier.
Dat zou je wel willen maar dat krijg je niet voor elkaar. Wij zorgen echt wel dat jullie soort beteugeld blijft.
  zondag 28 januari 2007 @ 20:55:37 #228
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45770047
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:50 schreef Reya het volgende:
Zelfs in dat geval blijven er open einden; 'de Islam' blijft hoe dan ook een begrip wat lastig valt af te kaderen. Wat te denken van Druzen, die een geloof aanhangen dat oorspronkelijk afstamt van het sjiisme, maar dat bijvoorbeeld is beinvloed door het Platonisme en door veel moslims niet als islamitisch wordt beschouwd? Of van Alevieten, die er een religieuze - door de islam beinvloede - levensbeschouwing op nahouden die veel raakvlakken met het Westers humanisme vertoont, en die uberhaupt geen moskeeën kennen? 'De Islam' is simpelweg een zeer abstract en interpretatie-afhankelijk begrip.
Druzen worden algemeen als afvalligen gezien. Alewieten vaak ook, afhankelijk wie je spreekt.

En in wat verschilt de religieuze kern van sjiieten en soennieten? Ik zie alleen wat onbeduidend gesteggel over profeten.
pi_45770093
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Druzen worden algemeen als afvalligen gezien. Alewieten vaak ook, afhankelijk wie je spreekt.

En in wat verschilt de religieuze kern van sjiieten en soennieten? Ik zie alleen wat onbeduidend gesteggel over profeten.
Ben jij moslim dan?
pi_45770141
quote:

[..]

Inderdaad, afhankelijk van wie je spreekt. Jij citeert het liefst de fundamentalisten. Alewieten en druzen zijn natuurlijk helemaal geen afvalligen maar ook moslims. Net als dat 8mei aanhangers ook christenen zijn, en mensen van de basisbeweging ook.
pi_45770142
quote:

[..]

Integendeel. Ik wil het allemaal oplossen, maar ben realistisch genoeg om te weten dat het niet kan: de multiculideologen willen dat helemaal niet. Die willen "shiny happy people holding hands", maar creeren een apartheidsstaat.
[..]

Ik hak in op Aboutalib omdat hij iemand die cabaretiers bedreigt niet wil aanpakken. Omdat hij een januskop heeft. De islam is trouwens een geloof, geen betiteling voor een ras.

[..]

Wat wil je hiermee zeggen? De tijd en de demografische ontwikkeling geven me gelijk hoor. Het wordt Beiroet hier.
Je wereldbeeld is vreemd, maar dat wist je vast al. Mensen die voorstander zijn van de maatschappij die we hier al lang kennen, de multiculturele samenleving, willen inderdaad shiny happy people holding hands. Wilde iedereen dat maar, gunde iedereen maar iedereen geluk. Wat een prachtwereld! Je slaat alleen de plank mis waar de apartheidsstaat vandaan komt. Die komt van de mensen die een multiculturele samenleving (die een feit is) niet accepteren, die mensen stigmatiseren om hun geloof, die polariseren en mensen in een hoekje drukken. Díe zorgen voor apartheid.

Waarom blijf je steeds Aboutalib zeggen? Komt nogal dom over. En wie heeft het over een ras? En verder geeft niemand je gelijk, dat doe jij alleen
  zondag 28 januari 2007 @ 20:58:49 #232
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45770186
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef SCH het volgende:
Dat zou je wel willen maar dat krijg je niet voor elkaar. Wij zorgen echt wel dat jullie soort beteugeld blijft.
Oh, dat geloof ik best. Maar ondertussen zullen "jullie" er wel voor zorgen dat de islam aan kracht wint en zullen ze zich, indien nodig, waarschijnlijk met "jullie" instemming kunnen bewapenen.

Iedereen die zich verzet tegen een Hollandistan zal dan terug moeten schieten met katapulten gemaakt van postelastiekjes. Top.
pi_45770246
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:58 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Oh, dat geloof ik best. Maar ondertussen zullen "jullie" er wel voor zorgen dat de islam aan kracht wint en zullen ze zich, indien nodig, waarschijnlijk met "jullie" instemming kunnen bewapenen.

Iedereen die zich verzet tegen een Hollandistan zal dan terug moeten schieten met katapulten gemaakt van postelastiekjes. Top.
pi_45770252
quote:

[..]

Ja hoor

Gelukkig is de meerderheid van Nederland niet gediagnostiseerd als psychotisch met sterke wanen.
pi_45770295
Elseetje, zie je nou langzamerhand waarom je types als PJO en Finder beter in hun sop kan laten gaar koken. Ze kunnen helemaal niet redeneren
pi_45770345
quote:

[..]

In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zondag 28 januari 2007 @ 21:02:28 #237
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_45770360
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:57 schreef Elseetje het volgende:
Je wereldbeeld is vreemd, maar dat wist je vast al. Mensen die voorstander zijn van de maatschappij die we hier al lang kennen, de multiculturele samenleving, willen inderdaad shiny happy people holding hands. Wilde iedereen dat maar, gunde iedereen maar iedereen geluk. Wat een prachtwereld! Je slaat alleen de plank mis waar de apartheidsstaat vandaan komt. Die komt van de mensen die een multiculturele samenleving (die een feit is) niet accepteren, die mensen stigmatiseren om hun geloof, die polariseren en mensen in een hoekje drukken. Díe zorgen voor apartheid.
Ga je me nu vertellen dat de segregatie in de grote steden door autochtoon racisme komt? Laat me niet lachen
quote:
Waarom blijf je steeds Aboutalib zeggen? Komt nogal dom over. En wie heeft het over een ras? En verder geeft niemand je gelijk, dat doe jij alleen
Talib is enkelvoud van taliban.

Nog een tip: kap eens met die persoonlijke sneren. Staat zo kinderachtig. Helemaal niet nodig. Ook dat gedrag leidt tot polarisatie.
  zondag 28 januari 2007 @ 21:03:18 #238
66825 Reya
Fier Wallon
pi_45770399
quote:

[..]

Sjiieten en soennieten zien elkaar onderling ook nog wel eens als afvalligen, toch is er vrij algemene consensus dat het islamitische stromingen zijn. Op eenzelfde wijze vallen zowel alevieten als druzen hun islamitische wortels lastig te ontzeggen, en vanuit dat perspectief is het dus blijkbaar toch wel mogelijk om als min of meer islamitische stroming buiten de kaders te vallen die Finder stelt.

Overigens lijkt het gesteggel over profeten van buitenaf wat gedoe over details, maar voor de betrokkenen zijn het vrij essentiele theologische dogma's, die bovendien gesterkt zijn door politieke factoren. Verscheidene breuken binnen protestants-christelijke stromingen lijken ook wat onbeduidend, maar degenen die op welke manier dan ook bij die breuken zijn betrokken kunnen ze als heel heftig ervaren.
pi_45770466
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Reya het volgende:

[..]

Sjiieten en soennieten zien elkaar onderling ook nog wel eens als afvalligen, toch is er vrij algemene consensus dat het islamitische stromingen zijn. Op eenzelfde wijze vallen zowel alevieten als druzen hun islamitische wortels lastig te ontzeggen, en vanuit dat perspectief is het dus blijkbaar toch wel mogelijk om als min of meer islamitische stroming buiten de kaders te vallen die Finder stelt.

Overigens lijkt het gesteggel over profeten van buitenaf wat gedoe over details, maar voor de betrokkenen zijn het vrij essentiele theologische dogma's, die bovendien gesterkt zijn door politieke factoren. Verscheidene breuken binnen protestants-christelijke stromingen lijken ook wat onbeduidend, maar degenen die op welke manier dan ook bij die breuken zijn betrokken kunnen ze als heel heftig ervaren.
precies .. 1 letter anders is al erg. maar we zien elkaar denk ik niet als afvalligen hoor. sjiiten en soennieten.. dat zou wel heeell raar zijn.
pi_45770618
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:02 schreef PJORourke het volgende:
Nog een tip: kap eens met die persoonlijke sneren. Staat zo kinderachtig. Helemaal niet nodig. Ook dat gedrag leidt tot polarisatie.
Hoor haar
SCHrijf jij eerst maar eens gewoon Aboutaleb
pi_45770643
quote:
Ga je me nu vertellen dat de segregatie in de grote steden door autochtoon racisme komt? Laat me niet lachen
Van de struisvogel - hoe hardleers kun je zijn
pi_45770658
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef SCH het volgende:
Elseetje, zie je nou langzamerhand waarom je types als PJO en Finder beter in hun sop kan laten gaar koken. Ze kunnen helemaal niet redeneren
Ik ben een wereldverbeteraar, ik hoop nog altijd dat ooit iedereen het licht zal zien...
pi_45770698
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef SCH het volgende:
Wees eens een kerel in plaats van het witte angstige wezeltje uit te hangen. Praat gewoon met mensen in plaats van je te verstoppen. Kan je best
Het is dat jij het bent, anders zag ik deze losse flodder nog aan voor een serieuze bijdrage.
pi_45770755
quote:

[..]

[..]

Daar stond nergens een persoonlijke sneer. Alleen een constatering. Dat jij alles persoonlijk maakt, daar kan ik niks aan doen. Verder mag jij van mij best poraliseren hoor (Kijk, dat is wel persoonlijk )
  † In Memoriam † zondag 28 januari 2007 @ 21:29:40 #245
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_45771579
Kunnen we weer terug naar onze goedbeblonde xenofoob?
Carpe Libertatem
pi_45773273
quote:
Op zondag 28 januari 2007 21:29 schreef Boze_Appel het volgende:
Kunnen we weer terug naar onze goedbeblonde xenofoob?
Volgens mij weten we allang wat we van die goedbeblonde xenofoob vinden
  zondag 28 januari 2007 @ 22:03:33 #247
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45773296
quote:
طالب
Student?
  zondag 28 januari 2007 @ 22:05:32 #248
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45773407
quote:

[..]

Bewapening? Wie heeft het over bewapening?
Wat mij betreft mogen alle wapens eerder vandaag dan morgen Nederland uit.
  zondag 28 januari 2007 @ 22:08:58 #249
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45773590
quote:

"Ontkerkelijking" onder Nederlandse moslims (ontmoskeeïng?) vindt op een verwacht tempo plaats: net zo hard als katholieken ontkerkelijken.
  zondag 28 januari 2007 @ 22:09:35 #250
130955 Floripas
Blast from the past
pi_45773617
quote:
Op zondag 28 januari 2007 20:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, nou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')