Dan ben je het op dat punt meer met Wilders eens dan ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:16 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, het ligt fundamenteel anders. Ik vind het goed om mensen met bepaalde opvattingen uit te sluiten van de maatschappelijke orde, zoals we ook met Samir A. doen.
Wat mij betreft niet. Moraal is nl. iets van iemand zelf.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:15 schreef SCH het volgende:
Nope, er zijn ook nog morele grenzen wmb.
Ik snap dan ook niet dat Wilders, die zo tegen de Islaam is juist wel een andere religie en de fundamenten daarvan daarvoor in de plaats wil stellen. Wees dan consequent.quote:Ik ga ook niet serieus in gesprek met fundamentele homofoben en daar heeft deze groep alle kenmerken van. Ze lijkt zo sterk op de groep die ze verafschuwt. Het is grappig om te zien hoe sterk de gelijkenissen tussen de Wilders aan hangers en de moslimfundamentalisten zijn. Die PJO gebruikt soms bijna letterlijk de teksten van zo'n JahJah waarvan hij zegt niks te moeten hebben
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:16 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Hoezo? Probeert hij de SP te delegitimeren, zoals SCH dat hier probeert met de PVV?
Man, ik ben niet eens homofoob.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:15 schreef SCH het volgende:
Die PJO gebruikt soms bijna letterlijk de teksten van zo'n JahJah waarvan hij zegt niks te moeten hebben
Klopt, daarom spreek ik ook namens mijquote:Op zondag 28 januari 2007 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat mij betreft niet. Moraal is nl. iets van iemand zelf.
Je begrijpt het verkeerd, denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik snap dan ook niet dat Wilders, die zo tegen de Islaam is juist wel een andere religie en de fundamenten daarvan daarvoor in de plaats wil stellen. Wees dan consequent.
Ik zeg toch niet dat jij homofoob bent? Die islamofobie heeft precies dezelfde kenmerken als de homofobie die jij moslims verwijt.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:19 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Man, ik ben niet eens homofoob.Daarvoor moet je bij Harrie wezen. Kom maar met citaatjes die jouw visie ondersteunen.
Nee, hij wil gewoon van de buitenlanders af.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:16 schreef PJORourke het volgende:
Hoezo? Probeert hij de SP te delegitimeren, zoals SCH dat hier probeert met de PVV?
quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:12 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, discussie heeft alleen zin met mensen die kunnen en willen nadenken. Niet met mensen die overlopen van angst en haat. Als je met ze discussieert maak je een volwaardige gesprekspartner van ze en zeg je feitelijk dat hun verwerpelijke ideeen legitiem zijn.
Ohquote:
Willen homo's de vrijheid van moslims afnemen dan? Krijg niet de indruk. Moslims willen dat wel van jou en van mij.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef SCH het volgende:
Ik zeg toch niet dat jij homofoob bent? Die islamofobie heeft precies dezelfde kenmerken als de homofobie die jij moslims verwijt.
Nee, dat willen moslims helemaal niet. Er zijn er wel wat die er rare ideeen op nahouden idd, zeg maar dat dat de Wildersen onder de moslims zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 18:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Willen homo's de vrijheid van moslims afnemen dan? Krijg niet de indruk. Moslims willen dat wel van jou en van mij.
Nee, jij wilt mensen dwingen ze te negeren. Dat is wat een cordon doet, al gaat het om verkeersdrempels.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:23 schreef SCH het volgende:
Oh
Als jij dat zo wilt noemen, prima hoor - ik pak ze verder hun zetels niet af, zeg gewoon dat je ze moet negeren en dat is mijn goed recht.![]()
Dwingen? Als maar genoeg mensen hetzelfde vinden, dan is dat een volstrekt democratisch middelquote:Op zondag 28 januari 2007 18:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, jij wilt mensen dwingen ze te negeren. Dat is wat een cordon doet, al gaat het om verkeersdrempels.
Nee, hij wil de intoleranten onder de buitenlanders aanpakken en geen nieuwe importeren. Dat heeft dus niks met het reduceren van pluriformiteit te maken, want hij delegitimeert geen enkele NL'se politieke stroming.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:20 schreef Boze_Appel het volgende:
Nee, hij wil gewoon van de buitenlanders af.
Hij wil de samenleving minder pluriform maken. Allemaal hetzelfde gedachtengoed wat hij bepaald.
En daarom heb jij het steeds over moslims in het algemeen? Neem iemand anders in de malingquote:Op zondag 28 januari 2007 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, hij wil de intoleranten onder de buitenlanders aanpakken en geen nieuwe importeren. Dat heeft dus niks met het reduceren van pluriformiteit te maken, want hij delegitimeert geen enkele NL'se politieke stroming.
Zo werkt het dus niet in Belgie. Er moeten regelmatig heel wat lokale afdelingen en fracties onder druk gezet worden om het VB te negeren.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:25 schreef SCH het volgende:
Dwingen? Als maar genoeg mensen hetzelfde vinden, dan is dat een volstrekt democratisch middel
Misschien moet jij eerst een keertje leren wat de islam nou precies betekend, wat moslims nou precies willen, en niet zo'n domme populist napraten over iets waar je overduidelijk compleet geen verstand van hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:23 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Willen homo's de vrijheid van moslims afnemen dan? Krijg niet de indruk. Moslims willen dat wel van jou en van mij.
Verbaggeringspoging. Het gaat hier om Wilders, niet om mij.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:27 schreef SCH het volgende:
En daarom heb jij het steeds over moslims in het algemeen? Neem iemand anders in de maling
Ik ben helemaal niet soft hoor. Ik wil ook helemaal geen brug bouwen met racisten.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Zo werkt het dus niet in Belgie. Er moeten regelmatig heel wat lokale afdelingen en fracties onder druk gezet worden om het VB te negeren.
Als je de politiek definitief wilt vergiftigen, moet je een cordon invoeren. Jij was toch zo voor bruggenbouwen en dat soort soft gelul?
quote:Op zondag 28 januari 2007 18:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Verbaggeringspoging. Het gaat hier om Wilders, niet om mij.
Nee, Wilders wil alleen maar bepaalde groepen verbieden om een geloofshuis te bouwen. Lekker pluriform ventje datquote:Op zondag 28 januari 2007 18:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, hij wil de intoleranten onder de buitenlanders aanpakken en geen nieuwe importeren. Dat heeft dus niks met het reduceren van pluriformiteit te maken, want hij delegitimeert geen enkele NL'se politieke stroming.
Wilders praat ook op die manier over moslims hoor.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Verbaggeringspoging. Het gaat hier om Wilders, niet om mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |