Oh.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:24 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb totaal níets van haar weg![]()
volgens mij had 't vooral (of deels?) met die jurk te maken ofzo.....
quote:oke. ik zal 't onthouden voor als ie op tv komt, want aan huren en downloaden enzo doe ik sowieso niet echt
Laat me. Ik voel me altijd zo...nietig en kwetsbaar en verliefd als ik naar babette knipoog.quote:
niet handig, want da's júist een enorme afknapperquote:Op maandag 29 januari 2007 14:41 schreef Bupatih het volgende:
Laat me. Ik voel me altijd zo...nietig en kwetsbaar en verliefd als ik naar babette knipoog.
Alsof ik écht naar je zou knipogen.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef babette21 het volgende:
[..]
niet handig, want da's júist een enorme afknapper
Frat pack is idd tofquote:Op maandag 29 januari 2007 14:32 schreef Bupatih het volgende:
http://www.the-frat-pack.com/
De hele gang is tof.
Die zijn samen inderdaad wel heel tof.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:14 schreef Bupatih het volgende:
En die vier zie je allemaal terug inZoolander
en in Starsky & Hutch.
Jullie allebei!quote:Op maandag 29 januari 2007 16:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je hebt het topic wel vakkundig om zeep geholpen.
Of Will Ferrell die haast in elke film hysterisch loopt te schreeuwen:quote:Op maandag 29 januari 2007 16:38 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Die zijn samen inderdaad wel heel tof.
In Zoolander vind ik Owen ook gaaf![]()
Maar Steve Carell vind ik als acteur geweldig dankzij The Office![]()
Ik moet nog steeds Starsky & Hutch zien, al was het maar omdat er eenevil mimespeler
in zit.
![]()
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:17 schreef Lynx666 het volgende:
Will Ferrell moet een nekschot krijgen. Als er iemand niet grappig is.
quote:Op maandag 29 januari 2007 17:10 schreef Bupatih het volgende:
Hoi zeggen moet gewoon afgeschaft worden.
Oh, hihi! Helemaal overheengelezenquote:
Nee johquote:Op maandag 29 januari 2007 18:29 schreef Svensational het volgende:
Jullie probeerden vast een grapje te maken..
Haha.
Omdat dat de achtste zonde is, die lang vergeten en verdrongen is.quote:Op maandag 29 januari 2007 18:35 schreef PeRi het volgende:
En je zou geen hoi mogen zeggen, omdat?
hoiquote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Svensational het volgende:
Omdat het zo nietszeggend is.
Will Ferell is briljant!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:17 schreef Lynx666 het volgende:
Will Ferrell moet een nekschot krijgen. Als er iemand niet grappig is.
Das fijn. Ik wilde eigenlijk gewoon helemaal niks zeggen, maar toen moest ik denken aan babette op de meet die zei dat ze dat stom vond. Svensational is al door de shredder gehaald.quote:
in welk zinsverband zei ik dat?? (en na hoeveel rosé??)quote:Op maandag 29 januari 2007 21:37 schreef Sventastic het volgende:
Das fijn. Ik wilde eigenlijk gewoon helemaal niks zeggen, maar toen moest ik denken aan babette op de meet die zei dat ze dat stom vond. Svensational is al door de shredder gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |