Nee hoor, grapje.. we vertrekken ook rond 9 uur en zo. We moeten namelijk naar Alkmaarquote:Op zondag 28 januari 2007 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jamaar... 8 uur?? Op zondag?? Ik dacht dat het pas 10 uur begon.
Alkmaar?? Oh.. naja ok, binnenkort maar een datum prikken dan. Oh en ook voor James Bond nog!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor, grapje.. we vertrekken ook rond 9 uur en zo. We moeten namelijk naar Alkmaar.
Mwah.. ik ga morgen na mijn tentamen al heen. Dus als je in de buurt bent om 17:15quote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alkmaar?? Oh.. naja ok, binnenkort maar een datum prikken dan. Oh en ook voor James Bond nog!
Daar heb ik gek genoeg meer zin in
Uhm... tot hoe laat duurt ie dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. ik ga morgen na mijn tentamen al heen. Dus als je in de buurt bent om 17:15.
Dat red je nietquote:Op zondag 28 januari 2007 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm... tot hoe laat duurt ie dan?Wij hebben om 8 uur een afspraak.
Ok is goedquote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat red je niet. Gaan we een ander keertje wel saampjes met zijn 3en
.
Ik hoor het wel wanneer jullie kunnen.
Welnee, morgen wordt pas 8e keerquote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Bupatih het volgende:
En dan gaat Dizer James Bond kijken voor de veertiende keer?
Top, ik hoor het wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok is goed
Als je hem nog niet zat bent, anders gaan we naar een andere film
En dat op de dag des Heres! Foei!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi.
S en ik hebben net geshopt.... We hebben elke winkel gehad in Amsterdam
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi.
S en ik hebben net geshopt.... We hebben elke winkel gehad in Amsterdam
.
Denk je aan de arme kindjes waar je het net nog geėmotioneerd over had?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef Dizer het volgende:
P.S. gister met FTR meet bij Do Brasil gegeten. Ik heb twee keer een coktail gedronken
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Top, ik hoor het wel.
P.S. gister met FTR meet bij Do Brasil gegeten. Ik heb twee keer een coktail gedronken
.
Denkt Dada niet altijd leuk te zijn? Ook buiten PM?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Dada die mij net een PM stuurt en denkt leuk te zijn!
"Toen de kat mij krabte"quote:Op zondag 28 januari 2007 23:27 schreef Bupatih het volgende:
* HAAL HEM NU BINNEN! VRIENDENPRIJSJE! 0 EURO! WEES ER SNEL BIJ, WANT OP = OP
[[url=http://www.kurtsfilme.de/fileadmin/kurtsfilme/images/050328_download-button.gif]afbeelding][/url]
Gedichten, gedachten en gedrochten uit 3 jaar Bupatih.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |