Nee hoor, grapje.. we vertrekken ook rond 9 uur en zo. We moeten namelijk naar Alkmaarquote:Op zondag 28 januari 2007 21:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jamaar... 8 uur?? Op zondag?? Ik dacht dat het pas 10 uur begon.
Alkmaar?? Oh.. naja ok, binnenkort maar een datum prikken dan. Oh en ook voor James Bond nog!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:25 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nee hoor, grapje.. we vertrekken ook rond 9 uur en zo. We moeten namelijk naar Alkmaar.
Mwah.. ik ga morgen na mijn tentamen al heen. Dus als je in de buurt bent om 17:15quote:Op zondag 28 januari 2007 21:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Alkmaar?? Oh.. naja ok, binnenkort maar een datum prikken dan. Oh en ook voor James Bond nog!
Daar heb ik gek genoeg meer zin in
Uhm... tot hoe laat duurt ie dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mwah.. ik ga morgen na mijn tentamen al heen. Dus als je in de buurt bent om 17:15.
Dat red je nietquote:Op zondag 28 januari 2007 21:36 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Uhm... tot hoe laat duurt ie dan?Wij hebben om 8 uur een afspraak.
Ok is goedquote:Op zondag 28 januari 2007 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat red je niet. Gaan we een ander keertje wel saampjes met zijn 3en
.
Ik hoor het wel wanneer jullie kunnen.
Welnee, morgen wordt pas 8e keerquote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef Bupatih het volgende:
En dan gaat Dizer James Bond kijken voor de veertiende keer?
Top, ik hoor het wel.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok is goed
Als je hem nog niet zat bent, anders gaan we naar een andere film
En dat op de dag des Heres! Foei!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi.
S en ik hebben net geshopt.... We hebben elke winkel gehad in Amsterdam
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:23 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hoi.
S en ik hebben net geshopt.... We hebben elke winkel gehad in Amsterdam
.
Denk je aan de arme kindjes waar je het net nog geëmotioneerd over had?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef Dizer het volgende:
P.S. gister met FTR meet bij Do Brasil gegeten. Ik heb twee keer een coktail gedronken
.
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Top, ik hoor het wel.
P.S. gister met FTR meet bij Do Brasil gegeten. Ik heb twee keer een coktail gedronken
.
Denkt Dada niet altijd leuk te zijn? Ook buiten PM?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:55 schreef Dizer het volgende:
Dada die mij net een PM stuurt en denkt leuk te zijn!
"Toen de kat mij krabte"quote:Op zondag 28 januari 2007 23:27 schreef Bupatih het volgende:
* HAAL HEM NU BINNEN! VRIENDENPRIJSJE! 0 EURO! WEES ER SNEL BIJ, WANT OP = OP
[[url=http://www.kurtsfilme.de/fileadmin/kurtsfilme/images/050328_download-button.gif]afbeelding][/url]
Gedichten, gedachten en gedrochten uit 3 jaar Bupatih.
Je lacht. In mijn voordeel of nadeel? Want ik vind dat echt dus een vraagstuk, hoe krabben vervoegd wordt.quote:
Ik lachte, omdat ik schrok. Schrikte. Schrikde. Je weet wel, dat ene.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:32 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je lacht. In mijn voordeel of nadeel? Want ik vind dat echt dus een vraagstuk, hoe krabben vervoegd wordt.
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Wat nou? Krabte is goed. Geloof ik.
quote:Taaltip: 'dichtgeslibd'
De verleden tijd van Nederlandse (zwakke) werkwoorden wordt soms met een d en soms met een t gevormd. Meestal gaat dat automatisch goed, maar bij een klein aantal werkwoorden wordt vaak getwijfeld.
Een paar beroemde gevallen zijn 'dichtslibben' ('slibde dicht - dichtgeslibd', niet: 'slibte dicht - dichtgeslibt') en 'krabben' ('krabde - gekrabd', niet: 'krabte - gekrabt'). De verwarring ontstaat daar doordat de b in de meeste vormen van het werkwoord als een p klinkt.
Maar de b zit toch niet in 't kofschip. Of ben ik nu gewoon fout aan het denken?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:32 schreef Bupatih het volgende:
Wat nou? Krabte is goed. Geloof ik.
Pfff.quote:2. Taaltip: 'dichtgeslibd' De verleden tijd van Nederlandse (zwakke) werkwoorden wordt soms met een d en soms met een t gevormd. Meestal gaat dat automatisch goed, maar bij een klein aantal werkwoorden wordt vaak getwijfeld. Een paar beroemde gevallen zijn 'dichtslibben' ('slibde dicht - dichtgeslibd', niet: 'slibte dicht - dichtgeslibt') en 'krabben' ('krabde - gekrabd', niet: 'krabte - gekrabt'). De verwarring ontstaat daar doordat de b in de meeste vormen van het werkwoord als een p klinkt.
Smoesjes achterafquote:Op zondag 28 januari 2007 23:34 schreef Bupatih het volgende:
Dat gedicht had ik overigens gemaakt toen ik hoorde dat ik over mocht van groep drie naar vier.
Dat je het even weet...om het in de juiste context te plaatsen. En zo.
Nu kan ik gerust gaan slapenquote:Op zondag 28 januari 2007 23:35 schreef Svensational het volgende:
Zulks een historisch moment! Dyslect Erik verbetert taaldeskundige Bupatih! Het mag wel in de krant! Bij voorkeur morgen, de Sp!ts ofzo
!
Zien jullie hoe ik mezelf hier bespot -maar dat dan eigenlijk ook weer meteen van de hand doe, omdat ik het post?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Lullig, hoor. Om me te pakken op een miniscuul foutje.
't Is meer voor het nageslacht.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, en nu net doen of ik het fout gezien heb, maar ik weet wel beter.
Maar ik heb wél nog even de aandacht gevestigd op het feit dat je morgen in de krant komtquote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Nu maak je een grapje toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Die heb ik even opgeslagen.quote:Op zondag 28 januari 2007 23:37 schreef Bupatih het volgende:
Dat heet nou Bupa-humorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |