wie is hier nou sneu ? als iemand het is dan bent jij het welquote:Op dinsdag 30 januari 2007 19:44 schreef NMGN23 het volgende:
[..]
O nee, je overtreft jezelf weer met de zielige reacties... O mij god, wat ben jij sneu![]()
Sorry.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Oh mijn god..
Zullen we proberen deze laatste pagina paupervrij te houden?
waarom reageer jij hier danquote:Op dinsdag 30 januari 2007 20:26 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Oh mijn god..
Zullen we proberen deze laatste pagina paupervrij te houden?
Ja, en verstandig was ik al, kan je na gaan...quote:
ja mij ookquote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:02 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
Ja, en verstandig was ik al, kan je na gaan...
Nee, niemand van ons heeft kaarten gekocht, terwijl iedereen voorheen altijd wel zin had in deze wedstrijd.
En dat kinderachtige gelul hier op internet komt me al helemaal de strot uit.
Hou je muil, Vitesse is beter en staat boven Nek!quote:
Evenveel punten en wij hebben van jullie gewonnen, dus stil.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:50 schreef F.O.N.S. het volgende:
[..]
Hou je muil, Vitesse is beter en staat boven Nek!
Wij winnen Zondag weer van jullie , dan mag jij stil zijn.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:54 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Evenveel punten en wij hebben van jullie gewonnen, dus stil.
We staan na alle resultaten te hebben meegerekend (dus ook het enige onderlinge duel) inderdaad op even veel punten, maar als dat het geval is kijkt men altijd naar het doelsaldo. Het doelsaldo van Vitesse is beter dan dat van Nek dus daarom staat Vitesse boven Nek. Als dit aan het einde van het seizoen nog steeds zo is, neemt Vitesse deel aan de playoffs voor UEFA-Cup voetbal en mag Nek proberen de Intertoto te halen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:54 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Evenveel punten en wij hebben van jullie gewonnen, dus stil.
Welk metrisch stelsel gebuik jij?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 23:12 schreef Domenica het volgende:
[..]
Pfff we zitten al op pagina 11 en de oneliners zijn nog steeds niet op![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |