Hij kan wel rappen.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:14 schreef Mr.Mills het volgende:
Babel is ook drama trouwens, kan niet eens bal controleren
radio1quote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef RijstNatie het volgende:
waar kan ik luisteren?
planet.nlquote:stream?
Ajax' heilige shirtquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef denthemen het volgende:
GODVERDOMME WEER MADURO, OPHOEREN ALS JE NIET VOOR ONS HEILIGE SHIRT WILT KNOKKEN, KUTTEKOP
Kanuquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Huntelaar voor 25 verkopen en 1ervaren spits halen + een lekkere sub
maar goed dat we net Davids hebben gehaaldquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef denthemen het volgende:
GODVERDOMME WEER MADURO, OPHOEREN ALS JE NIET VOOR ONS HEILIGE SHIRT WILT KNOKKEN, KUTTEKOP
= Davidsquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef denthemen het volgende:
Niet overdrijven.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:11 schreef Jnk18 het volgende:
pff als ajax zo speelt word het volgende week nog verliezen van feyenoord :/
Plaatje?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:13 schreef BigFire het volgende: in de Arena is het 2 vingers in de neus..
En jij bent supporter?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Dat ze maar eens gozers met ballen gaan halen ipv al die mooiweervoetballers... Begin is er met Davids... nu de rest nogquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Huntelaar staat de hele tijd aan de buitenkant, terwijl Babel in de spits looptquote:Op zondag 28 januari 2007 15:17 schreef Cyberia18 het volgende:
Huntelaar verkeerd nu in een crisis, Ajax mag wat mij betreft wel een echte killer halen
Sterkte van de tegenstander hèquote:Op zondag 28 januari 2007 15:17 schreef Eilanden het volgende:
Ajax nu en vorige week is wel een verschil zeg...
Idd, oprotten met Maduro!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:17 schreef BigFire het volgende:
Maduro in de fout bij beide goals. dat hij speelt is de fout van HTC. zonde
wat heeft dat met supporter te maken? ik vind hem waardeloosquote:Op zondag 28 januari 2007 15:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
En jij bent supporter?
Als Huntelaar nu drama is, zou een andere club hem dan überhaupt voor 25 miljoen kopen?
quote:
Idd. Groningen nu en vorige week ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:17 schreef Eilanden het volgende:
NIet zo'n klein beetje ook..quote:Op zondag 28 januari 2007 15:17 schreef Eilanden het volgende:
Als supporter lijkt het me dat je je eigen spelers steunt, ook al spelen ze eens een keertje kut.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:18 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
wat heeft dat met supporter te maken?
Hebben jullie "ons" liedje maar gelijk overgenomen?quote:
Mwa, maar Rosenberg had wel beter gespeeld als Babelquote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Ordinair het volgende:
Huntelaar moesten ze verkopen ipv Rosenberg!
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Ordinair het volgende:
Lat staat te laagquote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef toma het volgende:
[..]
dan heeft de lat cocu niet hard genoeg geraakt![]()
Groningen speelt nog niet eens echt goed .. het is met name hard werken en fel op de tegenstander/balquote:
hebben jullie dan al copyright kosten betaald aan Milka?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Hebben jullie "ons" liedje maar gelijk overgenomen?
zit wat in ja.. maja voor mijn gevoel mogen ze der echt een paar wegdoen.. maja goed mss dat de vorm terug komt..quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als supporter lijkt het me dat je je eigen spelers steunt, ook al spelen ze eens een keertje kut.
hou die rustquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef denthemen het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Ordinair het volgende:
Ja, hehe nee ik denk die verzinnen zelf wel iets anders maar niet dusquote:Op zondag 28 januari 2007 15:20 schreef BigFire het volgende:
[..]
hebben jullie dan al copyright kosten betaald aan Milka?
nee, want het is nog niet/nooit gezongen bij onsquote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
De helft van de Ajax steuners in dit topic zijn geen supportersquote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef RayMania het volgende:
[..]
Als supporter lijkt het me dat je je eigen spelers steunt, ook al spelen ze eens een keertje kut.
Zat dat dan niet bij de transfer inbegrepen?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:19 schreef Superheld het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |