En andere quotes waarin ze zeiden dat het de "rawness" van SA zou krijgen, en de "experience" van AWITC.quote:"I think our new stuff is going to be a lot less textured than the last record. I think the third studio incarnation of Bloc is going to be a bit like the rawer earlier Bloc, but with experience."
Mee oneens.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:56 schreef whosvegas het volgende:
Bovenstaande video is iid niks
Silent Alarm was echt super goed, A weekend... wat minder, maar ook nog te pruimen
Heel vaak zie je bij bands die met een super goede eerste cd komen, dat ze het niveau van hun eerste cd niet kunnen handhaven. Ik vrees dat dat ook voor Bloc Party geldt (A weekend... was toch beduidend minder als Silent Alarm).
De meeste bandjes die nooit meer tot het niveau van de eerste komen zijn ook meestal dezelfde bandjes die krampachtig blijven proberen om de eerste plaat te kopiëren. Bloc Party doet dat juist bewust niet, maar kiezen duidelijk voor een nieuwe koers met elke nieuwe release.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:56 schreef whosvegas het volgende:
Bovenstaande video is iid niks
Silent Alarm was echt super goed, A weekend... wat minder, maar ook nog te pruimen
Heel vaak zie je bij bands die met een super goede eerste cd komen, dat ze het niveau van hun eerste cd niet kunnen handhaven. Ik vrees dat dat ook voor Bloc Party geldt (A weekend... was toch beduidend minder als Silent Alarm).
Kan niet wachten!!quote:Bloc Party Announce 'Intimacy'
Hello there!
Today we hosted our very first live webchat on our site. If you were there you'll know it got pretty messy (well, busy at least).
We announced our third album, 'Intimacy' which is available to pre-order now. If you pre-order the album now, you'll get the digital version of the album THIS Thursday (21 August), and the CD on the 27th of October with new tracks.
You can order the album from our shop now.
The tracklist for the album is:
01. Ares
02. Mercury
03. Halo
04. Biko
05. Trojan Horse
06. Signs
07. One Month Off
08. Zephyrus
09. Better Than Heaven
10. Ion Square
That's all for now.
Bloc Party
Op het eerste gehoor niet zo fijn, maar dat is meestal bij Bloc Party - je moet de liedjes vaker horen om ze volledig te kunnen appreciëren. Dit B-kantje toont wel aan dat ze nóg meer met keyboard en synths gaan werken, opzich heel erg progressief natuurlijk. Maar ik ben bang voor de reacties van critici/journalisten en het grote publiek, die gaan dit waarschijnlijk niet pikken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:24 schreef Haunter het volgende:
Deze donderdag alrelaxt!
Iemand de b-side van Mercury gehoord btw?
10 nummers dus, ben ze nu aan het beluisteren.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef Horloge het volgende:
[..]
Op het eerste gehoor niet zo fijn, maar dat is meestal bij Bloc Party - je moet de liedjes vaker horen om ze volledig te kunnen appreciëren. Dit B-kantje toont wel aan dat ze nóg meer met keyboard en synths gaan werken, opzich heel erg progressief natuurlijk. Maar ik ben bang voor de reacties van critici/journalisten en het grote publiek, die gaan dit waarschijnlijk niet pikken.
Overigens komen er overmorgen maar een aantal nummers als download beschikbaar, de rest van het album moet dus nog uitkomen. Ik hoop dat er dan ook een minder legale versie ook in omloop komt, want het fysieke album ga ik sowieso kopen dus zou het zonde zijn om nu 5 pond te betalen voor een paar MP3'tjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |