Dat kreeg ik dus, en ik weet niet wie het wasquote:Hoi Heinz,
De vraag die je had gesteld op liefde.leerlingen.com is beantwoord door 1 van
onze liefdemoderators.
Je kunt het antwoord vinden door op deze link te klikken:
http://liefde.leerlingen.com/vraaghet/?keuze=vragenlijst&antwoord_id=107017
Met vriendelijke groet,
Michael
Beheerder
liefde.leerlingen.com
Je staat zeker ook bij A v/d B in z'n Outlook??quote:Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef De_Ananas het volgende:
Mensen die jouw mailadress bij 1 of andere kut site gebruiken![]()
[..]
Dat kreeg ik dus, en ik weet niet wie het was![]()
Ik ben dat niet, ik krijg dat opeens in mijn mailboxquote:Op zondag 28 januari 2007 14:36 schreef Dennisch het volgende:
[..]
Ook bij Martijn!!!!![]()
En heb jij echt zo'n klein piemeltje? 7 cm?
Nee precies Knipoogquote:Op zondag 28 januari 2007 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben dat niet, ik krijg dat opeens in mijn mailbox![]()
En dus post je het maar op Fok!? Je weet dat dat niet goed is voor je geloofwaardigheidquote:Op zondag 28 januari 2007 14:37 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben dat niet, ik krijg dat opeens in mijn mailbox![]()
Klaagbaak?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En dus post je het maar op Fok!? Je weet dat dat niet goed is voor je geloofwaardigheid?
En gelukkig ook geen handtastelijke oom.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Klaagbaak?
Humor heb je in ieder geval niet
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:42 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En gelukkig ook geen handtastelijke oom.
Heb ik nietquote:Op zondag 28 januari 2007 15:11 schreef Quara het volgende:
Moet je ook niet het e-mail adres 'leukejongen_14@hotmail.com' hebben...
Nee, ik ben 18quote:Op zondag 28 januari 2007 15:26 schreef Locusta het volgende:
En je hebt de laatste tijd niet bij een van je vrienden een soortgelijke grap uitgehaald??
Garfield dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 16:42 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En mijn achternaam is Ketchup![]()
Nee
Mastruberenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:51 schreef Mr.Chippie het volgende:
OMG wat een site![]()
Hallo, gisteren werd ik een beetje opgewonden van zon clip op tmf dus wilde ik mastruberen. de vorige x had ik mezelf afgetrokken en dit vond ik een beetje saai dus heb ik nu onze kat gevangen en geprobeerd mijn piemel erin te stoppen. het lukte wel een beetje, maar na een tijdje rende de kat hard weg omdat het pijn deed.
Nu ben ik alleen bang dat ik een soa heb omdat ik het zonder condoom heb gedaan. ik heb gezocht op internet maar kon nergens iets vinden of je een soa kan krijgen van sex met een kat.
Kunnen jullie mij helpen, want ik durf dit ook niet aan de dokter uit te leggen en aan mijn ouders.
Rudolph.
P.s. sorry als ik de vraag per ongeluk vaker heb verstuurd mijn computer deed raar toen ik op verstuur drukte.
![]()
En dat die probeert de kat te neuken vind je normaal?quote:
Omg!quote:Op zondag 28 januari 2007 22:51 schreef Mr.Chippie het volgende:
OMG wat een site![]()
Hallo, gisteren werd ik een beetje opgewonden van zon clip op tmf dus wilde ik mastruberen. de vorige x had ik mezelf afgetrokken en dit vond ik een beetje saai dus heb ik nu onze kat gevangen en geprobeerd mijn piemel erin te stoppen. het lukte wel een beetje, maar na een tijdje rende de kat hard weg omdat het pijn deed.
Nu ben ik alleen bang dat ik een soa heb omdat ik het zonder condoom heb gedaan. ik heb gezocht op internet maar kon nergens iets vinden of je een soa kan krijgen van sex met een kat.
Kunnen jullie mij helpen, want ik durf dit ook niet aan de dokter uit te leggen en aan mijn ouders.
Rudolph.
P.s. sorry als ik de vraag per ongeluk vaker heb verstuurd mijn computer deed raar toen ik op verstuur drukte.
![]()
Nog triester!quote:Op maandag 29 januari 2007 17:16 schreef ouderejongere het volgende:
Ik durf te wedden dat veel gebruikers geen tiener zijn, maar gefrustreerde oude mannetjes die hun jeugdfantasieën daar posten.
Whehehequote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:46 schreef BrauN het volgende:
Schitterend verhaal.
Had je me dat niet eerder kunnen vertellen, Ananas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |