Eerder die kutregering. Owjah had ook nogeens geen vuurquote:
komt door 't CDA!quote:Op zondag 28 januari 2007 02:01 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Eerder die kutregering. Owjah had ook nogeens geen vuurGelukkig lopen hier aardige mensen over straat.
Regering ? Die hebben daar echt geen invloed op hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 02:01 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Eerder die kutregering. Owjah had ook nogeens geen vuurGelukkig lopen hier aardige mensen over straat.
Belasting?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Regering ? Die hebben daar echt geen invloed op hoor![]()
Belasting op wiet ?quote:
Moet je eens in Hoorn komen halen bij 't Keteltje , dan schrik je je eigen helemaal de tering van de gemiddelde prijzen...quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats. Ik koop dus een lekker supermixkost die 4,50. Mijn klacht is dus: Waarom is wiet zo kankerduur geworden?
.
omdat wiet gedoogt wordt en het niet legaal is?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:08 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Op alcohol en sigaretten enzo ook. Waarom niet op wiet dan?
Bronquote:Coffeeshops en belasting
Coffeeshophouders dienen over de bij de handel in softdrugs behaalde winst Inkomstenbelasting/Premie volksverzekeringen af te dragen. De winst bestaat uit de verkopen van softdrugs minus de inkopen van softdrugs en daarbij behorende bedrijfskosten.
Over de omzet van softdrugs zijn coffeeshophouders geen Omzetbelasting (beter bekend als BTW) verschuldigd. Over binnen de gehele Europese Unie absoluut verboden zaken (vals geld en drugs) is de heffing van BTW namelijk niet toegestaan.
Indien een coffeeshophouder de gedoogcriteria overschrijdt kan hij wegens overtreding van de Opiumwet worden veroordeeld. Indien de overtreding een misdrijf betreft (> 30 gram) komen de kosten die verband houden met het misdrijf niet voor aftrek in aanmerking. Een voorbeeld. Indien bij een coffeeshophouder een voorraad van 1 kilo softdrugs wordt aangetroffen en hij hiervoor wordt veroordeeld (of een schikking met de Officier van Justitie treft), kan de belastingdienst de inkoopkosten van deze kilo softdrugs bij de winst optellen. Deze mogelijkheid bestaat sedert 1 januari 1997 in de Wet op de Inkomstenbelasting.
7,80 voor een gram Shivaquote:Op zondag 28 januari 2007 07:30 schreef Soepoog het volgende:
[..]
Moet je eens in Hoorn komen halen bij 't Keteltje , dan schrik je je eigen helemaal de tering van de gemiddelde prijzen...
Daar is die 4,50 van jou niks bij![]()
hier 3euro maar die zijn aardig goedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:37 schreef Snever het volgende:
Een voorgedraaide is hier op z'n goedkoopst ¤ 2,50
jij gaat naar de shop om geneukt te worden?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats.
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:55 schreef benchMarc het volgende:
Kun je ook al batsen in de coffeeshop voor 4,50?
1: Door de ongeloofelijke kutzomer voor binnenkwekers(zoldertemperatuur 40-50 graden) waardoor elke plant levend verbrandde.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats. Ik koop dus een lekker supermixkost die 4,50. Mijn klacht is dus: Waarom is wiet zo kankerduur geworden?
.
Dan is het nog teringduurquote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
Leer zelf draaien!
Ik dacht al dat het alleen zo duur was in de shop waar ik kom.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
1: Door de ongeloofelijke kutzomer voor binnenkwekers(zoldertemperatuur 40-50 graden) waardoor elke plant levend verbrandde.
2: Doordat mega veel hennep plantages voortijdig door de wouten ondekt worden. Komt ook door de "M" kliklijn![]()
3: Door de kliklijn e.d. moet er steeds betere verstopte kweekhokken komen. Die zijn duurder.
4: Door die 3 factoren word het steeds duurder. Ik betaal bij mijn vaste shop tegenwoordig 11 euro voor een gram supersilverhaze, de goedkoopste wiet is daar btw 7 euro p/g.
CDA-PVDA-CU, maak die shit nou gewoon legaal, bespaart jullie en ons een hoop moeite.
Die hele anti-wiet kruistocht zit me trouwens ook tot bij de haan van de kerktoren.![]()
Oh.quote:
Inderdaad, ik ben de laatste tijd ook meer hasj gaan roken.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, ik rook zelf geen wiet want daar krijg ik hooikoortsverschijnselen van. Maar polm en maroc gold zijn naar mijn weten niet in prijs gestegen.
Nieuwe speltip: Stap over op polm of maroc!
Ooit Hasj puur gerookt of een hasj brownie/muffin op?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
Je merkt fucking weinig van hasj... wiet ftw
ik word er kut moe vanquote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kan zelf draaien.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
Leer zelf draaien!
wacht maar.. nieuwe formatie enzoquote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
.
Ik word altijd ape moe van wiet juist.quote:
iddquote:Op zondag 28 januari 2007 11:23 schreef Syd het volgende:
4,50 is inderdaad niks, hier betaal je voor een gram in shop 7euro!!
ja legaliseren die zooi, volgens mij zitten er ook vaak chemische dingen in de wietquote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef Spacehamster het volgende:
Als het nou ff gelegaliseerd zou worden he....
Dan wordt het misschien goedkoper.
Dan komt er hopelijk een keurmerk voor goeie biowiet zonder vieze gifstoffen.
Dan komt de teelt meer in handen van normalere betrouwbaardere mensen die planten echt serieus nemen ipv voortdurend eurotekens in de ogen te hebben en de planten opstressen.
Dan kan er ook weer fatsoenlijke buitenwiet verkocht worden die veel lekkerder wegrookt dan die zware shit van tegenwoordig.
Dan kunnen we wat makkelijker onze eigen plantjes kweken wat uiteindelijk veel lekkerder smaakt dan gekochte wiet.
Enzovoort..
En dan weer hele grammen in een joint gooien omdat je niet stoned word van de buitenwiet.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef Triptamine het volgende:
Ergens word je elke keer als je naar de shop gaat kankerhard anaal gepenetreerd.
*kan niet wachten op buitenkweek*
Dan heb jij nog nooit goede buitenwiet op.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En dan weer hele grammen in een joint gooien omdat je niet stoned word van de buitenwiet.![]()
Het kan mij niet duur genoeg worden, die vieze rotzooi stinkt enorm. En legalizeren moeten ze al helemaal niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
.
als t goeie wiet is, is dat tegenwoordig nog een redelijke prijs. hasj is niet zoveel in prijs omhoog gegaan. superpolm was indertijd (10 jaar terug) 10 gulden, en nu vaak 5 euro per gram. Goeie stonede wiet was toen 12-13 gulden. K2, superskunk e.d. altijd 10 gulden, nu:quote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
7,50 per gram hier. Voor silver haze dacht ik. Hasj weet ik niet, dat haal ik in R'dam
Betalen voor je eigen binnenkweek? Hoe fucking stoned moet je daarvoor zijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:19 schreef thunderice het volgende:
Ik betaal nu 10 euro voor 3 gram santa maria eigen binnenkweek en stoned dat je ervan wordt![]()
Kruidentuin, Nijmegen heeft goeie... 10 euro per gram... gewoon marokkaans geimporteerd maar topkwaliteit hasj in NL.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Farenji het volgende:
Wiet... ik hoef het niet meer. Die gore opgefokte Nederlandse zooi. En dan ook nog met tabak erin.
Pure hash FTW! Is ook veel goedkoper, want je gebruikt er veel minder van. En je wordt er niet zo tiefusduf van.
Alles in Amsterdam is overdreven duurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:03 schreef rival het volgende:
Ik was van de week naar de grasshopper gegaan....(amsterdam)
dat is echt een super-toeristenshop
Daar was de ww gewoon 11.75 per gram ofzo.... mafkezen
Crystal.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
Ja als je daar komt.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alles in Amsterdam is overdreven duur
Moet je maar geen drugs gebruikenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
.
en ik heb gisteren met koninginnedag bier gedronken, nu ben ik alcoholistquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je maar geen drugs gebruiken
Junk
Omdat je niet kan draaienquote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
.
Helemaal niet, je moet wel de goede shops kennen natuurlijkquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alles in Amsterdam is overdreven duur
Voor 1 voorgedraaide is dat best prijzig....maarja, moet je ook maar geen voorgedraaiden halen!quote:Op vrijdag 1 mei 2009 09:17 schreef Jimbo het volgende:
4.50
mensen die janksmoelen om 4 fucking 50 !! dudewat voor pauper ben je
voorgedraaidequote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:14 schreef Glennz het volgende:
Ik ging gister een eergister, en de dag daarvoor wiet halen in Leeuwarden. Daar heb je 3 voorgedraaide voor ¤5,-. En daar word je goed skaff van jonge, dat zeg ik je.![]()
Ja, boeiend. Normaal doe ik dat niet. Maar voor die prijs.. dan heb ik zoiets van; fuck it. Hoef ik ook niet te draaien. Normaliter ben ik daar toch te skaff voor.quote:
Speak Easy kon je vroeger 5 gram krijgen voor 20 euro, ben ik alleen lang niet meer geweest dus weet niet of dat nog steeds zo isquote:
Iddquote:
Bazaar ofzo?quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:03 schreef Sapstengel het volgende:
In Apeldoorn hebben ze goede shit. Ben daar vaak dus meestal haal ik daar. Santa Maria. Wel 8 euro per gram, maar op zondag is er 25% korting in de shop, dus dan gewoon een voorraadje inslaan
.
Haha dat is idd goed te doen. Chille sjop iddquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:11 schreef Sapstengel het volgende:
Ja de Bazar. Relaxte shop ook om te chillen. Zat er eerder vaak met een paar vrienden, die nu allemaal daar werken. Dus nu nog steeds chillen, alleen zij krijgen ervoor betaald
.
Dakota ken ik wel maar kom ik nooit. Voornamelijk 't Kunsje of Dreadlock/jetset.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Idd. Normaal ben ik niet zo'n shopchiller. In Enschede zit ik nooit in de shop omdat het of een gaar dubieus hok is, of het zit vol met uitkeringstrekkers die de hele dag maar jointjes roken.
Waar ga je in nijmegen naartoe dan? De Dakota? Da's de enige die ik ken eigenlijk daar.
quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
HAHAU JA IK KRIJG MN DRUGS ALTIJD VOOR 10 UEORO MEE ECHT GOEDKOOP MANGxD =P
Dat was ook in 2007 soepstengel..quote:Op vrijdag 1 mei 2009 19:22 schreef Sapstengel het volgende:
4,50 per gram? Da's nog best goedkoop. Of was het een voorgedraaide?
In Enschede is coffeeshop the Mix echt wel netjes hoor.quote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:15 schreef Sapstengel het volgende:
Idd. Normaal ben ik niet zo'n shopchiller. In Enschede zit ik nooit in de shop omdat het of een gaar dubieus hok is, of het zit vol met uitkeringstrekkers die de hele dag maar jointjes roken.
Waar ga je in nijmegen naartoe dan? De Dakota? Da's de enige die ik ken eigenlijk daar.
quote:Op zondag 28 januari 2007 08:00 schreef Peder het volgende:
prijs van je bats hangt direct aan de prijs van ruwe olie!
2 jaar geleden was het echt niet zo goedkoop hoor, toen betaalde je bij de gemiddelde shop ook al zo'n 6 euroquote:
Idd. Ik woon ook in Heerenveen. Ik haal altijd bij de wit. Daar is soms ook silver haze. Dat is zoo chillquote:Op vrijdag 1 mei 2009 20:36 schreef MaryyJane het volgende:
Hier in heerenveen kost het gemiddeld zon 7,50 per gram.
Maar in tijden dat ik beetje blut ben haal ik meestal hamsterw ierie en dat is maar 5 euro de gram![]()
Gelukkig heb ik nu een lekker zakje silver haze gehaald
Typisch Nederlands.... woont ie in het land waar de wiet zo'n beetje het goedkoopst is op deze planeet, en nog zeuren over de prijs.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
.
Ja ja, potrokende jodenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 22:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Typisch Nederlands.... woont ie in het land waar de wiet zo'n beetje het goedkoopst is op deze planeet, en nog zeuren over de prijs.
Is dat met die gast met het koffertje? Daar kun je nog wel relaxed zitten idd, de andere shops haal ik altijd en dan weer weg. Meestal Miami, want die is het dichtst bijquote:Op vrijdag 1 mei 2009 21:46 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
In Enschede is coffeeshop the Mix echt wel netjes hoor.Geen tuig en aardige bediening / personeel.
Ja dat is inderdaad die shop.quote:Op zaterdag 2 mei 2009 01:33 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is dat met die gast met het koffertje? Daar kun je nog wel relaxed zitten idd, de andere shops haal ik altijd en dan weer weg. Meestal Miami, want die is het dichtst bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 3 mei 2009 19:01 schreef Glennz het volgende:
Ik ga morgen naar Amsterdam. Welke shop raden jullie mij aan?Ik zat laatst in de Dampkring.. Heb me verder niet echt verdiept in de verschillende shops en 't moest een beetje centraal zijn maarja ik was in geen tijden zo stoned geweest van de Jack Herrier daar. De Amnesia doet 't ook goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat ziet eruit als een chille shop. En dat het centraal is, is ook handig.quote:Op zondag 3 mei 2009 19:28 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
Ik zat laatst in de Dampkring.. Heb me verder niet echt verdiept in de verschillende shops en 't moest een beetje centraal zijn maarja ik was in geen tijden zo stoned geweest van de Jack Herrier daar. De Amnesia doet 't ook goed
Ik ga morgen naar Amsterdam. Welke shop raden jullie mij aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede kamer is van dezelfde eigenaren als de Dampkring, alleen iets minder toeristisch en niet voor dikke mensenquote:Op vrijdag 1 mei 2009 18:26 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Speak Easy
Daar vlakbij had je zo'n Jamaicaanse shop
De Tweede kamer
Dan heb je nog de Boerejongens, Bluebird, Mellow Yellow, Ballonetje.. etc.
Voor de luie mensen die niet te ver willen lopen heb je de Central op 2 minuten van het station
Is maar een klein hutje van 2 bij 2 meter ofzo
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
Haha. Dan weet ik dus dat ik niet naar de Tweede kamer moet gaan.quote:Op zondag 3 mei 2009 20:09 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
[..]
Tweede kamer is van dezelfde eigenaren als de Dampkring, alleen iets minder toeristisch en niet voor dikke mensenIs maar een klein hutje van 2 bij 2 meter ofzo
Ik ga morgen naar Amsterdam. Welke shop raden jullie mij aan?feels goodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en in India betaal je een tientje voor 10 gram hasj ...quote:Op zondag 3 mei 2009 22:03 schreef EIKELKAAS het volgende:
4.5 is niet duur man, in finland betaal je 15 euro voor een gram normaal spul.
ja net zoals de kaas, chips en boontjesquote:Op maandag 4 mei 2009 00:30 schreef Pr0-n00b het volgende:
[..]
Ja en in India betaal je een tientje voor 10 gram hasj ...
Dat spul is de laatste tijd wel duurder geworden, in 2 jaar van 6 voor 1 g. naar bijna 8 euro de gram
Die zijn niet van 4/6 euro tot 6/11 euro de gram gegaanquote:Op maandag 4 mei 2009 00:40 schreef kutstudent_ het volgende:
[..]
ja net zoals de kaas, chips en boontjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |