Eerder die kutregering. Owjah had ook nogeens geen vuurquote:
komt door 't CDA!quote:Op zondag 28 januari 2007 02:01 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Eerder die kutregering. Owjah had ook nogeens geen vuurGelukkig lopen hier aardige mensen over straat.
Regering ? Die hebben daar echt geen invloed op hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 02:01 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Eerder die kutregering. Owjah had ook nogeens geen vuurGelukkig lopen hier aardige mensen over straat.
Belasting?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Regering ? Die hebben daar echt geen invloed op hoor![]()
Belasting op wiet ?quote:
Moet je eens in Hoorn komen halen bij 't Keteltje , dan schrik je je eigen helemaal de tering van de gemiddelde prijzen...quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats. Ik koop dus een lekker supermixkost die 4,50. Mijn klacht is dus: Waarom is wiet zo kankerduur geworden?
.
omdat wiet gedoogt wordt en het niet legaal is?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:08 schreef Robinho90 het volgende:
[..]
Op alcohol en sigaretten enzo ook. Waarom niet op wiet dan?
Bronquote:Coffeeshops en belasting
Coffeeshophouders dienen over de bij de handel in softdrugs behaalde winst Inkomstenbelasting/Premie volksverzekeringen af te dragen. De winst bestaat uit de verkopen van softdrugs minus de inkopen van softdrugs en daarbij behorende bedrijfskosten.
Over de omzet van softdrugs zijn coffeeshophouders geen Omzetbelasting (beter bekend als BTW) verschuldigd. Over binnen de gehele Europese Unie absoluut verboden zaken (vals geld en drugs) is de heffing van BTW namelijk niet toegestaan.
Indien een coffeeshophouder de gedoogcriteria overschrijdt kan hij wegens overtreding van de Opiumwet worden veroordeeld. Indien de overtreding een misdrijf betreft (> 30 gram) komen de kosten die verband houden met het misdrijf niet voor aftrek in aanmerking. Een voorbeeld. Indien bij een coffeeshophouder een voorraad van 1 kilo softdrugs wordt aangetroffen en hij hiervoor wordt veroordeeld (of een schikking met de Officier van Justitie treft), kan de belastingdienst de inkoopkosten van deze kilo softdrugs bij de winst optellen. Deze mogelijkheid bestaat sedert 1 januari 1997 in de Wet op de Inkomstenbelasting.
7,80 voor een gram Shivaquote:Op zondag 28 januari 2007 07:30 schreef Soepoog het volgende:
[..]
Moet je eens in Hoorn komen halen bij 't Keteltje , dan schrik je je eigen helemaal de tering van de gemiddelde prijzen...
Daar is die 4,50 van jou niks bij![]()
hier 3euro maar die zijn aardig goedquote:Op zondag 28 januari 2007 11:37 schreef Snever het volgende:
Een voorgedraaide is hier op z'n goedkoopst ¤ 2,50
jij gaat naar de shop om geneukt te worden?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats.
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:55 schreef benchMarc het volgende:
Kun je ook al batsen in de coffeeshop voor 4,50?
1: Door de ongeloofelijke kutzomer voor binnenkwekers(zoldertemperatuur 40-50 graden) waardoor elke plant levend verbrandde.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
Ik ging eigenlijk weer voor het eerst sinds maanden naar de coffeshop voor een lekkere bats. Ik koop dus een lekker supermixkost die 4,50. Mijn klacht is dus: Waarom is wiet zo kankerduur geworden?
.
Dan is het nog teringduurquote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
Leer zelf draaien!
Ik dacht al dat het alleen zo duur was in de shop waar ik kom.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
1: Door de ongeloofelijke kutzomer voor binnenkwekers(zoldertemperatuur 40-50 graden) waardoor elke plant levend verbrandde.
2: Doordat mega veel hennep plantages voortijdig door de wouten ondekt worden. Komt ook door de "M" kliklijn![]()
3: Door de kliklijn e.d. moet er steeds betere verstopte kweekhokken komen. Die zijn duurder.
4: Door die 3 factoren word het steeds duurder. Ik betaal bij mijn vaste shop tegenwoordig 11 euro voor een gram supersilverhaze, de goedkoopste wiet is daar btw 7 euro p/g.
CDA-PVDA-CU, maak die shit nou gewoon legaal, bespaart jullie en ons een hoop moeite.
Die hele anti-wiet kruistocht zit me trouwens ook tot bij de haan van de kerktoren.![]()
Oh.quote:
Inderdaad, ik ben de laatste tijd ook meer hasj gaan roken.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, ik rook zelf geen wiet want daar krijg ik hooikoortsverschijnselen van. Maar polm en maroc gold zijn naar mijn weten niet in prijs gestegen.
Nieuwe speltip: Stap over op polm of maroc!
Ooit Hasj puur gerookt of een hasj brownie/muffin op?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
Je merkt fucking weinig van hasj... wiet ftw
ik word er kut moe vanquote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
Ik kan zelf draaien.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:12 schreef Copycat het volgende:
Leer zelf draaien!
wacht maar.. nieuwe formatie enzoquote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
.
Ik word altijd ape moe van wiet juist.quote:
iddquote:Op zondag 28 januari 2007 11:23 schreef Syd het volgende:
4,50 is inderdaad niks, hier betaal je voor een gram in shop 7euro!!
ja legaliseren die zooi, volgens mij zitten er ook vaak chemische dingen in de wietquote:Op maandag 29 januari 2007 15:16 schreef Spacehamster het volgende:
Als het nou ff gelegaliseerd zou worden he....
Dan wordt het misschien goedkoper.
Dan komt er hopelijk een keurmerk voor goeie biowiet zonder vieze gifstoffen.
Dan komt de teelt meer in handen van normalere betrouwbaardere mensen die planten echt serieus nemen ipv voortdurend eurotekens in de ogen te hebben en de planten opstressen.
Dan kan er ook weer fatsoenlijke buitenwiet verkocht worden die veel lekkerder wegrookt dan die zware shit van tegenwoordig.
Dan kunnen we wat makkelijker onze eigen plantjes kweken wat uiteindelijk veel lekkerder smaakt dan gekochte wiet.
Enzovoort..
En dan weer hele grammen in een joint gooien omdat je niet stoned word van de buitenwiet.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:29 schreef Triptamine het volgende:
Ergens word je elke keer als je naar de shop gaat kankerhard anaal gepenetreerd.
*kan niet wachten op buitenkweek*
Dan heb jij nog nooit goede buitenwiet op.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:19 schreef MrSASO het volgende:
[..]
En dan weer hele grammen in een joint gooien omdat je niet stoned word van de buitenwiet.![]()
Het kan mij niet duur genoeg worden, die vieze rotzooi stinkt enorm. En legalizeren moeten ze al helemaal niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:58 schreef Robinho90 het volgende:
.
als t goeie wiet is, is dat tegenwoordig nog een redelijke prijs. hasj is niet zoveel in prijs omhoog gegaan. superpolm was indertijd (10 jaar terug) 10 gulden, en nu vaak 5 euro per gram. Goeie stonede wiet was toen 12-13 gulden. K2, superskunk e.d. altijd 10 gulden, nu:quote:Op donderdag 30 april 2009 14:02 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
7,50 per gram hier. Voor silver haze dacht ik. Hasj weet ik niet, dat haal ik in R'dam
Betalen voor je eigen binnenkweek? Hoe fucking stoned moet je daarvoor zijn?quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:19 schreef thunderice het volgende:
Ik betaal nu 10 euro voor 3 gram santa maria eigen binnenkweek en stoned dat je ervan wordt![]()
Kruidentuin, Nijmegen heeft goeie... 10 euro per gram... gewoon marokkaans geimporteerd maar topkwaliteit hasj in NL.quote:Op donderdag 30 april 2009 14:57 schreef Farenji het volgende:
Wiet... ik hoef het niet meer. Die gore opgefokte Nederlandse zooi. En dan ook nog met tabak erin.
Pure hash FTW! Is ook veel goedkoper, want je gebruikt er veel minder van. En je wordt er niet zo tiefusduf van.
Alles in Amsterdam is overdreven duurquote:Op vrijdag 1 mei 2009 08:03 schreef rival het volgende:
Ik was van de week naar de grasshopper gegaan....(amsterdam)
dat is echt een super-toeristenshop
Daar was de ww gewoon 11.75 per gram ofzo.... mafkezen
Crystal.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:21 schreef TheSorrow het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |