Zo ongeveerquote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn Nena en Brian nu eindelijk van bil gegaan?
Bijlage:quote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef Wireless het volgende:
Ze moeten dat filmpje van Nena en Brian weer aan de hele groep laten zien!!!
BWHAHAHAHA GNA gna gniffel...
*kuch*
Je gaat niet ongeveer van bil, Bong!quote:
Brian deed een rammelaar na.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
het was echt neuken
zag je die billen niet![]()
hij zit daar nog wel maar een streamlock.. of hij zit achter.. oh daar is Brianquote:Op zondag 28 januari 2007 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bart is al een uurtje niet meer aan het pokeren. Tenminste niet op PokerStars.
T was maar heel kort, toen kwam er iemand van de redactie omdat ze op een plek stonden waar ze niet gezien konden wordenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Je gaat niet ongeveer van bil, Bong!
Je doet het of je doet het niet.
of hij kwam snel klaar: er was even een tijdje stiltequote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef Missy_1974 het volgende:
je kan het denk ik betitelen als neuken alleen niet afgemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=JvfEk9QFzLEquote:Op zondag 28 januari 2007 01:33 schreef Lieve het volgende:
![]()
Potverdikke, heb ik weer alles gemist.
Je kunt er niet eens een leven op na houden hier!
Maar lees ik het goed?( en zie ik het goed?)Is Nena dan toch die goedkope ordinaire stoephoer van een tientje ( oh nee, gratis voor anti lianen) van achter het station?
Dan zal ze het inmiddels ook wel met ' achter' hebben gedaan ( voor nop of voor een jointje. ) Tssssss. Dus toch een goedkoop delletje. Kan ik veel en veel meer respect voor die ordinaire hoeren opbrengen.
![]()
![]()
![]()
Bart kwam toch? Volgens mij hoor ik boer bart op dat filmpje op internet.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
T was maar heel kort, toen kwam er iemand van de redactie omdat ze op een plek stonden waar ze niet gezien konden worden![]()
ze zei ookquote:Op zondag 28 januari 2007 01:35 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=JvfEk9QFzLE
Nena: Als je dit tegen iemand zegt, vermoord ik je
Brian: Kijk me aan, kijk me aan dan.
hahaha serieus??!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zei ook
"dus jij wou me wegstemmen?"
nee het was iemand van de redactiequote:Op zondag 28 januari 2007 01:37 schreef Lieve het volgende:
[..]
Bart kwam toch? Volgens mij hoor ik boer bart op dat filmpje op internet.
En Brian kwam erg snel klaar. Maar dat is geen verrassing. Dat is een .... nepneuker normaal. Ja, daar had zelfs Nena niet genoeg aan?
Maar ik ben volgens mij nog maar half bijgelezen.
( Huub drinkt te veel om het lang vol te houden in dat huis! Jammer, zijn valkuil)
Het is gewoon een excuus met Bart te zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel humor nu...net geneukt met Brian en dan nu vragen aan Bart of hij Jurre voor haar kan 'regelen'
Is dat die vriend die toen samen met zijn ouders langskwam? Die ene met dat lekkere korte koppie?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wel humor nu...net geneukt met Brian en dan nu vragen aan Bart of hij Jurre voor haar kan 'regelen'
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Is dat die vriend die toen samen met zijn ouders langskwam? Die ene met dat lekkere korte koppie?
Nena, zou je dan eindelijk smaak krijgen?
Joh, de enige mensen die voor die boer langskwamen die deugden niet en waren zielig kleinburgerlijk. Nog nooit zo'n stelletje kat in het donker knijpers bij elkaar gezien. Kneuzen! Echt niets gezien wat maar enigzins de moeite waard was. ( soort zoekt soort zeker? )quote:Op zondag 28 januari 2007 01:40 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Is dat die vriend die toen samen met zijn ouders langskwam? Die ene met dat lekkere korte koppie?
Nena, zou je dan eindelijk smaak krijgen?
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:47 schreef snkr-xxx het volgende:
Nee, ik denk dat ze ontzettend baalt van haar uitspatting met Brian en de kritiek die ze ontvangen heeft, en dan nu maar ontzettend raar en hyper doet om alles te verdringen.
Edit: maar ik geniet er wel van.
Ah, ja ik heb toen niet naar de streams gekeken, kon alleen een glimps opvangen van die Jurre. Vergeef mijn oppervlakkigheidquote:Op zondag 28 januari 2007 01:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Joh, de enige mensen die voor die boer langskwamen die deugden niet en waren zielig kleinburgerlijk. Nog nooit zo'n stelletje kat in het donker knijpers bij elkaar gezien. Kneuzen! Echt niets gezien wat maar enigzins de moeite waard was. ( soort zoekt soort zeker? )
Als je me zou vertellen dat die moeder er een hoereleven op na zou houden sta ik er niet van te kijken denk ik. Alles in het verborgene dan he? Niet open en bloot. Stiekempies ssttt sttt. Alles voor de centen zeg maar. Nee, als je me dat zegt dan geloof ik je meteen!
Dat Nena geen smaak heeft blijkt wel uit de keuze van haar vluggertje. Zelfs een hoer neemt er tijd voor. Zei gaat met rafelige frusto's.
Meer dan drie stoten in een brandsteegje. ( echt diep triest en oerdom zielig)
Ja en zo zeiden ze nog wel meer dingenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:37 schreef avonne het volgende:
[..]
ze zei ook
"dus jij wou me wegstemmen?"
stijn moet niet zeuren !! huub is echt piano aan het oefenen ....quote:Op zondag 28 januari 2007 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
Huub moet uitkijken, hij moest stoppen van Stijn op de piano, als Huub nog een toon aanslaat moet hij DIRECT vertrekken
Nee klopt, en hij moet nu stoppen van Stijn maar Huub luistert nietquote:Op zondag 28 januari 2007 01:54 schreef petraa het volgende:
Huub mag niet meer piano spelen ????
T kan nog spannend worden, Huub moet zijn koffers pakken van Stijnquote:Op zondag 28 januari 2007 01:55 schreef Sonique het volgende:
ik trek het niet meer. ik ga pitten.
Nena mag wel zogenaamd bellen voor de spaarlampenaktie. Naar jurre omdat ze hem leuk vind en dat mag wel ????quote:Op zondag 28 januari 2007 01:55 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee klopt, en hij moet nu stoppen van Stijn maar Huub luistert niet
Nena belt voor spaarlampen om half twee, maar Huub moet van de piano?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:54 schreef snetje het volgende:
[..]
stijn moet niet zeuren !! huub is echt piano aan het oefenen ....
Ik snap het ook niet, maar Huub is duidelijk gewaarschuwd en het lijkt erop dat ie EXIT moetquote:Op zondag 28 januari 2007 01:56 schreef Kaleddis het volgende:
Snap deze actie van Huub ff niet. Zal de drank wel weer zijn....
Tjonge jonge jonge wat een agressie en woede...quote:Op zondag 28 januari 2007 01:48 schreef Lieve het volgende:
[..]
Joh, de enige mensen die voor die boer langskwamen die deugden niet en waren zielig kleinburgerlijk. Nog nooit zo'n stelletje kat in het donker knijpers bij elkaar gezien. Kneuzen! Echt niets gezien wat maar enigzins de moeite waard was. ( soort zoekt soort zeker? )
Als je me zou vertellen dat die moeder er een hoereleven op na zou houden sta ik er niet van te kijken denk ik. Alles in het verborgene dan he? Niet open en bloot. Stiekempies ssttt sttt. Alles voor de centen zeg maar. Nee, als je me dat zegt dan geloof ik je meteen!
Dat Nena geen smaak heeft blijkt wel uit de keuze van haar vluggertje. Zelfs een hoer neemt er tijd voor. Zei gaat met rafelige frusto's.
Meer dan drie stoten in een brandsteegje. ( echt diep triest en oerdom zielig)
Was toch maar een grapjequote:Op zondag 28 januari 2007 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar Huub is duidelijk gewaarschuwd en het lijkt erop dat ie EXIT moet
Het leek ff serieus, maar mss heb je gelijkquote:
Was onder het mom van spaarlampen, maar het gesprek ging van wat heb je aan, hoe kom je zo mooi en dat gesprek mocht wel afgemaakt worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:57 schreef Lieve het volgende:
[..]
Nena belt voor spaarlampen om half twee, maar Huub moet van de piano?
![]()
![]()
![]()
In dat geval zou ik tijdens de actie dagelijks mijn hele familie bellenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Nena mag wel zogenaamd bellen voor de spaarlampenaktie. Naar jurre omdat ze hem leuk vind en dat mag wel ????
huub is duidelijk nu zijn pianoles aan het bestuderen .....en heel eerlijk gezegd ...gaat het hem nog goed af ook nog !!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, maar Huub is duidelijk gewaarschuwd en het lijkt erop dat ie EXIT moet
vind ook niet dat hij wat verkeerd doet. Hij is echt aan het oefenen dus wat is het probleemquote:Op zondag 28 januari 2007 02:01 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan meer maken dan wij denken. Die sturen ze er echt in geen 100 jaar meer uit
En dat heeft Huub waarschijnlijk zelf ook wel door
Sommige mensen zijn eng als ze slapen en als ze wakker zijn, dat is nog ergerquote:Op zondag 28 januari 2007 02:00 schreef Suikeroom het volgende:
Ilona is eng als ze slaapt
Die is harstikke doodquote:Op zondag 28 januari 2007 02:00 schreef Suikeroom het volgende:
Ilona is eng als ze slaapt
Mss heeft Stijn ook teveel gedronken?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:02 schreef petraa het volgende:
[..]
vind ook niet dat hij wat verkeerd doet. Hij is echt aan het oefenen dus wat is het probleem![]()
Ik ook!quote:Op zondag 28 januari 2007 02:01 schreef petraa het volgende:
Ik vind Nena weer erg irritant vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |