Zo ongeveerquote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef Day het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn Nena en Brian nu eindelijk van bil gegaan?
Bijlage:quote:Op zondag 28 januari 2007 01:29 schreef Wireless het volgende:
Ze moeten dat filmpje van Nena en Brian weer aan de hele groep laten zien!!!
BWHAHAHAHA GNA gna gniffel...
*kuch*
Je gaat niet ongeveer van bil, Bong!quote:
Brian deed een rammelaar na.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:26 schreef avonne het volgende:
het was echt neuken
zag je die billen niet![]()
hij zit daar nog wel maar een streamlock.. of hij zit achter.. oh daar is Brianquote:Op zondag 28 januari 2007 01:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bart is al een uurtje niet meer aan het pokeren. Tenminste niet op PokerStars.
T was maar heel kort, toen kwam er iemand van de redactie omdat ze op een plek stonden waar ze niet gezien konden wordenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:31 schreef Day het volgende:
[..]
Je gaat niet ongeveer van bil, Bong!
Je doet het of je doet het niet.
of hij kwam snel klaar: er was even een tijdje stiltequote:Op zondag 28 januari 2007 01:32 schreef Missy_1974 het volgende:
je kan het denk ik betitelen als neuken alleen niet afgemaakt
http://www.youtube.com/watch?v=JvfEk9QFzLEquote:Op zondag 28 januari 2007 01:33 schreef Lieve het volgende:
![]()
Potverdikke, heb ik weer alles gemist.
Je kunt er niet eens een leven op na houden hier!
Maar lees ik het goed?( en zie ik het goed?)Is Nena dan toch die goedkope ordinaire stoephoer van een tientje ( oh nee, gratis voor anti lianen) van achter het station?
Dan zal ze het inmiddels ook wel met ' achter' hebben gedaan ( voor nop of voor een jointje. ) Tssssss. Dus toch een goedkoop delletje. Kan ik veel en veel meer respect voor die ordinaire hoeren opbrengen.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |