abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45743532
Na een succesvolle modjesveiling voor een nog succesvollere FOK voor Fok-actie is de periode waarin de dates plaatsvinden aangebroken. Janetje en MissHobje beten een poosje terug de spits af met hun dubbeldate met HMaster-II en CJ_S, waarvan hier een verslag te lezen is. Het is de bedoeling om in dit topic de rest van de verslagen te verzamelen van de modjes die op stap gaan met hun eigenaar voor een dag. Vandaag was de beurt aan mij en heb ik de drie R&P-ers die op me geboden hadden gemeet.

Om de vooroordelen in stand te houden besloot ik (in overleg met de stilstaande metro) om een kwartier later te zijn dan gepland. Eenmaal aangekomen op Utrecht CS bleek het meeting point vol te staan met potentiële Fokkers, maar een telefoontje bood helderheid.

Na de kennismaking zijn we om alle Fok-meets trouw te blijven richting Stairway to Heaven gegaan voor een drankje. Eenmaal daar is er veel gekletst over Fok, R&P, incrowd, bedrijfsanalyses, ziektekostenverzekeringen, Tool, Porcupine Tree, King Crimson, Anita Meyer, mijn briljante ingeving, financieel adviseurs en nog veel meer.

Stilleven: De Drank - C. Clown - 2007

Rond de klok van half 7 werd het tijd om richting restaurant te hobbelen. Litpho had gekozen voor The Ostrich, waar het gebrek aan seizoensgebonden kamelenvlees gecompenseerd werd door krokodillenfilet en bier in kokosnoten. Het geklets ging verder, het eten was heerlijk, kortom, de sfeer was best te pruimen. Nixxx hoopte op interactie met de serveerster met de grootste borsten, zij leek echter de menopauze al geruime tijd geleden gepasseerd te zijn en toonde geen interesse in een homp testosteron. AirwiN en ik beraamden plannen om de stuisvogel-chocolade-dinges mee te jatten en Litpho deed fervente pogingen om lastige vragen te stellen zonder zelf het slachtoffer te worden. We sloten af met Reggae-cake en espresso en zijn richting station gegaan, waar de treinen netjes op ons wachtten.

Al met al was de struisvogel de enige die het allemaal niet zo donders gezellig vond. Denk ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2007 02:51:23 ]
pi_45743672
Respect voor de 3 r&p'ers, ze hebben een avond met jou door kunnen komen .
pi_45743696
Verder een leuk verslag, ik ben erg benieuwd naar de andere verslagen .
  zondag 28 januari 2007 @ 00:14:26 #4
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_45743852
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:08 schreef moemoe het volgende:
Respect voor de 3 r&p'ers, ze hebben een avond met jou door kunnen komen .
het was zwaar... heel zwaar...
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 28 januari 2007 @ 00:49:04 #5
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_45744981
Vandaag ben ik op stap geweest met Sitethief. Ik heb hem een stukje Rotterdam laten zien (incl. een stukje historisch Rotterdam, nee niet HEEL Rotterdam is platgegooid in 40-45). We hebben over van alles gepraat, natuurlijk ook een heleboel geroddeld over fok! en fokkers. Uiteindelijk zijn we gaan eten in Prince of Persia, waar we de rest van de avond hebben doorgebracht - Uiteraard met nog meer geklets. Hierna zijn we naar het station gegaan.
  zondag 28 januari 2007 @ 09:17:46 #6
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_45749946
quote:
Op zondag 28 januari 2007 00:14 schreef nixxx het volgende:

[..]

het was zwaar... heel zwaar...
Misschien moeten we er maar een R&P topic over openen...

Het verklaart overigens wel waarom jij gebruik maakte van de damestoiletten!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_45750939
Tof!
quote:
Op zondag 28 januari 2007 09:17 schreef AirwiN het volgende:
Het verklaart overigens wel waarom jij gebruik maakte van de damestoiletten!
Heb je die serveerster daarna nog gezien? .
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_45751047
Leuk verslagen c-c en Alicey .
pi_45752748
Spannend!
For great justice!
pi_45791742
Gisteravond in Amsterdam vertoeft, samen met FarmFafann...Bob dus.

Het plan was om alle mede boot-vaarders te ontmoeten, sfeer te proeven, en stiekem eventuele vooroordelen weg te nemen. En waar doe je zoiets? In het meest bruine, ongelooflijk Amsterdamse café denkbaar. Met goede goede taart, bier, live bejaardenjazz-muziek en persoonlijk afgeleverde pizza's. Uiteraard.

Daarna richting reguliersdwarsstraat (nu we toch bezig waren), naar de Soho. Uitgestorven, maar ongelooflijk tof, met veels te grote banken, walgelijk zure cocktails, hele, hele fijne live-muziek, en over-enthousiaste stamgasten. Het enige wat ontbrak was de sigarenrook, en mannen met hoeden en tommyguns, om de jaren 30-sfeer af te maken.

En ja, het was stoer. Soms gevaarlijk dicht in Will&Grace-territorium qua valsheid, en de bemoedigende sms'jes deden ook meer kwaad dan goed, maar toch.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_45792781
Mijn kant van het verhaal ook even....

Na uitvoerig overleg en mijn angst om de tere ziel van een Fok Moderator niet te veel te belasten hadden we afgesproken om alvast kennis te maken met een aantal mensen van de boot.

Gelukkig heb ik voor iedereen waarmee ik afspreek in Amsterdam een (hetero) stamkroeg waar de muziek een mengelmoes is van Amsterdamse liedjes van weleer, jazz, abba soul, foute disco en Thomas Berge. De bedoeling was dat Nosh deelgenoot zou worden van de appeltaart meeting die via een ander forum georganiseerd was.

En aldus geschiedde... ik was zaterdag wezen stappen tot een uurtje of zes in de morgen, begon daarom zondag te laat met 4 appeltaarten wat er uiteindelijk maar 2 zijn geworden. En om 16.00 hadden we afgesproken. Dus ik begon maar met bellen om 16.15 om te melden dat ik wat later kwam.
Krijg ik een Nosh aan de lijn met een uitvoerig excuus over treinen en ietwat later maar dat hij er met 5 minuten zou zijn.... Ik met mijn allervriendelijkste stem hem maar gemeld dat hij dan een uur eerder was dan ik. Na die melding en Nosh gerust was dat hij niet te laat was belde ik mijn allergrootste vriendin op.... de kroegbaas, of ze even een biertje klaar wilde zetten voor mijn visite (ze is het inmiddels gewend dat er mensen voor mij daar staan te wachten )

Enfin, een uur later arriveerde ik in de kroeg met verse appeltaart, slagroom nog wat vrienden en de rest zat al klaar in de kroeg rondom Nosh. Dat wist hij alleen zelf nog niet. Het scheelt de aldaar aanwezige homo's wisten ook niet van Nosh af.
Nadat mijn vrienden zich uitvoerig hebben voorgesteld (ik was bezig met appeltaart) zijn we er eens goed voor gaan zitten... appeltaart met slagroom gegeten en we hebben een aantal mensen van de boot gesproken pizza's besteld en lekker bier gedronken. Verder hebben we het gehad over de muziek op de boot, over de kleuren over de gekken die erop rondlopen en over hoe leuk het allemaal is. (eat your hart out Dizer!!)

Het resultaat: Een Nosh die het allemaal wel ziet zitten om in augustus op een boot te dansen.

Nou de kop eraf was en de meeste homo's toch echt niet zo handtastelijk zijn als verwacht zijn we naar de beruchtste straat van Amsterdam gegaan...

De reguliersdwarsstraat, ook bekend onder de naam Rue de Vaseline

We zijn snel even de ARC binnengewipt om de meest hippe tent te laten zien waar we niet heen gingen maar voor de beeldvorming vervolgens zijn we naar de Soho gegaan, nog wat koffie gedronken en wat bijzonders, wat achteraf niet te zuipen bleek en naderhand weer lekker aan standaard drank. Bier. Bij de Soho heb je niet enkel een prachtige ambiance en loslopende homo's maar ook heerlijke live muziek gezongen door een vrouwmens die IK zelfs in mijn slaapkamer zou willen hebben. Mag ze mij iedere morgen wakker zingen.

Kortom mijn avond met Nosh was absoluut erg gezellig, de mensen van de boot waren uitermate positief over hem (zowel de heren als de dames vonden het een schatje!) En we hebben nog wat mensen te gaan In totaal zijn er zo'n 40 waarvan Nosh er nog maar 7 gezien heeft
Do you know the difference between commitment and involved?
Think of bacon and eggs, the chicken is involved, the pig was committed.
  dinsdag 30 januari 2007 @ 00:44:37 #12
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_45812799
Wat een leuke verslagen allemaal tof!
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_45812844
Dat komt waarschijnlijk omdat de mods goed gezelschap zijn.
pi_45821089
Ik zie Noshie al staan tussen alle homo's .

En Alicey Rotterdam... Eh tjah .
  zondag 18 maart 2007 @ 18:00:48 #15
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47405977
Heden heeft UIO_AMS me alle hoeken van een squash-baan laten zien, uitgelegd hoe het werkte en wat algemene handige tips gegeven (Kijk naar de bal als je hem slaat etc.). Ik vond het erg leuk om te doen.

Het was wel een stuk intensiever dan ik verwacht had, maar dat is ook wel eens lekker om te doen.

Nadeel is wel dat ik nu geen trappen kan lopen en 2 handen nodig heb om iets stevig genoeg vast te pakken. Hopelijk kan ik morgen uberhaupt nog lopen, maar wel of niet, gaat vast vanzelf wel weer over.
  zondag 18 maart 2007 @ 18:06:28 #16
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_47406147
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:00 schreef Alicey het volgende:
Heden heeft UIO_AMS me alle hoeken van een squash-baan laten zien, uitgelegd hoe het werkte en wat algemene handige tips gegeven (Kijk naar de bal als je hem slaat etc.). Ik vond het erg leuk om te doen.

Het was wel een stuk intensiever dan ik verwacht had, maar dat is ook wel eens lekker om te doen.

Nadeel is wel dat ik nu geen trappen kan lopen en 2 handen nodig heb om iets stevig genoeg vast te pakken. Hopelijk kan ik morgen uberhaupt nog lopen, maar wel of niet, gaat vast vanzelf wel weer over.
ik weet hoe je je voelt.. heb het ook als ik twee weken niet gespeeld heb.. het gaat over hoor
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zondag 18 maart 2007 @ 18:18:30 #17
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47406535
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:06 schreef nixxx het volgende:

[..]

ik weet hoe je je voelt.. heb het ook als ik twee weken niet gespeeld heb.. het gaat over hoor
Ik ging er stiekem al van uit.
pi_47814223
quote:
Op zondag 18 maart 2007 18:18 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik ging er stiekem al van uit.
Ben ik even blij dat ik hem niet gekocht heb...
  vrijdag 30 maart 2007 @ 06:27:46 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_47818735
Toch wel grappig dat er hier en daar nog iets opduikt van de actie na drie maanden
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:28:04 #20
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47819271
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 00:07 schreef FamFarmerFan het volgende:

[..]

Ben ik even blij dat ik hem niet gekocht heb...
Ik wel hoor. De instelling van "gaan we even doen" brak me alleen even op.
  vrijdag 30 maart 2007 @ 08:28:28 #21
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_47819274
quote:
Op vrijdag 30 maart 2007 06:27 schreef buzzer het volgende:
Toch wel grappig dat er hier en daar nog iets opduikt van de actie na drie maanden
Het duurde even eer mijn aankoop zichzelf kon leveren, zodoende dus.
pi_47822005
Ik heb ook inmiddels een date achter de rug met mijn "aankoop" Biogarde. En we hebben gedaan waar we beiden goed in zijn: eten (echt schandalig veel bij de Griek ) en lachen (voorstelling gezien van Javier Guzman ).
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:15:42 #23
131278 moemoe
#teampanda
pi_50907111
Even een kickje. We zijn inmiddels een half jaar verder en ik heb (nog) niet alle verslagen gezien. Ik ben ERG benieuwd hoe het allemaal verlopen is, so modjes (and users) tell me .

Hebben yvonne, static en Oversight al iets gedaan?
Wat hebben Sjeen en Lucille samen uit gespookt?
Hoe is het verlopen tussen xman en Dizer?
Hebben Chowi en Chinless al gedate?
Hoe vond Sitethief het gedicht van I.R.Baboon?
Hoe hebben Dizer en Dark_Angelus zich samen vermaakt?
Ging de gehele avond over Fok! toen ElisaB en Five_Horizons samen waren?
Wat hebben Reya en Messenga samen gedaan?
Wat heeft Reya UIO_AMS opgedragen om te doen voor de RAOK?
  woensdag 27 juni 2007 @ 22:10:43 #24
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_50917074
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef moemoe het volgende:

Wat heeft Reya UIO_AMS opgedragen om te doen voor de RAOK?
De 5 daden voor Reya
  donderdag 28 juni 2007 @ 13:18:54 #25
131278 moemoe
#teampanda
pi_50935212
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:10 schreef freako het volgende:

[..]

De 5 daden voor Reya
Oeh die zie ik nu pas!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties