PM-girl, wat naar, bloed in de melk. Zoals Moonah al vroeg: kloofjes?
Mwana, veel oefenen! Hopelijk gaat het snel beter. En bij jou ook, Moonah.
Neuk, wanneer heb je die cursus? Heb je al een tijdschema qua lunches enzo? Misschien dat je telkens in een pauze kunt kolven?
Ik had deze week 2 dagen cursus achter elkaar, met overnachting. Ik had er al geen zin in en helaas kwam mijn verwachting met betrekking tot Ive uit: hij miste mij en vooral mijn borst. Bij mijn man wilde hij nauwelijks drinken, in 24 uur had hij 400 ml gedronken...
![]()
Hij had zelfs geen plasluiers meer. Bij het kdv, de tweede dag, dronk hij gelukkig wel weer wat beter. Het nare is dat ik de komende 1,5 maand nog 3x een tweedaagse cursus met overnachting heb. Hoe kan ik zorgen dat Ive beter uit een fles drinkt? En dat hij minder afhankelijk van mij wordt?
We willen meer gaan oefenen met de fles en ik ga morgen een tuitbeker kopen, misschien dat hij daaruit beter drinkt. En misschien 1 of 2 middag voedingen afbouwen en overgaan op kv, zodat hij wel moet wennen. Ik vind het heel vervelend en zou het liefst die cursussen afzeggen, maar dat kan ik niet maken en dat is op de langere termijn niet zo handig. Ik kan niet altijd alle situaties waarbij ik langer weg ben bij Ive omzeilen.
Helaas.