Clusteren wisselt. Het wordt langzaamaan wel minder. We doorbreken het vaak door haar in bad te doen. Als ze niet in bad gaat, slaapt ze een uurtje en dan wil ze weer drinken. Ik wissel wel regelmatig dan.
Kleintje, ik heb een Isis, maar die werkt eigenlijk alleen goed als ik 'vol' zit. Na een tijdje wil het niet meer. Ik kreeg ook last van mijn tepels. Dat werd minder, maar echt super vond ik het nooit. Daarom kolf ik nu met de hand. Minder pijnlijk en als de tsr goed is, kan het aan twee kanten tegelijk.
![]()
Dat vond ik ook zo fijn toen Anna ziek was Jelief. Je kunt geven zoveel ze willen.
Gisteren was ik bij de tandarts voor een gaatje. Ik had wat gelezen over amalgaan en vooraf gebeld of ze dat gebruiken, meestal niet kreeg ik te horen. Bij de tandarts zelf nagevraagd toen ik er was en die begon me al uit te lachen. Hij had het over een fantasie die ooit de wereld in is gebracht. Op zich zal het gevaar best meevallen, maar hij had wel wat minder lacherig mogen doen. De assistente had 7 maanden bv gegeven, was wel leuk om het daar even over te hebben. Ik heb wel een witte vulling nu.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*